Forum - Recent Posts
Eiku saksanmaalta haetaan auto ja nyrren kautta takas tänne :)
Legendaarista
joo on komeita kuvii naisen ottamaks :)
mutta milläs autolla menitte?
ittekki ois kiva päästä käymää... mut lähinnä ottaa kuvii :D
Hienoja kuvia!
Tuo oranssi/musta porsche sama kuin GTi:ssä?
Tuolla nyrrellä pitää varmaan joskus ihan oikeesti päästä käymään...
Minä puolestaan tanssin vuosi sitten.
Tuli joskus aika monellekkin sanottua että laitan pika pikaa saksan reissulta kesältä 2006 kuvat nettiin. No eipä mennyt kuin melkein kolme vuotta :)
Eli tuolta löytyis Saksan reissun nyrppä kuvat:
http://spusa.figgy.eu/
EDIT: Kaikki kuvat minkä ovat itse radalta ovat rakkaan vaimonia ottamia että kiitos hänelle niistä.
ny jatkoille
->
Kahdesti (kahtena vuonna peräkäin) tuli tanssittua. Tuli tutuksi :p
-----
"Vudi vudi. HP HT.":http://www.iltalehti.fi/missit/200902139084425_mm.shtml
01:10.933
kurppak kirjoitti 13.02.2009 05:38: Mikään ei kyllä estä sinua laittamasta sitä kovalevyä sinne mukaan. Jos itse boksi on kuitenkin ehjä, voit puhelimen välityksellä ilmoittaa kovalevysi hajonneen.Mutta kun mikään muu takuu ei ole voimassa kuin RRoD ? Kai sitä vois yrittää... Numeron kun viellä löytäisi jostain... Boxin sivuilla varmaan muutama numero.
Rata: Laguna Seca
Auto: Ferrari #12 Risi Competizione F333 SP ( ilman säätöjä Free Ridessä )
*
Tolppajuusto 1:10.042
Petu 1:10.157
Migge 1:10.641
Splat 1:10.933
Ari-go 1.11.699
Zerpo 1:11.762
Buni 1:12.146
*
"Tilanne 10/10:
Raab - 95
PetuK - 95
Bunny - 83
Splat - 74
Miqqe- 61
Janne - 51
Juho - 50
Forcone - 47
Jupe San - 46
Ariko - 46
Serpo - 41
Huukkis - 36
Nipsu - 34
Greizer - 18
Makau - 14
Ac3Way - 9
Tappi - 3
...":http://forza.figgy.eu/index_files/TA.html
1:39.498
1:38.378
Onko remoo?
hookkis112 wrote 02/13/2009 @ 06:56: Tiitsei hyppii onnesta :Dsainpas/jouduin tanssia!! :DD
juu... jostain kumman syystä kerää itteensä naarmuja ja seurauksena saa sitten läpinäkyviä ratoja. tai osittain mustaksi meneviä ratoja... ihme touhua. kerran olen jo ostanu pelin uusiksi. uusi maksaa 25e. pitänee vissiin viedä huoltoon jos ei muuten onnistu **kele **tana...
kurppak kirjoitti 12.02.2009 17:55: Joutuu asentamaan kaikki pelit kovalevylle uudestaan, kun boksi vaaihtu Saksassa.Tänään kokeilin myös pelata kovalevyltä, mutta eipä onnistunutkaan. Minunkin täytyy talleentaa uudelleen pelit.
Tiitsei hyppii onnesta :D
j4nne wrote 02/13/2009 @ 05:19: joo ja itellä ei onnistu... forza ei pelitä kunnolla... taas uus peli ostettava?Siis naarmuinen levy vai? Jos näin, niin käy hiomassa se jossain videovuokraamossa tms... Itse olen käynyt pelejä hiomassa about 5 kertaa ja aina pelaa hyvin sen jälkeen. Jonku 4-5e maksanut, tulee se halvemmaks ku uus peli...
XD
Täähän meni mielenkiintoiseksi. Parini soitti tuossa vähä ennen kaheksaa hän on ollut koko yön mahataudis no eipähän tartte tanssia ekassa näytöksessä (kai). Varapareja ei ole :D no mennään nyt ainaki kenraaliharjoituksiin ja syömään :D
jeps eipä ole varapareja *haistakaa vittu, no eii*
Mikään ei kyllä estä sinua laittamasta sitä kovalevyä sinne mukaan. Jos itse boksi on kuitenkin ehjä, voit puhelimen välityksellä ilmoittaa kovalevysi hajonneen.