Forum - Recent Posts

Finski fani

Finski fani 26.02.2013 in Ei mulla muuta

Juu nua olenkin pariin kertaan lukassu läpi, ja nuiden perusteella tosiaan on parempi, mutta kun tosiaan lueskelee muualta, että näin ei saattaisikaan olla, niin ei tiiä mihin uskoa. =P Noh, loppujen lopuksihan nuissa ei varmaankaan niin suurta eroa ole, että vaikuttaisi hurjasti mihinkään. Asus vai Fujitsu? Laadukkaampi vai suorituskykysempi? Vaikiaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 26.02.2013 in Ei mulla muuta

Jarskalla on vakuuttavammat statsit. Mie luin vaan jotain kommentteja jotka laittoivat 635:n edelle. Edelleenkään ei mulla muuta
DarkWarjo

DarkWarjo 26.02.2013 in F4SM - Ennakko

THE FRC wrote: Kausi 7 pärähtää käyntiin 17. maaliskuuta. Lisää infoa lähipäivinä.
hirveen lyhkänen lepitauko! no vaa täsä kisaluokassa ollaanki jo nii ylireenattui jätkii et jää formulakuskitki kakkosiksi!
Myyttirotta

Myyttirotta 26.02.2013 in Ei mulla muuta

"GT 640M LE":http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-640M-LE.72199.0.html "GT 635M":http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-635M.66964.0.html Tosta voi vähän lueskella jos lontoo taipuu. sielä on myös parit benchmarkit josta voi vähän vertailla. 640M vie voiton minun mielestä.
Finski fani

Finski fani 26.02.2013 in Ei mulla muuta

TehBigBunny wrote: Google sanoo että 635M on marginaalisesti tehokkaampi. Juu Ei Mulla Muuta.
Voikko pistää linkkiä, ko ite just luen semmosta misä sanotaan päinvastasta... =P EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 26.02.2013 in Ei mulla muuta

Google sanoo että 635M on marginaalisesti tehokkaampi. Juu Ei Mulla Muuta.
Rintala

Rintala 26.02.2013 in GrassRuuts Jokkis - Yleinen

Viimeiset hetket lähteä mukaan!
Finski fani

Finski fani 26.02.2013 in Ei mulla muuta

J4RSK4 wrote: Riippuu käyttötarkoituksesta. Melkeempä jos pelata meinaa niin fujitsu pitkäikäisempi, koska tuplasti muistia asukseen nähden ja roimasti parempi näyttis plussana vielä halvempi hinta. E.M.M.
Tosta pitääkin kysästä. Mikä tekee tosta GT 640M LE:stä paremman ko GT 635M:stä? On tullu niin paljon ristiriitasta infoa eteen nuista, nii en tiä mitä ajatella. Näiden perusteella 635 näyttäs paremmalta, mutta ko en tiä mikä tua "pipelines" on, niin jos sillä onkin iso vaikutus... GT 635M: Pipelines 144 - unified Core Speed * 675-753 MHz Shader Speed * 1350-1505 MHz Memory Speed * 785-900 MHz Memory Bus Width 128/192 Bit Memory Type DDR3/GDDR5 GT 640M LE: Pipelines 384 - unified Core Speed * 500 MHz Shader Speed * 500 MHz Memory Speed * 900 MHz Memory Bus Width 128 Bit Memory Type DDR3 EMM
kdg024

