Forum - Recent Posts
Basslovers United - Insanity
Tehään niin.
Megadeth - Diadems
Minä ja bunny ollaan näköjään aktiivisimmat tässä ketjussa... ^_^;
Tuskin kellään mitään sitä vastaan on, lisää kilpailuihinkin jännitystä.
Ac3Way kirjoitti 26.06.2008 13:09:määkin yleensäEvoBobber kirjoitti 26.06.2008 13:07: Sama. Taitaa Ac3 kuunnella radio rockia? :DJep :D
Twisted Sister . Under The blade :D
Ekan kisan jälkeenhän saa vaihtaa autoa.
Mutta jos sitten jossain vaihetta kautta huomataan että jonkin tallin/tallien auto ei ole kilpailukykyinen niin eiköhän sille voida antaa vähän lisää potkua jos muut tallit suostuvat.
Tosiaan pelaajista vois olla enemmän tietoo,niinku joku ehdotti,esim ikä ja muuta jos haluaa laittaa..
Juu, ei minullakaan ole halua alkaa sääntöjä muuttamaan. Olipa vaan yksi ehdotus muiden joukossa.
DiddFIN kirjoitti 26.06.2008 17:55:"Tässä":http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/3555 kuva pikkasen venyy..jupe kirjoitti 26.06.2008 15:50: Olisko mahollista että sais kuvat näkymään oikean kokosena ja ettei se rupea pieniä kuvia venyttämään..Annatko esimerkin tästä? Kuulostaa enemmänkin vialta kuin ominaisuudelta.
Eiköhän niistä säännöistä ole jo sovittu? Suurin osa on varmaan jo suunnitellut autonsa niiden pohjalle, joten mun mielestä aika tarpeetonta alkaa vielä muuttamaan sääntöjä. Olishan tuo ollut kiva systeemi, katsotaan sitten ensi kaudella...
Manowar - Hand of doom
kurppak kirjoitti 26.06.2008 18:13: Tuo Dragharin ehdotus vastaa lähes sitä loppupään pisteiden automaattista nostamista, joka on ehkä helpompi toteuttaa. Sitä olen itse ensisijaisesti ajatellut.Ylläri pylläri, ei vaiskaan.
Mudinski kirjoitti 26.06.2008 14:50: Ei se ole aito kyllä... Jonkun muun kotona kuin Turn10:n ( Tämän asian joku muu sanonut jo ). Ja ikinä en ole huomannut että kuvia pelistä otetaan ainakaan kameralla ! Eli ihan fake kuva... Btw... Koskahan demo tulee :D Pakko päästä ajaan jo pelkkää demoa ! Ainiin... eihän mulla ole boxia :DNäyttäis olevan hytti jostain vähän vanhemmasta Need for Speedistä. Tuli ainakin heti semmonen fiilis.
Tuo Dragharin ehdotus vastaa lähes sitä loppupään pisteiden automaattista nostamista, joka on ehkä helpompi toteuttaa. Sitä olen itse ensisijaisesti ajatellut.
Slayer - Soundtrack To Apocalypse
Ulkosen kovalevyn rutinaa ja pakastimen hurinaa. Pitäsköhän vaihtaa maisemaa. :P
jupe kirjoitti 26.06.2008 15:50: Olisko mahollista että sais kuvat näkymään oikean kokosena ja ettei se rupea pieniä kuvia venyttämään..Annatko esimerkin tästä? Kuulostaa enemmänkin vialta kuin ominaisuudelta.
Olisko mahollista että sais kuvat näkymään oikean kokosena ja ettei se rupea pieniä kuvia venyttämään..
Menee kyllä aika sekavaksi jos aletaan viellä säätämään :D