Forum - Recent Posts

zapekk

zapekk 11.03.2013 in PPPP

Ookkei. Toivottavasti tällä netillä saa ladattua päivityksen tarpeeksi nopeasti. P'ivityksellä kokoa 6,8 GB.
RauhaMees

RauhaMees 11.03.2013 in PPPP

Aikaa en ole päättäny, mutta heitän villin ehdotuksen: KLO 18
Ac3Way

Ac3Way 11.03.2013 in Forza 4

Jaksaisko tuota Forza 4:sta sittenkin ajaa yksinpelinä? Halvalla, jos jostain löytäis niin voisi harkita. e. Harmi, kun peliä ei saa ostettua suoraan Livestä. Olisi helppoa ollut ladata peli vain kovalevylle.
Latetzki

Latetzki 11.03.2013 in PPPP

Koskaan kuullukkaan tosta mutta näytti siltä että testataan nyt ainaski. Latauksessa atm.
bizarretrip

bizarretrip 11.03.2013 in Ei mulla muuta

Ne kaks pitäs yhdistää. EMM
zapekk

zapekk 11.03.2013 in PPPP

Rayha300 wrote: Kuinkas monella on War Thunder. Tänää ois suunnitelmissa mennä lentelemään koneilla.
Kyllähän löytyy. Pitäisi varmaan vaan ladata päivitys. Mones aikoihin?
sjamy

sjamy 11.03.2013 in Valokuvaus

Pikainen digital artti väännös, !http://sjamy.1g.fi/kuvat/Photoshop%20and%20Digital%20Art/Digital%20Art%20Wolf..jpg/_full.jpg!
Rintala

Rintala 11.03.2013 in PPPP

Rayha300 wrote: Kuinkas monella on War Thunder. Tänää ois suunnitelmissa mennä lentelemään koneilla.
Joo
THE FRC

THE FRC 11.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

HUOM. HUOM. Autoista asiaa. Vaikka kauden startti onkin jo aika lähellä, on rakentelusääntöihin mahdollisesti, jopa todennäköisesti, tehtävä pieniä muutoksia. Tätä varten management pyytääkin, jos kuskien/tiimien (ketkä ovat autoja testailleet vertaillen) olisi mahdollista ilmoittaa vaikka privaviestillä, jos jokin autoista on ollut selkeästi nopein. Ihan vain ilmoitus tästä riittäisi sen kummemmin yksityiskohtiin puuttumatta. Tällä saisimme varmistusta tai mahdollisesti kumottua tämän hetkisiä vahvoja olettamuksia. Kiitos.
RauhaMees

RauhaMees 11.03.2013 in PPPP

Kuinkas monella on War Thunder. Tänää ois suunnitelmissa mennä lentelemään koneilla.
djrunkkari

djrunkkari 11.03.2013 in Ilokaasu

"itse olen kummastellut tätä, kaverilla varmasti jotain suomalaisia sukujuuria":http://www.youtube.com/watch?v=LQFmKPA-iAg
djrunkkari

djrunkkari 11.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Ilmoittautuminen

*PYR – Paina Yytä Racing* #290 Eeegac #16 djrunkkari #90 Nipsuhuuli Auto: *Förd*
djrunkkari

djrunkkari 11.03.2013 in F4SM Kausi 6 - Pisteet

Vielä myöhäsemmät onnittelut täältäkin uudelle chämppiöönille *!!*
kdg024

kdg024 11.03.2013 in Screenshotit / Videot

http://www.youtube.com/watch?v=FvCc9gP3m3U Tribes Ascend testiä. Vanha video, siksi Closed Beta. Samankaltainen tuntuma kuin Tribes 2:ssa ja aseet osittain samat vanhat tutut. Free to Play, kaikki on varmasti huomannut Steamissa tämän pelin saatavilla. Harmi että 1998 julkaistu Starsiege Tribesin skene kuoli. Se oli ja on ehdottomasti paras Tribes koskaan.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 10.03.2013 in Ei mulla muuta

Puntila ja Puntala. Molemmissa on meininki taattu. EMM
Finski fani

Finski fani 10.03.2013 in Ei mulla muuta

Uusi alkoholimyrkytys
Finski fani

Finski fani 10.03.2013 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: Syitä on monia, enkä jaksa niistä sen enempää tästä lätistä.. Ei vaan jotenkin oo enää maistunu.. Ehkä sitten puntila2013 expossa.. Ehkä.. EMM
No sielä nyt saa alkoholimyrkytyksen pelkästään olemalla samassa tilassa ja hengittämällä samaa ilmaa ko muut. =P Ja ihan täysin off topiccina kohta alkaa Top gear spesiaalin kakkos osa! =3 EMM
villek00

villek00 10.03.2013 in Ei mulla muuta

Finski fani wrote: Mikäs sut on saanu nyt nuin lopettamaan juamisen kokonaan? Eihän sitä tarvihe mitään kännejä vetää. Itekki on monasti nyt juonu puol pulloa viiniä ihan vaan nautiskellen, ja ihan mukavata on ollut. "Överit" on jääny sinne taakse.(enimmäkseen =P ) EMM
Syitä on monia, enkä jaksa niistä sen enempää tästä lätistä.. Ei vaan jotenkin oo enää maistunu.. Ehkä sitten puntila2013 expossa.. Ehkä.. EMM
Finski fani

Finski fani 10.03.2013 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: Miekin lähden, vaimokkeen ja hänen porukoitten kans 22. päivä.. Silloin tulee jo 90 päivää siitä kun olen viimeksi maistanu alkoholia, saa nähdä jatkuuko putki.. Ja montako alapeukkua saan tähän kommenttiin :) EMM
Mikäs sut on saanu nyt nuin lopettamaan juamisen kokonaan? Eihän sitä tarvihe mitään kännejä vetää. Itekki on monasti nyt juonu puol pulloa viiniä ihan vaan nautiskellen, ja ihan mukavata on ollut. "Överit" on jääny sinne taakse.(enimmäkseen =P ) EMM
villek00

villek00 10.03.2013 in Ei mulla muuta

jiveman74 wrote: Janottaa niin notta tilasin tallinnan reissun huomiselle itelle ja pakettiautolle ..EMM
Miekin lähden, vaimokkeen ja hänen porukoitten kans 22. päivä.. Silloin tulee jo 90 päivää siitä kun olen viimeksi maistanu alkoholia, saa nähdä jatkuuko putki.. Ja montako alapeukkua saan tähän kommenttiin :) EMM