Splat Number1
14.07.2008 in
Kausi 2 S
kurppak kirjoitti 14.07.2008 05:52:
Ja ihan varmasti Forza kolmonen on se peli, jonka merkeissä seuraava kausi vietetään.
Eli Forza 3 tulee ennen Joulua... Vain märimmissä unissani
Ac3Way
14.07.2008 in
Kausi 2 S
Enpä usko, jos kausi kerran loppuu marraskuussa. Forza 3 tulee varmasti about samaan vuoden aikaan, kuin Forza 2 eli keväällä.
Hookkis
14.07.2008 in
Bmw replica kilpailu!
Menikö sulta profiili paskaks?
kurppak
14.07.2008 in
Kausi 2 S
Sarjan virallistamisen toivossa kannattaa kääntyä FIGMA:n puoleen.
Ja ihan varmasti Forza kolmonen on se peli, jonka merkeissä seuraava kausi vietetään.
Finski fani
14.07.2008 in
Mitä kuuntelet juuri nyt.
Mitäs musiikkisoitinta ihmiset täällä käyttää. Siis tietokoneella... Foobar on varmaan suosittu, mutta onko muita?
Ja ettei ihan offtopikiks mee niin nyt soi In flames - borders and shading
TehBigBunny
13.07.2008 in
5421. QUEENSRYCHE - [Tribe #08] Blood
RealBlocker
13.07.2008 in
Bmw replica kilpailu!
hookkis112, multaku nyt hävis ne kaikki autot, MY
Daysavior
13.07.2008 in
Suomen nopein Forza 2 kuski ?
Paha sanoa, kuka on nopein, koska se riippuu niin paljon siitä, millä ajetaan. Stock-autoilla on ihan eri kuskit kärjessä kuin viritetyillä. Mutta jos Shao vielä ajaisi niin varmaan olisi melko korkealla suomiskenessä. Sen verran ylivoimaisesti kaveri dominoi Forza ykköstä stockeilla ja viritetyilläkin.
Mutta jos puhutaan Forza 2:sta, niin kyllä yksi kaveri menee ylitse muiden. Kyseessä tietenkin itse Mr Forza eli Dragnet. Tai no en välttämättä nopeimmaksi mene haukkumaan mutta kyseessä kuitenkin SE kaveri Suomen Forzapiireissä. :)
Mudinski
13.07.2008 in
Minulla ei ole kyllä harmainta aavistustakaan siitä, kuka kirjoittaa tuolla tavalla :)
Finski fani
13.07.2008 in
crash test dummies - Mmmm Mmmm Mmmm Mmmm
RaabForRehab
13.07.2008 in
Miqqe kirjoitti 12.07.2008 09:53:
EvoBobber kirjoitti 12.07.2008 09:31:
Dead Kennedys - Holiday In Kambodia
Hyvin... ''eloisa'' solisti.
AIVAN mahtava piisi!!!
Nipsuhuuli
13.07.2008 in
"säännöt on että auton pitää olla tuning tyylin rakenettu ja voittaja päätetään siten että ne ketkä haluaa osallistua kun kisa aika on päättynyt lähettää minulle sen nimen jonka auto on hienoin"
"ku tossa on toi valkonen viiva kaikki varmaan näkee sen niin kuka pääsee lähimäks sitä takarenkaalla"
"niin toi on viel kesken laiton vaan kuvaa et mitä tykkäätte"
"elikkä tuning show siis kisa alkaa nytte ja kisa aikaa on 2 vk eli pitää tehä mahdollisimman hieno auto ja sitten pistää kuva tänne sivuille ja voittajalle lähtee joku auto palkinto ja osallistujat lähettävät minulle sen nimen kenen auto on hienoin ja sitten minä lasken äänet ja eniten ääniä saanut voittaa"
Miqqe
13.07.2008 in
Kausi 2 S
kurppak kirjoitti 13.07.2008 06:54:
On ehkä hieman aikaista alkaa miettimään kolmoskauden ajoja, kun sillon on luultavasti jo Forza 3:n ilmestynyt. Pääpiirteittäinhän sitä voi aina miettiä.
Lyödäänkö vedonluönti pystyyn? Itse voisin laittaa vehkeeni pantiksi, ettei se ole vielä tuolloin ilmestynyt :P
Niin ja Nyrre todennäköisesti tekee poikkeuksen tuosta 25 kierroksesta, kun djrunkkarikaan ei sarjassa mukana ole...
Draghar
13.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
knoivari kirjoitti 12.07.2008 14:53:
Ihan IKEA pöytä. Makso jotai kympin pintaa. Eikä todellakaa pomminkestävä.
Meikäläisellä on varmaan samanlainen. Ratti pysyy hyvin kiinni.
Hookkis
13.07.2008 in
GTR (Simbin) mahdollisesti 360:lle
Missä on kultainen gt legends :D kyllä tuokin on jo pakko ostaa..
Hookkis
13.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Postissa venaile ms:n ratti.
kurppak
13.07.2008 in
Kausi 2 S
Näillä mennään, enempää lisäyksiä sääntöihin ei kai ole tiedossa.
On ehkä hieman aikaista alkaa miettimään kolmoskauden ajoja, kun sillon on luultavasti jo Forza 3:n ilmestynyt. Pääpiirteittäinhän sitä voi aina miettiä.
EvoBobber
13.07.2008 in
Kausi 2 S
Lisäys sääntöihin:
5.4. Jako finaaleihin ja kierrosmäärät
Kuljettajat jaetaan finaalilobbyihin suoraan aika-ajotulosten perusteella, 1. - 8. A-finaali lobbyyn, 9. - 17. B-finaali lobbyyn jne.
Kilpailut ajetaan pelin rajoituksista johtuen 25 kierroksisina.
Jos lobbyssa on kolme pelaajaa tai vähemmän voivat he keskenään päättää ajaa kilpailun täysimittaisena tai jakaa pisteet aika-ajotulosten perusteella. Kannattaa muistaa että jos kisa ajetaan on aina mahdollisuus saada lisäpisteitä kilpailun nopeimmasta kierroksesta.
TeroKortelainen
12.07.2008 in
GTR (Simbin) mahdollisesti 360:lle
Kaikista Gridin arvosteluista ei tosiaan ilmene, onko testaaja viitsinyt kokeilla peliä ilman kaasu-, jarru- ja ohjausapuja. Saattaa vaikuttaa suht merkittävästi ajokokemukseen, jos tekoäly päättää ohjata sun puolesta autoa paremmalle linjalle yms...
No joo, nää on kuitenkin lopulta hyvin pitkälti makuasioita. Suurin osa varmaan tietää, että pidän Forzasta "jossain määrin" ja tällä hetkellä Grid tulee autopeleistä hyvänä kakkosena. PGR:t ja NFS Pro Street eivät oikein jaksa innostaa, vaikka niissäkin löytyy omat hyvät puolensa. Kunpa voisi yhdistellä tiettyjä osa-alueita eri peleistä, niin kukin löytäisi aika helposti oman "täydellisen" autopelin. Mulla toi koostuisi varmaan seuraavasti: ajomalli Forzasta, autovalikoima Gran Turismoista, soundit NFS/Grid, grafiikat ja vauriomallinnus Gridistä. Ja tietty pikku juttuja sieltä sun täältä...