Forum - Recent Posts
ei oo remoo
Demo ei ole ilmestynyt eikä Esko ole saanut Race Prota USA:ssa.
Juoksimpas eilen 6km :D viimeksi kävin lenkillä kolme kuukautta sitten.. Ei sovi saada liikaa urheilua :D
TeroKortelainen wrote 02/18/2009 @ 05:45:(Tasan 12 tuntia jäähyä jäljelläxD) No vittu mulla lukee Order placed :/ EDIT: herranjumala nyt siinä lukee *Packing* NY LUKEE POSTED :Odjrunkkari kirjoitti 17.02.2009 22:36: TeroKortelainen kirjoitti 17.02.2009 07:30: Juuri äsken muuten huomasin, että Playn ennakkotilaus on lähtenyt liikkeelle viime perjantaina ;) *EN USKO* vai meinaatko että tilaus on lähtenyt käsittelyyn? :DMistä mä mitään tiedän, tuolla lukee "STATUS Posted: 13/02/2009" ;) Vähän kyllä nyt ihmetyttää, kun eilen luottokortin tiedoissa ei kuitenkaan näkynyt kuin reilun euron katevaraus ja tuote olisi mukamas lähetetty?!? Taitaa olla luotto kohdallaan :| No toisaalta aivan sama, koska se tulee, kun tulevana viikonloppuna en taida ehtiä juurikaan Boxin ääreen...
djrunkkari kirjoitti 17.02.2009 22:36: TeroKortelainen kirjoitti 17.02.2009 07:30: Juuri äsken muuten huomasin, että Playn ennakkotilaus on lähtenyt liikkeelle viime perjantaina ;) *EN USKO* vai meinaatko että tilaus on lähtenyt käsittelyyn? :DMistä mä mitään tiedän, tuolla lukee "STATUS Posted: 13/02/2009" ;) Vähän kyllä nyt ihmetyttää, kun eilen luottokortin tiedoissa ei kuitenkaan näkynyt kuin reilun euron katevaraus ja tuote olisi mukamas lähetetty?!? Taitaa olla luotto kohdallaan :| No toisaalta aivan sama, koska se tulee, kun tulevana viikonloppuna en taida ehtiä juurikaan Boxin ääreen... EDIT: Jep, luottokortilta veloitus tehty keskiviikkona 18.2.2009 eli jostain syystä viime perjantaina lähtenyt CD-levytilaus on mahdollisesti sekoittanut mun tilaustietoja?!?
TeroKortelainen kirjoitti 17.02.2009 07:30:
Juuri äsken muuten huomasin, että Playn ennakkotilaus on lähtenyt liikkeelle viime perjantaina ;)
*EN USKO*
vai meinaatko että tilaus on lähtenyt käsittelyyn? :D
Esko tuossa sano että ei saanut peliä ja että kukaan muukaan ole saanut ameriikan maalla koko peliä :D
Nipsuhuuli kirjoitti 17.02.2009 21:11: Jos Race Pro paljastuu hyväksi peliksi ja saa suosiota FRC:läisten keskuudessa, niin voisi miettiä jonkun sarjan kyhäämistä. Esimerkiksi WTCC. Mukavaa olisi pöristellä rennommassa meiningissä, tyyliin Seat Cup.Tuki race proos peräreikään demoa ei näy eikä kuulu :D
Jos Race Pro paljastuu hyväksi peliksi ja saa suosiota FRC:läisten keskuudessa, niin voisi miettiä jonkun sarjan kyhäämistä. Esimerkiksi WTCC. Mukavaa olisi pöristellä rennommassa meiningissä, tyyliin Seat Cup.
ei nelivetoja menee kuin kiskoilla :D
Itse kannatan luokan pienennystä. B-luokka voisi olla kova sana ( kenties B650 ? ) Nelivetoja siis ei ainakaan aleta ajamaan, ne on aika mauttomia varsinkin pienellä PI:llä. Tuo siis tietenkin oma mielipide.
Etuvedot voisivat olla 4.kauden autot. Tiedä sitten täytyykö ottaa esim '95 ja uudemmat ?
"*1.11.699*":http://img8.imageshack.us/my.php?image=verrearoiab7.jpg
Nyt alkaa oleen kausi pulkassa, eilen meni cereerissa samalla autolla Laguna noin sekuntia paremmin tosin sitä oli pikkasen säädetty ;)
itse voisin ajaa melkeinpä millä vaan jos sais taitoo vaan lisää :)
mutta voisin alustavasti tulla tuohon "mänizmenttiin"... joko kaudelle 4 tai jos pääsee niin miksipäs ei jo tääle kaudelle :)
Stockit (tai +pikkumodauksilla) on ihan kiva vaihtoehto myös. Oisko sitten joku B-luokka ja mahdollisesti etuvedoilla vuorostansa, mikäli sama/samanlaiset pirssit kaikilla...? Omasta puolestani voidaan säilyttää myös rwd, mutta muuvetoisuudelle annettaisi myös vähintään mahdollisuus. Nelivedot jos sallittaisiin, niin sanoisin, että sitten sellaiset kaikille sen grid-lähtöylivoimaisuuden vuoksi.
Näytä ihmeessä meillekkin! :D
RaabForRehab kirjoitti 17.02.2009 18:40:Ihan sellasta softcore materiaalia..djrunkkari kirjoitti 17.02.2009 18:27: Vittu tuli päivän bannit IRC-galleriasta :D "kerran kävi näin :D":http://img19.imageshack.us/img19/7476/jhycq0.jpgMitäs kuvailit? :D
djrunkkari kirjoitti 17.02.2009 18:27: Vittu tuli päivän bannit IRC-galleriasta :D "kerran kävi näin :D":http://img19.imageshack.us/img19/7476/jhycq0.jpgMitäs kuvailit? :D
Vittu tuli päivän bannit IRC-galleriasta :D
"kerran kävi näin :D":http://img19.imageshack.us/img19/7476/jhycq0.jpg
RaabForRehab kirjoitti 17.02.2009 17:27: Itsehän pelaan Helsingin Tennispalatsi ykkösessä. Alimmalta riviltä.Joo ihan varmasti:DDDDDD
Itsehän pelaan Helsingin Tennispalatsi ykkösessä. Alimmalta riviltä.