kdg024 26.02.2013 in Ei mulla muuta

Vinkkiä olisi vielä suorittimen valintaan kun pöytäkoneista alettiin puhumaan. Jos i5-3570K on hankintalistalla, suosittelen myös katsomaan siinä tapauksessa Intel Xeon 1230v2-suoritinta . Ominaisuuksiltaan 1230v2 on käytännössä sama suoritin kuin tuo i5-3570K, paitsi että Xeonissa on välimuistia on 2 Megatavua enemmän kuin i5:ssa ja threadeja tuplasti enemmän eli prosessorin "liukuhihnoja" on kaksinkertainen määrä joka näkyy jo tehomittauksissa ja tuntuu käytössä. Xeonit myöskin kulkee kellotettaessa ihan erilailla verrattuna Intelin kuluttajasuorittimiin nähden. Yleensä Xeonissa 10-20e hintaero VASTAAVAAN työpöytämalliin, jopa voit löytää 1230v2:n halvemmalla kun 3570K kuten monesti on käynyt. Kellottamista varten myös tuossa 1230v2:ssa on huippua integroidun näytönohjaimen puuttuminen sieltä prosessorin sisältä, sekä matalempi virrankulutus pienemmän käyttöjännitteen takia. Molemmat ominaisuudet eduksi kellotettaessa ja yleensäkin käyttöä ajatellen. Niin ja sitten lopuksi varmaan tulee kysymys käykö tämä minun emolevyyn, voi tuohon vastata että kyllä todennäköisesti käy. Kunhan kanta on Socket 1155, Kunhan on erillinen näytönohjain, ja kunhan emolevyn BIOS tukee ja tämän saa selville emolevyn valmistajan sivuilta. Esimerkiksi kaikki ASUSin markkinoilla olevat 1155-emolevyt tukevat tätä suoritinta. Ei mulla muuta näistä prosessoreista mutta ostaa kerralla kunnollisen niin ei tarvi jäädä sitten miettimään. EDIT: tuossa vielä intelin omalta sivulta compare niin silmäkin rekisteröi erot http://ark.intel.com/compare/65520,65732
KKNGS

KKNGS 26.02.2013 in GrassRuuts Jokkis - Yleinen

Olenko wrote: Pitikös noita jokkisauton osia ja muita ilimootella johonkin?
ite laitoin ainakin sirpalle viestiä että osaa maksaa puolet
Olenko

Olenko 26.02.2013 in GrassRuuts Jokkis - Yleinen

Pitikös noita jokkisauton osia ja muita ilimootella johonkin?
TehBigBunny

TehBigBunny 26.02.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Järventie ei pelikieltoa (meni ihan oikein) Summanen 5 peliä toimitsijakieltoa. (Pari kolme peliä HIFK-lisää) Pikkarainen 7 ottelua pelikieltoa (Ihan ok) Nordlundin päätös huamenna.
RauhaMees

RauhaMees 26.02.2013 in Ei mulla muuta

Joo kyll toi I7 pyörittää hyvin mutta Gt640 voi olla eriasia. Mutta joo kaikki kulkee tavallaan. Kaikilla on omat mielipiteet ja sitä rataa. Itse jätän läppäri pelaamisen heti, kun saan vaa jostai revittyy 400€ rahhoota, jotta saan loput rahoista kasaan uutta konetta varten. I5 3570K nomskis GTX 660llä höystettynä Nomskis :)
Myyttirotta

Myyttirotta 26.02.2013 in Ei mulla muuta

3v vanhas läppäris ei ole i7 rossua ja gf640 korttia =) eipä tuokaan kyllä kauaa kestä jos vaatimuksena on high/ultra tason rafiikka maximi resoilla. ps. i7 kellottuukin vielä erittäin näppärästi jos vaan jäähyt kestää.
RauhaMees

RauhaMees 26.02.2013 in Ei mulla muuta

Voin sanoo että ei läppäreillä kauaa pelailla. Mullaki on ny 3 vuotta vanha läbäri ja uudet pelit alkaa olla jo liian raskaita. Normi käyttöön läbärit on hyviä, mutta pelaamiseen ei.
Myyttirotta

Myyttirotta 26.02.2013 in Ei mulla muuta

Riippuu käyttötarkoituksesta. Melkeempä jos pelata meinaa niin fujitsu pitkäikäisempi, koska tuplasti muistia asukseen nähden ja roimasti parempi näyttis plussana vielä halvempi hinta. E.M.M.
KKNGS

KKNGS 26.02.2013 in PPPP

"Ikean lihapulloa ei olla toistaiseksi vedetty myynnistä SUomessa. (TOMMI HEINO)":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013022516716250_uu.shtml Jotain muuta kun vettä on tainnut ottaa uutisten tekijä...
savulohi

savulohi 26.02.2013 in F4SM - Ennakko

Pari pientä ehotusta: * pistetaulukoihin myös automerkit GT:n / tiimin lisäksi * *ISOMMAT NUMEROLÄTKÄT* notta esim. kuvista erottaisi kuskit ;)
Finski fani

Finski fani 26.02.2013 in Ei mulla muuta

No voi perhana teitin kanssa. Nyt taas aloin jossittelemaan. =P EMM
Nikde

Nikde 25.02.2013 in Ilmoittakaa yhteytenne

!http://www.speedtest.net/result/2534426081.png! Elisa Viihde kaapeliverkossa 100/10 pitäs olla.