RealBlocker
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Artcain kirjoitti 12.07.2008 15:12:
Mulla on toi Logitechin DriveFX Ratti+poljin härdelli ja on mun mielestä ihan toimiva systeemi. Tuntuma on aikas tarkka ja polkimet toimii ihan ajan tasalla. Ratissa on messissä myös kaksi kiinnikettä, jotka saa kapeaan ja astetta paksumpaankin pöytään kiinni. Ainut miinus tulee siitä, että siinä onpi 3 erinäistä piuhaa mitkä pitää kytkeä, jotta saa feedbackit ja kaikki toimimaan. Kauppahinta on noin 50e.
e: huomasin taasen, että eihän täällä enään kyseltykkää eri rattivaihtoehtoja vaa, puhuttii tosta Ms:n ratista. Sori.
Minulla ei vielä toistaiseksi kokemusta rateista ole, mutta tilasin kans tommosen Logitechin ratin täs muutama päivä sitten.
Nipsuhuuli
12.07.2008 in
GTR (Simbin) mahdollisesti 360:lle
Itse olen lukenut GRIDistä muutamia arvosteluja. Useimmissa arvosana on ollut kiitettävällä tasolla, kun taas jotkut valittavat, että ajamisesta on nautinto kaukana.
knoivari
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Mun kaverilla oli joku ratti en tiedä mikä mutta kun se kokeili mun luona tota MS:n rattia se osti semmosen seuraavana päivänä..
Northg7
12.07.2008 in
Kausi 2 S
Päätetty: Jos talli tuntee olleensa nyt selvästi huonolla autolla liikenteessä 1.kisassa, niin saa vaihtaa sääntöjen puitteissa mallia ja/tai ilmoittaa uudet tehonsa ennen 2.kisaa myöhemmin ilmoitettavaan deadlineen mennessä. Paskajuttu että meni vähän ristiin tuon katsastus homman jälkeen, mutta ei nyt vaan voi mitään.
Päätetty: Jos jälkimmäisessä finaalijaossa on 3 tai vähemmän kuljettajaa, tulee heidän ajaa täysimittaiset kierrokset, kuten muissakin finaalijaoissa, tai saavat päättää kisaparemmuuden aika-ajosuorituksiensa mukaiseksi.
Tarvittavat täsmennykset muokataan sääntöihin. Jos jollain muulla mänizerillä oli jotain saa lisätä/korjata/tms/tms.
Miqqe
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Np! Kuulostaa yllättävän hyvältä toi lokitekki. Onko ketään kellä on kokemusta molemmista rateista, eli onko tuo Logitech Microsoftin rinnalla minkä tasoinen?
Northg7
12.07.2008 in
Kausi 2 S
kurppak kirjoitti 12.07.2008 13:06:
Tuli vain mieleen, että miten tästä saataisiin virallinen SM-Sarja...
Surffailessa en ainakaan itse selkeitä vastauksia toistaiseksi löytänyt, mut sanosin että asiaa ainakin auttaisi jos toiminta olisi ry tai liitto muodossa. Jos joku löytää tähän tietoa esim. netistä niin kuulisin mielelläni :)
Tulikin mieleen kysyä, otetaanko kaikki tallin jäsenet huomioon pisteiden laskemisessa?
Osallistuneiden kisamenestyksen keskiarvo olen aina ymmärtänyt. Näin myös Draghar laskenutkin. Sit puolestaan tietty jokainen kuski osallistuu niihin kisoihin mihin haluaa, joista se 10/12 hänelle lasketaan.
TeroKortelainen
12.07.2008 in
Asian vierestä on osunut silmään, että todella moni haukkuu Gridin ajomallia demon perusteella. Toi demon kokeilu jäi mulla boksin hajoamisen takia muutamaan minuuttiin, joten muistikuvat siitä on hatarat.
Koko versiota on kuitenkin tullut pelattua jokunen kymmenen tuntia ja ajomalli tuntuu ilman ajoapuja todella hienolta. Dirtin asvalttipuolen perusteella pelkäsin pahaa, mutta en todellakaan ole pettynyt ostokseeni. Mun arvosteluasteikolla Grid on selkeästi kiitettävän arvoinen monipuolisuutensa, ulkoasunsa ja soundimaailman ansiosta. Eihän Grid kokonaisuutena mikään Forza ole, mutta useat osa-alueet on kuitenkin toteutettu huomattavasti Forzaa paremmin.
Niin, nämä kokemukset rajoittuvat vielä täysin yksinpelipuoleen, koska en ole viitsinyt lähteä pilaamaan Live-puolelle muiden kisoja, koska uusia ratoja on kuitenkin varsin runsaasti...
Artcain
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Mulla on toi Logitechin DriveFX Ratti+poljin härdelli ja on mun mielestä ihan toimiva systeemi. Tuntuma on aikas tarkka ja polkimet toimii ihan ajan tasalla. Ratissa on messissä myös kaksi kiinnikettä, jotka saa kapeaan ja astetta paksumpaankin pöytään kiinni. Ainut miinus tulee siitä, että siinä onpi 3 erinäistä piuhaa mitkä pitää kytkeä, jotta saa feedbackit ja kaikki toimimaan. Kauppahinta on noin 50e.
e: huomasin taasen, että eihän täällä enään kyseltykkää eri rattivaihtoehtoja vaa, puhuttii tosta Ms:n ratista. Sori.
knoivari
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Ihan IKEA pöytä. Makso jotai kympin pintaa. Eikä todellakaa pomminkestävä.
