kurppak
22.06.2008 in
Sarjalle uudet kotisivut.
DiddFIN kirjoitti 21.06.2008 19:33:
Kuten tuolla toisaalla tuli aloitettua, mietin parhaillaan miten pystyisin tarjoamaan SM-sarjalle tarvittavat sivut FRC:n kautta. Eli yksinkertaisimmillaan luon sivupohjat kisakalenterille, pistetaulukoille, talleille jne. ja annan päivitysoikeudet jollekin tai joillekin teistä.
Tarvitsen ainakin seuraavaa tietoa:
- Ketkä teistä haluavat päivittää sivustoa?
- Lista sivuista mitä tarvitaan (esim. kalenteri, osallistujat, pistetaulukot jne.)?
Jos php on tuttu, jos vain mahdollista, niin voisit kehittää jonkin simppelin pisteidenpäivitys-järjestelmän. Ite oon ainakin mukana.
Mudinski
21.06.2008 in
EvoBobber kirjoitti 21.06.2008 19:40:
- kisakalenteri
- kuski-/talliesittelyt
- kuskeille ja talleille pistetaulukot
Kyllä noi on tärkeimmät asiat.
EvoBobber
21.06.2008 in
- kisakalenteri
- kuski-/talliesittelyt
- kuskeille ja talleille pistetaulukot
Eiköhän nuo ole ne tärkeimmät? Kisaraporteista voidaan mun mielestä luopua, eivät suurempaa suosiota tainneet viime kaudella saavuttaa?
DiddFIN
21.06.2008 in
Kuten tuolla toisaalla tuli aloitettua, mietin parhaillaan miten pystyisin tarjoamaan SM-sarjalle tarvittavat sivut FRC:n kautta. Eli yksinkertaisimmillaan luon sivupohjat kisakalenterille, pistetaulukoille, talleille jne. ja annan päivitysoikeudet jollekin tai joillekin teistä.
Tarvitsen ainakin seuraavaa tietoa:
- Ketkä teistä haluavat päivittää sivustoa?
- Lista sivuista mitä tarvitaan (esim. kalenteri, osallistujat, pistetaulukot jne.)?
Mudinski
21.06.2008 in
Virheilmoitukset
Edit: Perutaan puheet :D
Kaikki kunnossa.
cervelinho11
21.06.2008 in
Tänne viritys vinkkejä!
Itse olen huomannut nelivetovehkeillä, että aliohjautuvuus mutkasta ulos tullessa on avain onneen. Itsekin tosin pidän yliohjautuvasta autosta enemmän, mutta minun käsissä aliohjautuva on nopeampi
DiddFIN
21.06.2008 in
Tänne viritys vinkkejä!
mauser1911 kirjoitti 08.06.2008 03:52:
siis jos on saanut jostain autosta tehtyä mielestään todella hyvän,niin tänne pientä infoa
Eikös noita muiden tekemiä säätöjä saa ladattua noista scoreboardeista? Tosin, itse joskus testasin muutamia scoreboard-säätöjä, mutta eipä istunut omaan ajotyyliin ollenkaan. Anyway, itse ainakin säädän ja säädän, kokeilen ja yritän kunnes auto alkaa kulkea liukkaammin.
Nelivetovehkeissä pidän pienestä yliohjautuvuudesta ajettaessa sisään mutkiin, joten olen heittänyt jarruja pari prosenttia takapäähän päin. Muutenkin koitan jousituksella ja mm. rollbareilla avittaa yliohjautuvuutta. Säädöt on niin makuasioita ja omaan ajotyyliin sidottuja, että kukaan tuskin pystyy antamaan "täydellisiä" vinkkejä.
