Forum - Recent Posts
ei olee..
joo
RA löytyy
Kyllä.
Eipäs tartte ;-)
jahas terohan on ajellu ;) noh kai se pitää itekkin ruveta parantelee aikoja
Sama täällä:)
Ainostaan Road American, ja omistan myös RROD boxin
Kyllä kaikki löytyy.
Omistatko DLC-radat?
Tai aiotko ostaa radat sm-sarjaa varten?
Vastaa kyllä tai ei.
Onhan se nyt hiukan tylsää, jos taas ajetaan täysin samat radat. Otettaisiin nyt ne DLC radatkin mukaan, kun ne kuitenkin suurimmalta osalta löytyy, saadaan jotain vaihtelua ratoihin. Tuolla toisen foorumin puolella oli aihetta koskeva keskustelu, jossa ajateltiin tällaista:
Ajetaan kaudella 12 osakilpailua, joista kymmenen parhaan suorituksen pisteet huomioidaan. Silloin ne, jotka eivät DLC-ratoja omista tai halua niitä hankkia, voisivat jättää DLC-radoilla ajettavat osakilpailut väliin.
Jos aikoo näin vakavamielisesti forzaa ajaa, ei luulisi kahden lisäradan hankkimisen olevan ylitsepääsemättömän hankalaa.
Alan oppia kunolla driftaa eli lisätkää vaan mut jos haluute =)
Lisätkää mut, tarvin kyllä driftaus-seuraa! :)
Finski fani kirjoitti 22.06.2008 16:54:Jossakin kohtaa sitä laatikkoa lukee 175W. Silloin tietää että on Falcon. Kai sen voi laatikosta ottaa pois ja katsoa kun takana lukee toi samainen 175W. Tuon takia ei ylikuumenekurppak kirjoitti 22.06.2008 16:41: Tuli tänään ekan kerran 3 punaista valoa. Tulivat, kun käynnistin boksin uudelleen sähkökatkoksen jäljiltä (ihan lyhyt sähköt pois ja takas). Oli dvd-asema auki, eikä kuvaa tullut TV:n näyttöön. Uudelleenyrityksellä palasi toimintaan. Tuskin edes mitään vakavaa (kun on tuo boksi Falcon-mallia). Voi kunpa voisin turvallisesti vaihtaa boksin tuulettimen hiljasempaan, kun se nyt on ainoa äänilähde boksissain.Kun menee ostamaan boksia niin mistä sen tietää, että se on sitä Falcon mallia? Oon harkinnu sitä, kun ei ne kuitenkaa mulle lähetä toimivaa...
Falcon ? Mikä ihme se on ? Siellä vastas joku jenkki niin en jaksanut puhua... kai itse pakkaan sen...
EDIT: Noita Ms:n asiakaspalveluita on varmaan 10kpl ! Mihin niistä soittaa kun asia koskee Xboxia :o
kurppak kirjoitti 22.06.2008 16:41: Tuli tänään ekan kerran 3 punaista valoa. Tulivat, kun käynnistin boksin uudelleen sähkökatkoksen jäljiltä (ihan lyhyt sähköt pois ja takas). Oli dvd-asema auki, eikä kuvaa tullut TV:n näyttöön. Uudelleenyrityksellä palasi toimintaan. Tuskin edes mitään vakavaa (kun on tuo boksi Falcon-mallia). Voi kunpa voisin turvallisesti vaihtaa boksin tuulettimen hiljasempaan, kun se nyt on ainoa äänilähde boksissain.Kun menee ostamaan boksia niin mistä sen tietää, että se on sitä Falcon mallia? Oon harkinnu sitä, kun ei ne kuitenkaa mulle lähetä toimivaa...
Tuli tänään ekan kerran 3 punaista valoa. Tulivat, kun käynnistin boksin uudelleen sähkökatkoksen jäljiltä (ihan lyhyt sähköt pois ja takas). Oli dvd-asema auki, eikä kuvaa tullut TV:n näyttöön. Uudelleenyrityksellä palasi toimintaan. Tuskin edes mitään vakavaa (kun on tuo boksi Falcon-mallia).
Voi kunpa voisin turvallisesti vaihtaa boksin tuulettimen hiljasempaan, kun se nyt on ainoa äänilähde boksissain.
0800-1877877
On jo pikavalinnoissa, kuten boksin tukipalvelu numerokin...
Joudutko hommaa laatikon ite vai lähettääkö ne sulle sen? Nyt mun viidennellä kerralla na jopa antaa ilmasen pahvilaatikon jo mulle. Taidan olla jo premium asiakas... ;)
Laittakaa joku UPS:n numero kun en tohelo löydä sitä Kuukelista...
No niin... se hajos... huomenna soitto Ms:ään ja sitten UPS:ään ja menoksi... oliko se reissu ihan ilmainen kaikille vai ? Mitä ne kysyy siellä että osaa varautua.
Edit: Kai se tuosta viellä lähtisi käyntiin mutta... Pyyhe trikkiä ei jaksa yrittää edes... eli SM-kausi jää minulta ajamatta.