Forum - Recent Posts

kdg024

kdg024 25.02.2013 in Ei mulla muuta

Nikde wrote: ASUS ois kyllä oma valinta. Viime vuoden myydyin merkki pienimmällä huoltoprosentilla, eikä tossa Fujitsussa mitään merkittävästi parempaa ole. Mä vaan myyn näitä. EMM.
Komppaan myös ASUS merkkiä kannettavaksi jos täytyy näistä valita. Helppohuoltoiseksi suunniteltu kone harvinaisen hyvällä BIOSilla (kannettavissa monesti liian rajoitettu BIOS) ja tuntuu suht laadukkaalta, vaikkei kokemusta ole kauheasti ASUS kannettavista. Kotivakuutushässäköihin en lähtisi mukaan juuri tuon koneen halvan hinnan takia, ainoastaan kalliimman hajotessa takuun ulkopuolella EDIT: Silti, takuulaajennus aina olisi hyvä eikä maksa hirveästi koneen käyttöarvoon nähden jos kone myöhemmin hajoaa EDIT2: Helppohuoltoisuudella tarkoitan sitä että kun pohjasta avaa luukun, siinä on vaihdettavat osat esillä mukaanlukien tietokoneen tuuletin että pölyt voi puhdistaa omatoimisestikin, ei mul muut
kdg024

kdg024 25.02.2013 in Nyt soi?

Bassdrive.com nettiradio soi yleensä kun jotain musiikkia tarvii kuunnella, ja jos menee liian kattilankansienkolisteluksi niin vaihtaa rennompaa omia suosikkiohjelmia kyseisellä kanavalla Scenic and Advisory Show Revival Radio The Offworld Show Northern Groove Show Stepping Forward Show Sydney Soul Radio Lab Sessions
THE FRC

THE FRC 25.02.2013 in F4SM - Ennakko

Kausi 7 pärähtää käyntiin 17. maaliskuuta. Lisää infoa lähipäivinä.
kdg024

kdg024 25.02.2013 in Ilmoittakaa yhteytenne

Saunalahden joku ihme liittymänä, ~18e /kk + 500min + 100sms? + 21Mbps suoralla IPv4 osotteella (maksuton lisäpalvelu), ettei joudu tukkoiseen NAT-pooliin missä muutkin 3G käyttäjät. Hieman pingitestiä ajoin erääseen nopeaan Suomalaiseen mirroriin ja antoi tulosta: Pienin = 51 ms, Suurin = 65 ms, Keskiarvo = 57 ms Latasin samalla Funetin FTP:ltä 1 gigatavun paketin "tyhjää" dataa, oma suosikki downkaistan testi Suomessa, ftp://ftp.funet.fi/dev/1GBnull Samalla katsoo ja tutkii latausnopeutta. Sitten kun lataus valmis tai kun haluaa keskeyttää, voi tiedoston poistaa. Paketteja löytyy myös muissa kokoluokissa mutta tuo giga on semmoinen hyvän kokoinen paketti saada keskinopeus selville.
Nikde

Nikde 25.02.2013 in Ei mulla muuta

ASUS ois kyllä oma valinta. Viime vuoden myydyin merkki pienimmällä huoltoprosentilla, eikä tossa Fujitsussa mitään merkittävästi parempaa ole. Mä vaan myyn näitä. EMM.
Nikde

Nikde 25.02.2013 in F4SM - Ennakko

Nyt on kowin Miele:n kiintoinen autokattaus lyöty ruudulle! Olen ihan konfuusissa. Hondakin tyrkyllä, sairasta!
Nikde

