Forum - Recent Posts

Otin just Lasagnen uunista, tuoksuu hyvälle :)

myös mulla..

Mudinski kirjoitti 20.01.2009 17:08: Oikea alanurkka vilkkuu punaisena kun yrittää mennä Dashboardille :( Eject nappia kun painaa niin vilkkuu myös... tietenkin...Sama valo se mullakin paloi.

Oikea alanurkka vilkkuu punaisena kun yrittää mennä Dashboardille :(
Eject nappia kun painaa niin vilkkuu myös... tietenkin...
Eli SM-kausi ei ole ohitse minun osaltani... Viellä ainakaan...

39.579

Eiks se knoivarin mitsu tullukkaan? No voitteko ostaa mulle se mikä nyt on? Maksan takas sit..

Ei siitä Lancerista ole kuin yksi versio. Bobber on tehnyt niin hienot maalit, ettei kuulema tarvita LE versioita. Sen lisäksi forum special Subaru julkaistaan kohta ja kovasti odotellaan Il3:n autoa.

No jos viittitte oikeesti?

Hookkis hätää kärsimässä :D

varatkaa mulle se black edition ja keltanen!!
Maksan kyllä kun boksi tulee takas!! PYYD

Jaahas ! Spotilta pamahti uusi auto ! Lanceri se sieltä tuli A-luokkaan !

Mulla tuo kusi siihen kun profiili tuhoutui aikoja sitten :( Olisi ollut "helppo" saada 1000...

Ilman mitään lisämausteita ! Eli ilman rutinoita :D
Vedessä vai öljyssä oleva tonnikala ?

Ac3Way kirjoitti 20.01.2009 15:01: Lasagne vai makaroonilaatikko?Nyt on PAHA ! Sanotaan nyt lasagne, vaikka lihamakaroniloodaa syönkin useammin. -- Maksalaatikko: rusinoilla vai ilman?

Menee toi Evon myyntiin laitto huomiselle tai ylihuomiselle ku töissä on sen verran kiirettä ja pitäs vielä lopulliset säädötkin laittaa siihen..

495/1000.
Ura-pelaamista olen yrittänyt taas hiljan lämmitellä. Katsoo miten vielä jaksaa. Ehkä ostelen maiden autot seuraavaksi.
Apuvapaaseen ja hard -tasolla pelaamiseen siirryin melko heti ensimmäisten kisojen jälkeen.
R1 endurance Sebringillä olisi viimeinen endurance nyt työn alla.

RaabForRehab kirjoitti 20.01.2009 14:52: piste vai pilkku?Eiköhän me tällä kertaa nussita sitä pilkkua. Lasagne vai makaroonilaatikko?

hookkis112 kirjoitti 20.01.2009 14:50: Amis! Haluun muualle kun työttömien kortistoon ;) Autolla vaiko julkisilla?TYHM

Amis! Haluun muualle kun työttömien kortistoon ;)
Autolla vaiko julkisilla?

Niinhän se taitaa olla ;)