Forum - Recent Posts
--
Nipsuhuuli kirjoitti 21.02.2009 01:04: Itsekin tykkäsin pelistä grafiikkoja lukuunottamatta. Ajan pelia ratilla ja se vaatii vielä hieman totuttelua, että saa kaiken irti radasta. Vauhti suhteessa muihin on ollut kuitenkin hyvää. Tässä olisi tämä "viritelmä":http://img99.imageshack.us/my.php?image=kuva0175.jpg, jolla pelaanviritelmä? tossa on ihan leppoisa pelata :D
Itsekin tykkäsin pelistä grafiikkoja lukuunottamatta. Ajan pelia ratilla ja se vaatii vielä hieman totuttelua, että saa kaiken irti radasta. Vauhti suhteessa muihin on ollut kuitenkin hyvää.
Tässä olisi tämä "viritelmä":http://img99.imageshack.us/my.php?image=kuva0175.jpg, jolla pelaan
Repeilyä nakkisämpylöiden välissä voi aloittaa myös avoimesti, Tony Danza.
No se ei siinänsä ole ongelma, jos on erinlainen kuin Forza. Forzahan on kaukana, todella kaukana realistisesta ajosta, mutta Race Pro tuntuu arvostelujen perusteella GTR:n ja GRID:n sekoitukselta.
No kunhan ajaminen ei ole liian helppoa niin kyllähän siitä sitten tykkää.
Jahaa, olin jo valmis törsämään rajat tähän, mutta nyt näyttää pahalta.
Eihän tosta ajamisesta voi edes nauttia, jos ajomallinus on tosiaan tuollainen mitä arvostelija väittää. Tämän vuoden yksi suurimpia pettymyksiä ehdottomasti jo tässä vaiheessa vuotta.
kirves kirjoitti 20.02.2009 16:19: "Arvostelu":http://www.v2.fi/arvostelut/pelit/286/Race-Pro @v2.fiMasentava arvostelu ... :(
Nopean tunnin kokeilun jälkeen voin kyllä lämpimästi suositella! En lähtisi vertaamaan Forzaan, mutta erilaisella tavalla perkeleen hyvä peli! Ja kunhan saavat päivitettyä ton Liven toimimaan paremmin niin avot!
Mitäs kaikkee mä nyt sit voitin? :D
Ac3Way kirjoitti 20.02.2009 08:43: Noh, kannattaako tähän laittaa rahaa? Hyvä peli?Samaa kysyisin kun
En muistanut enää ajaa eilen..
Vilttu.
OHI ON !
40 kierrosta ehtisin vielä ajamaan ja paranikin jopa, mutta ei tarpeeks...
1:10.157
Eiköhän toi ajan puolesta ala olemaan paketissa.
ONNITTELUT!
PetuK kirjoitti 20.02.2009 11:19:Kattelin aluks, että tulee tasapisteet ja että ollaan molemmat oltu neljä kertaa nopeimpia mutta ei se niin mennytkään. Mulla on kaks nopeinta ja sulla yks nopein aika. Eilen oli vähän luppoaikaa ja aattelin väkisin pusertaa vielä paremman minkä olin jo ajanut. 40-50 kierrosta kerkesin päästelemään ennenkun lohkes toi aika. Edelleen ihmetyttää miten on säädöillä niin kauhea vaikutus kun säädöillä tolla on ajettu viis sekuntia nopeempia kierroksia.RaabForRehab kirjoitti 20.02.2009 10:35: Mestaruus on näköjään menetetty kun PetuK meni Miqqen ohitte. Laitetaan peli nyt sitten tasan.. Jotenkin aistin sen, että PetuK laittaa tuloksen kun oon töissä enkä pääse boksille. Joten ennakoin ja parantelin eilen ajan 1:10.042 ;)Ei sillä mitää väliä oo, jos Miqqen eellä olen, kun sulle riittää jo nuo tasapointsitkin. Kova on kyllä aikas, skoorboordilta sen jo olinkin bongannut...
RaabForRehab kirjoitti 20.02.2009 10:35: Mestaruus on näköjään menetetty kun PetuK meni Miqqen ohitte. Laitetaan peli nyt sitten tasan.. Jotenkin aistin sen, että PetuK laittaa tuloksen kun oon töissä enkä pääse boksille. Joten ennakoin ja parantelin eilen ajan 1:10.042 ;)Ei sillä mitää väliä oo, jos Miqqen eellä olen, kun sulle riittää jo nuo tasapointsitkin. Kova on kyllä aikas, skoorboordilta sen jo olinkin bongannut...
Mestaruus on näköjään menetetty kun PetuK meni Miqqen ohitte. Laitetaan peli nyt sitten tasan.. Jotenkin aistin sen, että PetuK laittaa tuloksen kun oon töissä enkä pääse boksille.
Joten ennakoin ja parantelin eilen ajan 1:10.042 ;)
Noh, kannattaako tähän laittaa rahaa? Hyjvä peli?
1:10.217
Kävinpäs hammaslääkärissä(vielä kun se on ilmaista)...
Elämäni toinen reikä PRKL!
JA nyt Battlefield mättöä ---->
äähh... ku ei pääse ajamaan... boxi ollu pahvilaatikossa jo tovin. muuttohässäkkä pahimmillaan menossa... ens kauteen sit taas mukaan :) irtopisteitä hakemaan siis.