Forum - Recent Posts

Rintala

Rintala 22.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Rayha300 wrote: Ei viritetä sitä konetta! :DDD
Tzori. Meni jo..
RauhaMees

RauhaMees 22.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Rintala wrote: Miehän kuolin sinne teidän kanssa :D Käyn äkkii hakee Jimssistä pari palikkaa ja tuun sitte ;)
Ei viritetä sitä konetta! :DDD
PetuK

PetuK 22.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Voi junanlautta nyt teijjän kanssanne!!
Rintala

Rintala 22.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Rayha300 wrote: Eikös Rintala ollu jossain sisämaassa riehumassa. Jos on niin me muut jotka tänää tulee (jos tulee) niin voitais hilata itsemme sinne päin. Eiks jeh?
Miehän kuolin sinne teidän kanssa :D Käyn äkkii hakee Jimssistä pari palikkaa ja tuun sitte ;)
savulohi

savulohi 22.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Uuvvelleenrakennus ja 1.44.7.
RauhaMees

RauhaMees 22.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Pääsin nyt jo koulusta. Käyn tesmailee servuja ja kuvaus asetuksia, yms. Huuteloo mulle skypen kautta sitten ku olis valmis pelaamaan. Skype: Rauha Mees Yritetään saada turvallinen miitti paikka, jonne kaikki yrittää sitten hakeutua. Jos porukka tykkää niin voisin yrittää etsiä ruokaa ja varusteita ns. Alotus kamaks. __________ Jos joku joka ei ole vielä ilmoittautunut on vielä kiinnostunut niin voin ilomielin sanoa, että tähän voi osallistua koska vaan ja tästä voi poistua koska vaan :)
MehuSukka

MehuSukka 22.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Mie oon kotona siinä ennen/jälkeen viiden.
RauhaMees

RauhaMees 22.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Eikös Rintala ollu jossain sisämaassa riehumassa. Jos on niin me muut jotka tänää tulee (jos tulee) niin voitais hilata itsemme sinne päin. Eiks jeh?
TTJK107

TTJK107 22.03.2013 in Oma kulkineesi

Avesis käytetty leimalla, ei mtää huomautettavaa taaskaan kerran.
Mace

Mace 22.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Neljältä kotona ite, voin tulla sitte kokeileen. :)
THE FRC

THE FRC 22.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Pisteet

Tiedoksi: Loheksen Tsukuban sijoitus tiputetaan maaliin ajaneista viimeiseksi väärän rengastyypin käyttämisen vuoksi.
Rintala

Rintala 22.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Rayha300 wrote: Mites jätkät määrittelee viikonlopun. Alkaako se jännittävä seikkailu tänään vai huomenna? Mä oon ihan redi tänäänkin. Klo 15 jälkeen minä ainakin olen vapaa.
Mulla on emäntä ainakin la aamusta sunnuntai iltaan saakka poissa edestä.
savulohi

savulohi 22.03.2013 in PPPP

Muija ettii koulukavereita. :) !https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/488121_10151404531118889_1308868144_n.jpg!
RauhaMees

RauhaMees 22.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Mites jätkät määrittelee viikonlopun. Alkaako se jännittävä seikkailu tänään vai huomenna? Mä oon ihan redi tänäänkin. Klo 15 jälkeen minä ainakin olen vapaa.
Mace

Mace 22.03.2013 in GTA IV

Muutama kuva sit nukkuun !http://i5.minus.com/iS66jDgt6NoC9.jpg! !http://i4.minus.com/ipmgVSJkyp8qC.jpg! !http://i4.minus.com/ibl5fFngSgrDFu.jpg! Kuvat täysin photoshoppaamattomia (mustat palkitkin tulee iCEnchaserin mukana haluttaessa) vain jpeg:ksi muutettu.
jEsm0

jEsm0 21.03.2013 in Drifting seuraa?

hitto ku ei oo xboksia enää muute tahkoisin luisuttelemassa päivät pitkät ^perhana, pakko sijottaa se parisataa boksiin ja liveen....^
hulluseon

hulluseon 21.03.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Ei tule ei. En ymmärrä mikä siinä maalin teossa on taas kerran niin vaikeaa. Kuitenkin jotain hyvääkin, sillä nuorempi Kapanen on esittänyt ihan kelpo suorituksia. Ehkäpä seuraavaan peliin Tuokkola tolppien väliin?
hulluseon

hulluseon 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

TTJK107 wrote: Hullille pistin kivasti tunet niin alkaa lyyli kiroittaa. Lyyli kirjoittelee ja hullia viekoittelee. Irstaasti hulli ja lyyli siellä toisillensa viekoittelevat. Sielä ne nyt takahuoneessa vehtailee, warjon laskuun hulli se sielä vähän vehtailee halvan ilotytön kanssa niin. Jos nyt ne lääkkeet tähänväliin.
Seura tekee kaltaisekseen. ^EMM^
jEsm0

jEsm0 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

TTJK107 wrote: Hullille pistin kivasti tunet niin alkaa lyyli kiroittaa. Lyyli kirjoittelee ja hullia viekoittelee. Irstaasti hulli ja lyyli siellä toisillensa viekoittelevat. Sielä ne nyt takahuoneessa vehtailee, warjon laskuun hulli se sielä vähän vehtailee halvan ilotytön kanssa niin. Jos nyt ne lääkkeet tähänväliin.
hahahah xD ^jos sitä kokoais ittensä nyt ja menis poies....^
TTJK107

TTJK107 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Hullille pistin kivasti tunet niin alkaa lyyli kiroittaa. Lyyli kirjoittelee ja hullia viekoittelee. Irstaasti hulli ja lyyli siellä toisillensa viekoittelevat. Sielä ne nyt takahuoneessa vehtailee, warjon laskuun hulli se sielä vähän vehtailee halvan ilotytön kanssa niin. Jos nyt ne lääkkeet tähänväliin.