Forum - Recent Posts

Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 10.06.2008 in Youtuben videot

voisi kaveri katsoa peileihin :D
Mudinski

Mudinski 10.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Kilpailukalenteri

Täytyikö kaikkien tallissa olevien autojen olla saman tehoisia yms samanlaisia ?
knoivari

knoivari 10.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Kilpailukalenteri

Joo meijän tiimi on tehojen ja väännön ilmoitusta vaille valmis.
TehBigBunny

TehBigBunny 10.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Kilpailukalenteri

knoivari kirjoitti 10.06.2008 21:01: Sopii mulle toi pvm. Mihin ilmottautumiset?
"SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen":http://www.forzaracingclub.com/fi/forum/12/177 Tonne voi laittaa, paras jos muokkaa omaa viestiä kun tietää noi auton 'statit'
knoivari

knoivari 10.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Kilpailukalenteri

Sopii mulle toi pvm. Mihin ilmottautumiset?
TehBigBunny

*Sunnuntait oletuksena 1900 mutta jos tulee monta pyyntöä niin yksittäisiä kisoja voidaan laittaa alkamaan 2000 ?* Kauden alkamisajankohta ? *Mä ehdoittaisin 6.7.2OO8. Osallistuminen / talli ja auto (malli, siivet ja tehot ) pitää olla ilmoitettuna 3.7.2OO8 *
Northg7

Northg7 10.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Kilpailukalenteri

Sunnuntait on tuntuneet toimivan tähän mennessä hyvin ja uskon että tulevaisuudessakin. Joten ääni sunnuntaille. klo.19 on hyvä, uskon että kisat voi mennä myöhäänkin. La-iltaisin saattaa olla menoa :p Jussiviikon su ei saa mun kannatusta. 6.7. voisi olla, JOS suurin osa meistä haluaa aloittaa "parin viikon päästä". Tässä tapauksessa ääni tuolle pvm:lle. Osalla varmasti vielä tallikaverit hakusessa, samoin autot ja ei varmaan sääntöjäkään tai muita olla tehty laisinkaan 2.kaudelle. Eli voisiko tuohon 6.7. tulla sitten kiire? Kommentteja? Pitäisikö suosiolla esim. 20.7., pari viikkoa kaupan päälle? Mulle sopii oikeastaan paremmin kuin 6.7. Ketkä on uuden kauden Management-tiimissä? __e: Taitaapi olla yleiset fjiilikset kuitenkin sen suuntaiset, että ei olla aloittamassa parin viikon päästä ainakaan. __
Finski fani

Finski fani 10.06.2008 in 1. kauden palkintopallilaiset HUOMIO

Tiesin kyllä minkä näkönen mutta siis millanen se on ajaa... onko mahd. tuunata scoreboard autoks vai onko yhtä turha ku muut unicorn autot. Sori että olin epäselvä...>_
TehBigBunny

Myyris kirjoitti 10.06.2008 17:56: WTF!!! :D:F:F:F::D:: pojat pojat :D KEtä tonne on muuten tulos? ilossaarirockiin siis?
Ei varmaan enää ketään nyt kun kuulivat että nää oot kulmilla hurjastelemassa.
TehBigBunny

TehBigBunny 10.06.2008 in Youtuben videot

Driftailuhan nyt on ihan takaluukku-poikien hommaa, MUTTA tosta pätkästä näkee hyvin Nürren korkeuserot. Sais pelissäkin olla yhtä selevät.
Myyris

Myyris 10.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Kilpailukalenteri

WTF!!! :D:F:F:F::D:: pojat pojat :D KEtä tonne on muuten tulos? ilossaarirockiin siis?
Miqqe

Miqqe 10.06.2008 in Youtuben videot

hookkis112 kirjoitti 10.06.2008 08:27: http://www.youtube.com/watch?v=hwa-mOZd-YI&feature=related Nyrrellä ei driftata? Tossa sitä mennään ;)'
Ei helvetti mikä urpo! :O Ja eihän autossa mitään vikaa ollut! Mut joo, ei ikinä näin...
Miqqe

Miqqe 10.06.2008 in 1. kauden palkintopallilaiset HUOMIO

Jeij, tänään tuli autot
TehBigBunny

TehBigBunny 10.06.2008 in 1. kauden palkintopallilaiset HUOMIO

TehBigBunny kirjoitti 02.06.2008 14:06: http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass93.htm Tua Saleen.
Jos olisit katsonut hiukan ylemmäksi :p
Finski fani

Finski fani 10.06.2008 in 1. kauden palkintopallilaiset HUOMIO

Kertokaas millanen toi saleen on, jos tulis joskus mahdollisuus saada semmonen.
Hookkis

Hookkis 10.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Ei :D
Jupe San

Jupe San 10.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Oliko vielä jotain muuta mitä haluisit sanoa?
Hookkis

Hookkis 10.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Hiljaa jupe!
Jupe San

Jupe San 10.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Point to pointeja ei taida koko forza 2:een enään tulla, kun niille ei sitä ylimääräitsä valikkoa ole kuten forza 1:ssä.. Toivotaan kuiteskin parasta eli down hill pätkiä :P
RaabForRehab

RaabForRehab 10.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Itsehän kaipaisin autopuolelle jotain uudempaa perus-hondaa, esim. suomessa myytävää accordia. Vaikka jopa tätä ihan uutta joka lanseerataan vasta syyskuussa. Lexus IS-F vois olla asiallinen lisä sekä jotain merssun amg-malleja. Radoista ei oikeastaan tule mieleen muuta, kun näitä pisteestä a pisteeseen b ratoja sekä varttimaili!!!