Forum - Recent Posts

39.506
edit: 39.430 ........ damn...
hehehehhee
edit2: 39.393

hookkis112 kirjoitti 19.01.2009 16:58: Siinäkö meni markin XT :D Taisit kylläkin olla polkupyörällä ;) Löysin ipin kodin ja nyt älyyn miks sen on noin vajaa! Tappais pois ;) Läppää älä suutu :DKyllä äitskän tsykkelihän se oli, kohta lähetään faijan kaa hakemaan pois sitä koulun pihalta

Siinäkö meni markin XT :D Taisit kylläkin olla polkupyörällä ;)
Löysin ipin kodin ja nyt älyyn miks sen on noin vajaa! Tappais pois ;) Läppää älä suutu :D

Lacunan ajat kuullostaa houkuttelevalta :D Pääsen muuten a-luokan autolla 1.23.2 pintaan että kyllä sillä subbella pitäis päästä just tollasiin. lacuna tosin on vaikea rata ;) "ihan perseestä!" Kommentoisi DJ!

Kattelin Google earthista Sebrinkiä ihan huvikseen ja löysin syyn miksi rata on niin perkeleen paska.... Koko perkeleen rata on rakennettu jollekkin vanhalle rupuselle lentokentän raadolle! Tuhoisivat koko radan nii kaikki olisivat iloisempia. Päälle voitais rakentaa vaikkapa kunnollinen lentokenttä :D

IL3 kirjoitti 19.01.2009 16:00: Mikäs auto/luokka on seuraava projekti?Kiitoksia kaikille. Hyvä vastaanotto ollaan ainakin saatu täällä. Ja minä taas puolestaan olen ottanut Subaru 22b:n projektiksi ja sillä on saatu vedettyä jo ihan OK aikoja S:luokassa.. Tsukuba menee sillä 51,xxx kun kolmen kierroksen pika testillä vedin 52.024 Laguna Seca 1.21.728 (5kierrosta) Suzuka West 1.13.359 (alle 1.13 pitäs päästä kohta.)

mulla on itellä tässä kyllä hyvä pohja noihin mainos kuviin, joten siinä emme tarvitse apua. Lähinnä säädöissä ja testaamisessa...
Joo ja minulla on tässä nyt 2 projektia työ alla.. A850 luokan Supra '98 ja B700 luokan Audi Quatro '83

39.537

Mikäs auto/luokka on seuraava projekti?

Ja kuten jo kerran totesin, niin BBT saa apua tältä suunnalta tarvittaessa.. :)

Auton merkki, malli, hinta, luokka jne. on selkeästi näytetty ja tosta pikkukuvastakin näkee hieman millaisesta maalauksesta on kyse, mutta laittakaa vielä aikoja(ja sijoituksia), joita tolla autolla on joillain radoilla ajettu, niin siitä saa hieman käsitystä mihin toi pystyy.

Mä tuun ja poltan teirän suunnitteluhuoneen! mutta joo, kiitti.

Kyllä mun kannatti tehdä towel trick. Eilen pääsin ajaa SM-sarjan kisan New Yorkissa ja tänään melkein jo pelattu Far Cry 2 läpi, Heart of Darkness jäljellä.
Eiköhän se tämän kirjoituksen jälkeen laukea ja räjähdä atomeiksi, niin voi sen huollonkin unohtaa!

Mie voin tulla ryyppäämään teijän bensat ja lasinpesunesteet (huom: shellin tököttejä en juo :) ). Toki voin joitain "mainoskuvia" phoshoppailla kun sattuu olemaan aikaa (aika harvoin sitä on).

Hyvin alkoi tämä päivä aamusta.
Koulumatkalla tulin sitten Volvon runtelemaksi.
Pyörä paskaksi (lunariin)
Muija maksaa koko paskan ja teen siitä ilmoituksen vielä Kissalanpojille.

Välillä meikäläisen suusta/näppäimistöstä pääse huomattavan kärjistyneitä kommentteja, eikä mua kannata aina niin todesta ottaa, varsinkaan loukkaantua. Kuitenkin haluan tallikaverin vielä seuraavallikkin kaudelle (ilman boksia on hieman vaikea pelata), vaikka eräältä henkilöltä löytyisikin himoitsemani vihreä ohjain.

Eilen kun kilpailun jälkeen ajeltiin Jupen ja Miqulin kanssa niin n.1.25.200 suurinpiirtein.

kurppak kirjoitti 19.01.2009 14:20:Tässä kohtaan todettakoon, että tuo kikka toimi VAIN eilisen illan ja jos boksi olisi mennyt pahempaan kuntoon, niin se olisi kyllä korjattu. Nyt ollaan taas alkukuopissa. Boksi vilkuttaa iloisesti RRoD:ia. En menettänyt eilisellä kikalla muuta kuin nesteitä omasta kehosta, hikoilun takia. Tällä viikolla boksi lähtee Sakkesmannien maahan. Ymmärrän Kurpan kommentin. Ollaan tunnettu sen verran kauan, että tunnetaan toisemme hyvin. Ja yleensä en auo päätäni noin. Nyt ollaan varmaan puhuttu jo tämä asia selväksi, eiks nii? joohan?Nipsuhuuli kirjoitti 18.01.2009 20:19:Tarkoitinkin lähinnä, että kun sen boksin saa ilmatteks huoltoon, niin laittaa sen sinne. Ei sitä kannata marttyyriksi ruveta. :)kurppak kirjoitti 18.01.2009 16:52: Vois markki pikkasen miettiä asennettaan...Itse en alkaisi netissä arvostelemaan IRL-kaverin asennetta. Mutta kukin omalla tavallaan...

Paras aika tällä hetkellä 1.26.6xx.

Kyllä se on Big Boys Tuning niinkuin Ace tuossa totesikin.
Pistän huomenna noita mitsuja AH myyntiin ja kaikki myydään numerolätkien kanssa.
Numerointi alkaa 4. ja jokainen kappale saa oman numeron.
Kuskin nimen saa myös tuohon ikkunan alle suomenlipun kanssa jos pyytää.
Ilmoitan kellonajan sitten huomisen aikana.
E. Ja kyllä Hookkis otetaan tiimiin mukaan.