Forum - Recent Posts

sfnoplex

sfnoplex 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Jaahas viimiset vapaat harjoitukset takana ennen aika-ajoja paras tais olla 1:46,516 Rapulaisin sormin sunnuntaina kisaan.
DonRandom

DonRandom 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Ihan ekat kiekat vedetty tällä rataversiolla ikinä..... paras tais olla jotain 1:49,3 Täytyy sanoo että jos aika-ajoissa pääsen alle 1:50 niin iloinen voin olla :)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

No pistin nyt sit. Tais olla kierrokset 4-6 hyviä ja 01:43.7xx samalla.
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Muokkasin hieman tuota nimeä ^ Päivitin edelliselle sivulle niitä nimiä. Oman hahmoni nimeä ei ole vielä täysin päätetty.
djrunkkari

djrunkkari 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Pistäkee uusintaa storeen, meen kattoon teidän linjoja. Nikde?TrickHät?Jimmy?
hulluseon

hulluseon 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

MrD St Jimmy wrote: Eka mutka tuntuu syövän ton 0,5 sekkaa aikas helposti.
Jep. Ihan saman huomasin eilen ja toistuvasti shikaanien jälkeiseen liian myöhässä. Sekä viimeisessä onnistuin joka kerta munaamaan jotain. Mutta eipä tuo aikakaan ollut mitään hurraa huutoja aiheuttava. 1:49.5 niin aika ihme on jos edes böö lobbyyn pääsee.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Eka mutka tuntuu syövän ton 0,5 sekkaa aikas helposti.
PetuK

PetuK 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

MrD St Jimmy wrote: Äsken tuli 01:44.016 Vähän vielä pientä säätöhiomista tässä harrastelen.
No nyt se sit on ruvennu ajaa, prkl :-)
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2013 in GrassRuuts - Höpötystä

Finlanddrifter wrote: Nonii, jos sitä taas pitkäst aikaa tulis mukaa näihi grääsruutseihi. Mitä mitä, oisko jotai riftinkii tiedos jossai kohtaa?
Dunno. Jos joku sillasen järjestää. Mulla ei ainakaan oo aikaa/kiinnostusta tällä hetkellä mitään järjesttellä. Osallistuu kerkeen joihinkin Jos sulla on halua tarpeeks niin voisit laittaa pienen drifti tapahtuman itse kasaan.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Äsken tuli 01:44.016 Vähän vielä pientä säätöhiomista tässä harrastelen.
Latetzki

Latetzki 21.03.2013 in Yleinen happines topic

Rayha300 wrote: Minä siihen rahhoota käytä. Saan valita pelin samalla lailla kuin Sjamyllä. ^Räyhällä muka rahaa olis....^
No aivan sama. Valitse se? Tossa listassa ei ole sellaista peliä jonka ite valitsisin :I
Zage93

Zage93 21.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Hessu Hopo. =)
Finlanddrifter

Finlanddrifter 21.03.2013 in GrassRuuts - Höpötystä

Nonii, jos sitä taas pitkäst aikaa tulis mukaa näihi grääsruutseihi. Mitä mitä, oisko jotai riftinkii tiedos jossai kohtaa?
Finlanddrifter

Finlanddrifter 21.03.2013 in Drifting seuraa?

Pitkästä aikaa tulin tännekkin käymään, miten ois joku ilta drifting seuraa fm4?
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2013 in Yleinen happines topic

Minä siihen rahhoota käytä. Saan valita pelin samalla lailla kuin Sjamyllä. ^Räyhällä muka rahaa olis....^
Latetzki

Latetzki 21.03.2013 in Yleinen happines topic

Ostahan BF niin pelaillaan.
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2013 in Yleinen happines topic

EAn ilmaisista peleistä puheen ollen. Kaikki siinä ilmaispeli listassa olevat pelit on alennuksessa. Jopa -50% oli joissain. Bäfä tulee varmaa valittuu. Ne kaks pilipali peliä: Nope! Simcity 4: En tykkää Most wanted: Ohjaus jotain kaameeta MOHW: Oli hauska, mutta kellään muulla ei oo sitä. Dead space 3: Demo oli kiva, mutta pelin kun kerran pelaa läpi niin se on siinä Mass effect 3: En tykkää yhdestäkään Mass Effectistä. Battlefield 3: Mulla on se jo boxilla, mutta haluisin sen pclle. Haluisin tämän premiumina mutta tää ois standard. Ja tietenkin kaikki nää pelit on liian raskaita mun koneelle. ^Vois käydä asentamassa originin faijan koneelle...^
TehBigBunny

TehBigBunny 21.03.2013 in PPPP

!http://pbs.twimg.com/media/BF3JKmVCYAAjjBE.jpg!
PetuK

PetuK 20.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

djrunkkari wrote: tuleeko turuust mulle tunet ja saan nautinnon?
Lähinnä meinasin, että kyllä noilla sun ajoilla vielä a:ssa olet. Kevyestikin, uskoisin. Tosin siellä tavallisten kuolevaisten joukossa kuitenkin... Ja ei tuu, kun ei ole toimivia sellaisia. Ja vaikka olis, niin en nyt tiiä, että pystyiskö sitä näin kesken kauden ;) NikkeT tuntuu olevan paremmin kartalla tän nelikon kanssa.
sjamy

sjamy 20.03.2013 in Yleinen happines topic

djrunkkari wrote: Siis EA antaa ilmaisia pelejä SimCityn kylkeen koska pelin julkaisu oli fiasko.
Näin, mutta kaksi hyvää peliä halvalla ja olen tyytyväinen.