Forum - Recent Posts

Miqqe

Miqqe 23.02.2009 in PPPP

hookkis112 kirjoitti 23.02.2009 13:46: No en jaksa enään repii huumoria tästä kaikesta "läpän" heitosta..
Niin... Sinä vaan olett sattumalta johtanut itsesi sellaiseen asemaan, että arvostuksen ja maineen säilyttämiseksi kannattaa miettiä hyvin tarkkaan, mitä kirjoittaa. Ymmärrän, että joskus saattaa olla vittuuntunut ja mielellään arvostelee asioita, jotka eivät itseä miellytä, mutta näille avautumisille voisi hyvin keksiä jonkun muun paikan, tai sitten vain pitää ne omana tietonaan.
IIPPONEN

IIPPONEN 23.02.2009 in PPPP

Jatketaas täält ku noi kaks aikasempaa rupee olee aikas paisuneita ;)
Hookkis

Hookkis 23.02.2009 in PPPP

No en jaksa enään repii huumoria tästä kaikesta "läpän" heitosta..
RaabForRehab

RaabForRehab 23.02.2009 in PPPP

hookkis112 kirjoitti 23.02.2009 12:22: No kai mulla nyt oma mielipide saa olla?! Sen kun arvostelet vaan fiatteja, ei vittuakaan kiinnosta.. Tollasela rellulla en ajais ja takavalot taitaa olla vikat mitä siihen vaihdetaan..
EMO ANGST LOL!!! :D //EDIT: Niin siis tottakai kaikilla omat mielipiteet saa olla. Eihän mulla ole periaatteessa varaa kelleen tosta kenttävittuilla, kun en ees omista autoa :D
TehBigBunny

TehBigBunny 23.02.2009 in SM-sarja Kausi 3: Pistetilanne

Huomasin eilen että ne puuttu. Olin laittanut B-finaalin tulokset ensi kun A-finaalin tuloksia ei kuulunut ja sitten ne sijoitukset jäi. Nyt on taas kaikk' kohrallaan.
Hookkis

No kai mulla nyt oma mielipide saa olla?! Sen kun arvostelet vaan fiatteja, ei vittuakaan kiinnosta.. Tollasela rellulla en ajais ja takavalot taitaa olla vikat mitä siihen vaihdetaan..
RaabForRehab

hookkis112 kirjoitti 23.02.2009 12:08: Tollaseen paskaan en mitään alkais ostaa.. Muutenkin niin karmea..
Sanoo kaveri kellä on pihassa "pahaa verta" ;)
tappi

tappi 23.02.2009 in PPPP

hookkis112 kirjoitti 23.02.2009 12:08: Tollaseen paskaan en mitään alkais ostaa.. Muutenkin niin karmea..
"yllätys"
Hookkis

Tollaseen paskaan en mitään alkais ostaa.. Muutenkin niin karmea..
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 23.02.2009 in Kisaraportit, kausi 3

Gambina #29, Laguna Seca Lähtö B-finaalin viimeiseltä sijalta ja Plantsun taakse. Alussa mentiin kohtalaisen hyvässä paketissa kerrankin aidolla kilpa-ajofiiliksellä. Olin hieman Plantsua nopeampi, mutten niin paljon että olisin päässyt helposti ohi. Arvelin ajavani paremmilla marginaaleilla, joten keskityin painostamaan ja tämä palkittiin kun Plantsu veti katapulttimutkan pitkäksi. Syöksyin innoissani jahtaamaan Kirvestä ja Väiskiä, mutta herra Murphy astui kuvaan ja hetken vilkutellut ohjaimeni sammui. Silvia lensi rengasvalliin ja suoritin patterinvaihdon nopeusennätyksen. Takaisin radalle vaurioituneella etupuskurilla, vielä kerran spinnanneesta Plantsusta ohi, mutta Kirves oli jo kaukana tavoittamattomissa. Loppukauden tavoitteeni on Väiskin voittaminen :D
tappi

tappi 23.02.2009 in PPPP

--
LeetPotta

LeetPotta 23.02.2009 in PPPP

Oma golffi on tontissa ja vanteet löytyy (ens kesänä maalauksee) ja nyt on valotki uusittu.. Takarontin hifit viellä kesken.. HIHIHIHIHI
RaabForRehab

Kyllä se auton tuunaaminen kannattaa alottaa jostain muusta kun valoista. Itse suosisin seuraavaa järjestystä, JOS olisi oma auto: Alusta -> Vanteet -> Tummennukset(ehkä) -> jotain pientä tilpehööriä mikäli auto sitä kaipaa.
tappi

tappi 23.02.2009 in PPPP

--
Draghar

Draghar 23.02.2009 in SM-sarja Kausi 3: Pistetilanne

Katos vaan, kyllä sijoitukset tosiaan näyttää puuttuvan, vaikka pisteet on laitettu. Voin ne ehtoosta sinne lisätä jos Bunny ei ehdi ensin. En vain ehdi nyt päivällä laittamaan.
RaabForRehab

RaabForRehab 23.02.2009 in SM-sarja Kausi 3: Pistetilanne

Sijoitukset ovat sijoilta 9-17. Ei noilla nyt NIIN väliä ole, mutta olisi mukava katsella, että kuinka monessa kisassa on selvinnyt A-Finaaliin.
Ac3Way

Ac3Way 23.02.2009 in Xbox 360 ratteja

Tuli tässä lähetettyä sähköpostia Fanatecille, jos tuotta on mahdollista saada ennen heinäkuuta luultavasti hankin tuon 320
Draghar

Draghar 23.02.2009 in SM-sarja Kausi 3: Pistetilanne

Kyllä ne siellä näyttäisi olevan. "Täällä on pisteet, voit vielä itse tarkastaa.":http://forza.figgy.eu/index_files/pisteet2.html
RaabForRehab

RaabForRehab 23.02.2009 in SM-sarja Kausi 3: Pistetilanne

Maple Valleyn sijoitukset puuttuu A-Finaalin osalta?
djrunkkari

djrunkkari 23.02.2009 in SM-sarja Kausi 3: Pistetilanne

*Jos* otetaan kaksi huonointa kisaa pois raabi ja nipsu ovat tasapisteissä ;)