Miqqe
19.06.2008 in
Time Triallit Bunny vs. Miqqe
TeroKortelainen kirjoitti 19.06.2008 10:04:
Tavoitteena voisi olla vaikka aluksi Top 1000...
Sinne pääset varmasti.
Ac3Way
19.06.2008 in
Pojat pojat, ottakee rauhassa. Se on kohta Jussi ovella.
---------------------------------------------------------------------
Kop kop
- "Jussi perkele!"
TeroKortelainen
19.06.2008 in
Näistä Time Trialeista taitaa olla mulle kaikkein pahimpia ne, joissa ajettavilla autoilla ei pääse säätämään muuta kuin rengaspaineita. Tuli todettua viimeistään ekan SM-sarjan aikana, että mun ajaminen on harvinaisen syvältä, jos en pääse ruuvaamaan alustaa oman ajotyylin mukaiseksi. Noh, kai näitäkin voisi mennä muutaman kuukauden tauon jälkeen vähän nysväämään. Tavoitteena voisi olla vaikka aluksi Top 1000...
TehBigBunny
19.06.2008 in
Täytyy ajaa illalla pari rataa :)
Mudinski
19.06.2008 in
:O Nyt on ainakin vähän eroa. Mutta ei Mursu anna periksi :D
Mudinski
19.06.2008 in
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
Ok, hyvä tietää voi olla kuukauden sisällä lähtö saksaan.
ariko
19.06.2008 in
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
Mun boksi rekisteröitiin siinä puhelun yhteydessä, eikä kysytty kuittia eikä osto paikkaa.
Miqqe
19.06.2008 in
Sitten kun saan pysyvästi pidettyä Bunnyn takanani Time trialeissa, ruvetaan skabaamaan Hot lap rankista! :D
Mudinski
19.06.2008 in
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
Mutta täytyy olla rekisteröinyt boxin ja kuitti vai ?
TeroKortelainen
19.06.2008 in
Perkule, pitäisi about minuutti saada yhteisajasta pois, että pääsisi näiden hullujen tasolle. Oli siellä tietty muutamilla radoilla mullakin hyviä aikoja, mutta silti...
Ai niin, ei nyt suoraan liity tähän, mutta huomasin, että mä ja Ariko ollaan taas kerran Hot Lap -rankissa peräkkäisillä sijoilla (#270 ja #271). Tällä kerralla eilisten R3-ajeluiden jälkeen olen näköjään vähän petrannut sijoitusta sitten viime näkemän. Toisaalta, joskus viime syksynä ennen scoreboard-wipea sijoitus oli pari sataa korkeampi, mutta onhan siellä nyt reilut 1,7 miljoonaa pelaajaa jo listoilla...
Nimim. "Pitäisköhän taas mennä käärmeradoille R-luokan autoilla" ;-)
ariko
19.06.2008 in
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
Jep ensin soitto Microsoftin asiakaspalveluun jos käy säkä niin saa ihan suomalaisen neuvojan, se lähettää rahtikirjan joko postin kautta tai sähköpostiin (jos voi itse tulostaa). Kun rahtikirja on tullut niin tilataan UPSilta nouto ja pakataan itse boksi johonkin pahvilaatikkoon ja teipataan rahtikirja laatikon päälle. UPSi noutaa sovittuna päivänä sovitusta paikasta ja palauttaa noin kahdenviikon kuluttua, mulla meni kaksi viikkoa ja puolitoista tuntia tuohon Frankfurtin reissuun.
Miqqe
19.06.2008 in
Mudinski kirjoitti 19.06.2008 09:12:
Mä veikkaan että Miqqe on boxin äärellä niin kauan kunnes pääse Mursun edelle :D
No eihän mun tarvii ku kävästä, kerron kohta paljon sain eroa.
__E:
#445 Miqqe 41:55.163
#457 TehBigBunny 41:56.713__
Mudinski
19.06.2008 in
Mä veikkaan että Miqqe on boxin äärellä niin kauan kunnes pääse Mursun edelle :D
Miqqe
19.06.2008 in
TehBigBunny kirjoitti 18.06.2008 21:15:
#467 TehBigBunny 41:57.564
#468 Miqqe 41:57.568
__Thihihi :D__
Ei voi olla totta! :D
TeroKortelainen
19.06.2008 in
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
Juu, noinhan se onkin, jos itse hoitaa korjauskeikan ja on rekisteröinyt boksin oston jälkeen. Eli ei tarvitse välttämättä edes kuittia. Ja eikös ne UPSin miehet nimenomaan hoida nämä viralliset huoltokuljetukset?
Minähän hoidinkin tuo korjauskeikan epäortodoksisella tavalla eli annoin ostoliikkeen hoitaa koko rumban. Eipähän tarvinnut jutella "eteläsuomalaisten" asiakaspalvelijoiden kanssa... Ja ongelmana olisi ollut myös laitteen noudon sopiminen, kun en voi etukäteen tietää, missä päin Suomea sitä joutuu minäkin päivänä olemaan työjuttujen perässä.
Jupe San
19.06.2008 in
Oonki ajanu noita niin kovasti ;)
156,025 Jupe San 11h07:37
Jes oon Penan edellä :D
Mudinski
19.06.2008 in
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
Kyselin netissä tästä ongelmasta ja seuraava vastaus tuli "Soitat Ms:n asiakaspalveluun ja kuriiri hakee koneen huoltoon. Huolto toimii vaan ja ainoastaan tuota kautta tai ota koneen sarjanumero ylös ja soita 0800 119424" Menee vaikeeksi tämä... mutta onneksi viellä toimii... huh... neljäs tai viides kerta tässä kuussa...
Edit: Sarjanumerosta ne näkee koska kone ostettu :O !!! Niin väitetään... mutta tiedä sitten...
Edit2: Onko se UPS-palvelu joka hoitaa kanssa noita mutta sitten täytyy olla kuitit sun muut tallella ?
TeroKortelainen
19.06.2008 in
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
Kannattaa vielä ottaa hetkeksi virtajohto irti. Mulla tuli taas pari päivää sitten ukkosen aiheuttaman sähkökatkon jälkeen rinkiä boksiin (samoin kävi kerran viime syksynä). Nypin sitten myrskyn ajaksi piuhat irti ja kaikki toimi sen jälkeen hyvin.
Jos on kuitit tallessa, niin RROD:n suhteen takuu on kaikilla bokseilla 3 vuotta eli vielä voimassa eikä tällöin korjauksesta tule mitään kuluja. Niin, saihan tuolta vielä korvikkeeksi parin viikon boksittomuudesta kuukauden Live-kortin...
Mudinski
19.06.2008 in
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
Paljonkohan maksaa korjaus vai korjataanko näitä ?
Mudinski
19.06.2008 in
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII... sniisk...