Nikde 25.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Pisteet

Lol jotain automaatteja. Vaihteet ja kytkimen käyttö on osa ajotaitoa JA säätötaitoa. Sori.
kdg024

kdg024 25.02.2013 in Ei mulla muuta

Käytännön vinkkinä suosittelen että kannettavaa tietokonetta ostaessa aina hankkii samalla takuulaajennuksen jos takuuta on koneessa se vuosi kaksi itsessään. Vaikkakin joku kone olisi ominaisuuksiltaan hyvä, ei se kerro siitä voiko emolevyyn tulla vikaa tai voiko kuulokeliitäntä kestää yli vuoden tai kaksi jatkuvaa käyttöä ilman rikkoutumista. Yleensä takuu kattaa virtalähteen sekä tietokoneen komponentit muttei kuluvista osista akkua. Esimerkiksi HP:n pitkän aikaa markkinoilla olleen dv-sarjan kannettavat tietokoneet hyvä esimerkki miksi takuulaajennus on hyvä olla. Emolevyjä hajoaa mokomista usein ja ikävämpi homma niiden kohdalla joilla takuu umpeutunut kun uusi maksaa usein vähintään puolet koneen arvosta. Niin ja EDIT, Ei mulla muuta.
PetuK

PetuK 25.02.2013 in Ei mulla muuta

Ajatus vaan, mutta jos erot pienet, niin miten paljon takuun pituus painaa vaakakupissa? Asus 2v, mut miten fujitsu? ^EMM^
Finski fani

Finski fani 25.02.2013 in Ei mulla muuta

No kaipa mä sitten päädyn tuahon Fujitsuun. On ainakin tuttu merkki. =) Kiitoksia avusta! EMM
jiveman74

jiveman74 25.02.2013 in F4SM - Ennakko

villek00 wrote: Tuo pieksee jopa ne 2 jätkää turusta, jotka luulivat olevansa nunnia!
...älä enempää kerro meistä ethän !
Myyttirotta

Myyttirotta 25.02.2013 in Ei mulla muuta

Finski fani wrote: Mä vielä kyselen näistä. =P Kumpi olisi parempi? Asus vai Fujitsu Nuihin kahteen oon nyt päätyny hirmuisen pohtimisen jälkeen, mutten sitte osaa tehä lopullista päätöstä... =S EMM
Eipä noissa isoa eroa ole mutta sekin ero on fujitsun hyväksi.
villek00

villek00 25.02.2013 in F4SM - Ennakko

Tuo pieksee jopa ne 2 jätkää turusta, jotka luulivat olevansa nunnia!
Hookkis

Hookkis 25.02.2013 in F4SM - Ennakko

Rivoa!
hulluseon

hulluseon 25.02.2013 in F4SM - Ennakko

PetuK wrote: Tässä S&M -sarjan omalla tavallaan mielenkiintoisin tiimi? Team tampax #820 velliperse #333 TuhmaTommi kysynpä vaan :D
Niin, mitäpä tuohon lisäämään taas...
PetuK

PetuK 25.02.2013 in F4SM - Ennakko

Tässä S&M -sarjan omalla tavallaan mielenkiintoisin tiimi? Team tampax #820 velliperse #333 TuhmaTommi kysynpä vaan :D
Mudinski

Mudinski 25.02.2013 in Yleinen happines topic

kdg024 wrote: el cheapo. mistä?
Coolshop.fi Loppuivat kylläkin jo.
TehBigBunny

TehBigBunny 25.02.2013 in Ei mulla muuta

On joo. Kyllä se eka kannattaa sitten ottaa. Menin ihan vaan tuotteenkoodin /lähtöhinnan mukaan. EMM
Finski fani

Finski fani 25.02.2013 in Ei mulla muuta

TehBigBunny wrote: Fujitsu. "Tässä":http://cdon.fi/kotielektroniikka/fujitsu_lifebook_ah532_intel_i7-3632qm_6gb_500gb_15.6_w8-21464868?utm_source=hintaseuranta&utm_medium=cpc&utm_campaign=hintaseuranta_click halvempi ja astetta kovempi ?
Eikös tossa sun linkkaamassa ole huonompi näytönohjaaja? Mut joo halvempihan se tua. Pitää jatkaa harkitsemista... EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 25.02.2013 in Ei mulla muuta

Fujitsu. "Tässä":http://cdon.fi/kotielektroniikka/fujitsu_lifebook_ah532_intel_i7-3632qm_6gb_500gb_15.6_w8-21464868?utm_source=hintaseuranta&utm_medium=cpc&utm_campaign=hintaseuranta_click halvempi ja astetta kovempi ?