DiddFIN
21.06.2008 in
Time Triallit Bunny vs. Miqqe
Hehe, tekis mieli osallistua itekin tähän tahkoomiseen, mutta vaatis, että ajan kaikki radat ensin läpi - en oo muistaakseni vielä ajanut ensimmäistäkään. :P No, perästä kuuluu! ;)
Finski fani
20.06.2008 in
SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen
Mudinski kirjoitti 20.06.2008 15:04:
Mikäs siellä piti ääntä ? Tuuletin ? Kovalevy ?
Kaipa se oli tuo kovalevy. Hirveetä raksutusta. Säikähin iha ku se alko. No ei sitä enää kuulunu ku sen sammutin, mutta sen jälkeen ei pelit pyöriny enää... Esim Forzassa kävi niin että pelin pistäessä sisään näky ekaks normaalisti pikkusella ne kopiosuojattu tekstit, vai mitä ne on, ja sen jälkeen vaan musta ruutu...
No ne tuopi mulle pahvilaatikon viikon sisällä mihin mä sitte tungen boksin muuntajan ja johdot... Näköjään taas niillä uus käytäntö. sais vaan käyttää enemmän aikaa boksin vikojen selvittämiseen, kuin uusien boksien lähettelytapoihin.
Mudinski
20.06.2008 in
Mikäs siellä piti ääntä ? Tuuletin ? Kovalevy ?
Finski fani
20.06.2008 in
Finski fani kirjoitti 19.06.2008 18:57:
okei pitääpi muuttaa tota ilmottautumista... boksi alko pitämään melko villiä ääntä, eikä nyt ihan heti jaksa alkaa soittelee tukeen. no kattoo nyt vielä.
asian kehittyessä ilmottelen...
No nyt on boksi täysin nuusan tuuskana. SM- sarja taitaa taas jäädä välistä...
Näkyillään livessä muutaman viikon jälkeen!
TeroKortelainen
20.06.2008 in
Onneksi olenkin juuri lähdössä landelle päin, niin ei tartte jussin jälkeen selitellä työmaalla, miksi silmä on mustana ;-)
TehBigBunny
20.06.2008 in
SM-sarja Kausi 2: Henkilökunta / mänizmentti
Ketkähän kuuluu tähän vastuulliseen ja epäkiitoliseen ryhmään.
Viimekauden porukasta Ruato on aikalailla MIA, evo varmaan jatkaa ?
Ketkä muita haluaa hoitaa sarjaa ?
Vanha ei jaksa tätä topikkia enempää vääntää.
Miqqe
20.06.2008 in
TehBigBunny kirjoitti 20.06.2008 11:36:
Miqqe kirjoitti 20.06.2008 11:27:
Tuun iha omakätisesti toivottamaa sulle ne ''hyvät'' juhannukset sinne stnan Tampesteriin! :x
Mä voin pitää kiinni jos sä hakkaat.
^_^
TehBigBunny
20.06.2008 in
Miqqe kirjoitti 20.06.2008 11:27:
Tuun iha omakätisesti toivottamaa sulle ne ''hyvät'' juhannukset sinne stnan Tampesteriin! :x
Mä voin pitää kiinni jos sä hakkaat.
Miqqe
20.06.2008 in
TehBigBunny
20.06.2008 in
TeroKortelainen kirjoitti 20.06.2008 09:34:
Vaikka en olekaan kumpikaan otsikon henkilöistä, niin heitän silti tämmöisen tiedon murun:
#388 TeroKortelainen 41:50.089
Hyvää Juhannusta!
No ei se enää ole hyvä :(
:D
TeroKortelainen
20.06.2008 in
Vaikka en olekaan kumpikaan otsikon henkilöistä, niin heitän silti tämmöisen tiedon murun:
#388 TeroKortelainen 41:50.089
Hyvää Juhannusta!
Myyris
20.06.2008 in
jahas. kerkeisköhän huomen ajelee parempia aikoja :D 25s kun sais parannettuu yhteensä ois jo suht hyvä :P
Mudinski
19.06.2008 in
Virheilmoitukset
Kiitoksia taas nopeasta korjauksesta !