Forum - Recent Posts

Latetzki

Latetzki 10.03.2013 in Screenshotit / Videot

Screenshotit ja videot tänne genrestä riippumatta. Toki tuolla on ajopeleille omansa jo ja pelien omiinkin topicceihin passaa varmaan paremmin pistää. Elikkäs uus SimCity. Toinen rakennettu kaupunki. !http://i.minus.com/jB48EcLOqibKX.png!
Exami

Exami 10.03.2013 in Oma kulkineesi

"ei vittu mitä sä menit tekee?!"
RauhaMees

RauhaMees 09.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

DayZ Diary Episode 3 Eihän siinä menny ku melkein 3 kuukautta, että sain tän laiskuuttani tehtyä. Finaalissa erikoisvieras. "click":http://www.youtube.com/watch?v=qWWeqSzLwsM&feature=youtu.be
Alchemist FI

Alchemist FI 09.03.2013 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: Lähti sitten äskettäin räpylät alta, ja nilkka vääntys.. Nyt toimitaan yhdellä jalalla sitten.. Hyvä perjantai.. EMM
Näin pääs käymään tääläkin ku liukasta oli ja nyt on sit oikea silmän ympärys kivasti turvoksissa.
savulohi

savulohi 09.03.2013 in Ei mulla muuta

Jypinpelipompeli pari vuotta kadoksissa* olleen kaverin kanssa tänään, oheen seitinohut ranskalaistyyppinen iltapäivätumu. ** ^emm^ *Ei o vaan nähty. **Paavikännit, vähintään.
RauhaMees

RauhaMees 09.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Lumet melkeinpä sulanu jo Chernaruksesta :) !http://i.minus.com/ipqIyMi6XTlkF.png!
TTJK107

TTJK107 09.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

SettlingAphid60 wrote: Itse en ole kyseistä setuppia koittanut, saati nähnyt toiminnassa... mutta olettaisin että ku suora aukee se sen muutaman kymmenyksen arpoo ja sit menee lujaa.... Mulla on vähän semmonen ittelläni ku testailin.
No kyllä se sitte kohtuullisesti menee ku paineet vain ensi nousee, mutta kun äkkiä tarttis sitä tehoo saada niin sitä ei sitte sillai saakkaa.
savulohi

savulohi 09.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

*Mänizmentin pyynnöstä huuteloin:* Ohessa tuore SM-lätkä numeroineen, lähetetty jo randomilla muutamien eri tiimien edustajille: Bani, kdg, Koolon, Warjo, Rintsi, Settling. Eiköhän tuo siitä leviä kaikille tarvitsijoille, pyytämällä ainakin heidän lisäkseen Villeltä tai minulta. Lätkän sisältöä tai värejä ei saa muuttaa, kevyt kehystäminen ok jos ei esim. erotu pohjaväristä riittävästi. Sijainti oven etuosassa. Toiveena että kilpailunumero löytyisi myös konepelliltä ja auton perästä, näissä siis ilman numerolätkää, koko, väri, ja sijainti vapaa. !http://farm9.staticflickr.com/8380/8540347513_6c12bbefba_b.jpg! // ps. Käyttävät numerofonttia tahi mitä tahansa tuon sisältöä ihan vapaasti missä haluavat, ja voi lähetellä kenelle vaan.
THE FRC

THE FRC 09.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Hoi arvoisat kisaajat. Asiaa kilpailuiden kestoihin liittyen. * Tsukuba (17.3), Iberian (14.4) ja Sedona Club (28.4) ajetaan aiemmilta kausilta tutulla kestolla, jolloin kisan kesto on siis noin 45min. * Kilpailukalenterissa PK-merkinnällä olevat kisat ovat kestoltaan noin 20min pidempiä ja karkeasti sanoen tällöin on hyvä varata aikaa noin klo 21 saakka.
KKNGS

KKNGS 08.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Jos ei ois näin väsynyt niin saattais mennä bemmillä alle 1:04, nyt meni parhaimmillaan 1:04.4xx
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 08.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

TTJK107 wrote: Hullin Silvian säädöissä järkyttävän pitkään kerää turbo paineita, kyllä se toisaalta pitää mukavaa ääntä.
Itse en ole kyseistä setuppia koittanut, saati nähnyt toiminnassa... mutta olettaisin että ku suora aukee se sen muutaman kymmenyksen arpoo ja sit menee lujaa.... Mulla on vähän semmonen ittelläni ku testailin.
MehuSukka

MehuSukka 08.03.2013 in Ei mulla muuta

^No saitana oisit miulta saanu ihan avaamattomassa paketissa olevan uuden halvemmalla entä ovh.
TTJK107

TTJK107 08.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Hullin Silvian säädöissä järkyttävän pitkään kerää turbo paineita, kyllä se toisaalta pitää mukavaa ääntä.
TTJK107

TTJK107 08.03.2013 in Ei mulla muuta

Ostin Microsoft Speedweelin, on kyllä jänskä peli, yllättäen huomattavasti parempi ajaa grippiä kun padillä. Driftinki onki sitte aika vaikiaa. Mutta kannatti ostaa. EMM
hulluseon

hulluseon 08.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

KingPlayer10 wrote: ...jossa ei ole edes kunnon jarruja eikä minkäänlaista lukkoa...
Joku meni väärin...
KKNGS

KKNGS 08.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Rintala wrote: Nynnää oot kuullu ihan väärin. 2.01.1xx oli se oikia aika ;) ^Oli nääs väärät renkahat alla joten +1min^
aattelin kans vähän että miten se voi vetää sillä painavalla paskalla jossa ei ole edes kunnon jarruja eikä minkäänlaista lukkoa, niin sellasen ajan, kun itte sain sillä hikiseen alle 1:05
villek00

villek00 08.03.2013 in PPPP

Onko tässä avain kaikkien alkoholisoituneiden ongelmiin? ^(joita ei tietenkään täällä foorumilla ole)^ !http://pics.kuvaton.com/kuvei/key_bottle.jpg!
villek00

villek00 08.03.2013 in Ei mulla muuta

KingPlayer10 wrote: sama meinas ittelle käydä, mentiin jo aikamoisessa kulmassa, mut ei se vielä. On muuten aika keväinen keli, lunta tulee ja 5 astetta pakkasta. EMM
Itte kaatuilin rappusissa, kun duunissa kannoin tuoleja.. Mutta pysyipähän tuoli ehjänä :) Nilkkaan särkee vieläkin.. Maanantaina sitten työterveyshuoltoon, jos ei mee ohi tää kipu.. EMM
MehuSukka

MehuSukka 08.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

^NONI! Liian aikasin huutelit sillon! Nii!
Rintala

Rintala 08.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

KingPlayer10 wrote: Kuulin huhua että Rintala ajo hondalla 1.02.1xx
Nynnää oot kuullu ihan väärin. 2.01.1xx oli se oikia aika ;) ^Oli nääs väärät renkahat alla joten +1min^