Miqqe
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
knoivari kirjoitti 12.07.2008 14:48:
mulla on n.6cm paksu pöytälevy ja pysyy kiinni ku nakutettu.
Järee pöytä! Pomminkestävä?
knoivari
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Mulla ainakin on vain hyvää sanottavaa Ms:n ratista. Pari kertaa bugitellu muttei kertaakaan hajonnu. Tuntuma on mielestäni loistava ja fiilis sitäkin parempi. Kiinnitys on helppo ja säädettävä esim. mulla on n.6cm paksu pöytälevy ja pysyy kiinni ku nakutettu.
Miqqe
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Jees, ilmeisesti se playsaetin rattialusta liian kapea jaguarin levyselle mikkisoftalle...
Nipsuhuuli
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Itse tarvitsisin tietoa, että pystyykö ratilla ajamaan kunnolla, jos sen pistää pöytään kiinni. Tarkoitan nyt lähinnä ajoasentoa, kun ei ratilla jaksa ajaa kauaa, jos asento kusee pahasti. Entä tuleeko MS:n ratin mukana sitä systeemiä, jolla ratti kiinnitetään pöytään? Itsehän olen jo vähän aikaa harkinnut ratin ostamista, kun Amazonista saa 80:lla dollarilla (n. 52 euroa :P).
Edit: Bunny ehtikin jo vastaamaan tuosta kiinnitysosasta
TehBigBunny
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Miqqe kirjoitti 12.07.2008 14:32:
Herätänpä tässä vanhan topicini.
Toimiiko tuo Microsoftin ratti vain ruuvaamalla pöytään kiinni jne. Tuohon playseatiin kun tarvitsee adapterin, että sen saa siihen kiinni, vai tietääkö kukaan, toimisiko ilman?
Jåå senkun laittaa pöytään kiinni. Siinä on sellainen erillinen kiinnitysosa joka kiristetään pöytään ja sitten ratti napsahtaa kiinni siihen. Helppo kiinnittää ja irroittaa.
Miqqe
12.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Herätänpä tässä vanhan topicini.
Toimiiko tuo Microsoftin ratti vain ruuvaamalla pöytään kiinni jne. Tuohon playseatiin kun tarvitsee adapterin, että sen saa siihen kiinni, vai tietääkö kukaan, toimisiko ilman?
TehBigBunny
12.07.2008 in
Kausi 2 S
kurppak kirjoitti 12.07.2008 13:06:
Joo, eli ajetaan tää kausi näillä säännöillä ja ensi kaudelle taas sitten parannetaan. Tuli vain mieleen, että miten tästä saataisiin virallinen SM-Sarja...
Lisään tallipisteet heti kun ehdin/jaksan. Myös muutama toinenkin henkilö voi tehdä sen. DiddFiniä odotellen...
eDIT: Tulikin mieleen kysyä, otetaanko kaikki tallin jäsenet huomioon pisteiden laskemisessa?
Ilmeisesti vain ne jotka osallistuu kisaan.
Laitetaan nyt jo aihen kaudesta kolme niin jengi voi ruveta laittamaan ehdotuksia ja kommentteja.
kurppak
12.07.2008 in
Kausi 2 S
Joo, eli ajetaan tää kausi näillä säännöillä ja ensi kaudelle taas sitten parannetaan. Tuli vain mieleen, että miten tästä saataisiin virallinen SM-Sarja...
Lisään tallipisteet heti kun ehdin/jaksan. Myös muutama toinenkin henkilö voi tehdä sen. DiddFiniä odotellen...
eDIT: Tulikin mieleen kysyä, otetaanko kaikki tallin jäsenet huomioon pisteiden laskemisessa?
Northg7
12.07.2008 in
Kausi 2 S
Finaalin nopein -pistebonuksien kirjaaminen on herättänyt epäselvyyttä. Päätös on, että huomioidessa kaikki finaalijaot vain yksi nopein kuljettaja sarjasta saa niin monta pistettä kuin on finaalijakoja, eli 1. kisasta Draghar.
kurppak on päivittänyt sivuilleen http://forza-liiga.arkku.net/pisteet kuljettajien pistetulokset ja myös tallipisteet tullaan lisäämään samalle sivulle. Tallipistetilanne on nähtävissä tällä hetkellä myös täälläkin "Kuvat" -osiossa Dragharin lisäämänä http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/3854/. Odotellaan vastausta DiddFINiltä, saadaanko SM-sarjalle tänne oma osionsa.
Eeegac
12.07.2008 in
Mitä kuuntelet juuri nyt.
Thrice - Burn The Fleet "The Alchemy Index Vol. I - Fire"
TehBigBunny
12.07.2008 in
Makau kirjoitti 12.07.2008 11:55:
PGRrää pelailin ja huomasin että se Macaun rata on päin vittua. Liikaa seiniä johon törmäilee..
Jos sitä ajaisi forzassa niin tulisi rumaa jälkeä .. ja scoreboardia rulaisi 3047 heppaiset yenkki-pashkat.