Forum - Recent Posts

knoivari

knoivari 26.05.2008 in SM-sarja Kausi 2: PI, kW, ja muut

Mutta mikä oli ero jos molemmissa kaaret?
cervelinho11

cervelinho11 26.05.2008 in SM-sarja Kausi 2: PI, kW, ja muut

knoivari kirjoitti 26.05.2008 19:55: M3 kolme samaa tasoa ilman kaaria kuin altezza kaarilla lagunassa. Race renkaat molemmissa
Mutta molemmat kaarilla? M3 ilman kaaria
knoivari

M3 kolme samaa tasoa ilman kaaria kuin altezza kaarilla lagunassa. Race renkaat molemmissa Mutta molemmat kaarilla?
TehBigBunny

TehBigBunny 26.05.2008 in Team Mad-croc hakee toista kuljettajaa ?

Mudinski kirjoitti 26.05.2008 18:25: Miten niin voisi ? Onko sopimus neuvottelut kesken :D
Ajattelin että saatta vapautua Renaultilta :)
cervelinho11

knoivari kirjoitti 26.05.2008 19:50: Olet ilmeisesti kokeillut. Minkälaisia kierrosaika eroja näillä sait? Ja saitko samat renkaat sun muut?
M3 kolme samaa tasoa ilman kaaria kuin altezza kaarilla lagunassa. Race renkaat molemmissa
knoivari

Olet ilmeisesti kokeillut. Minkälaisia kierrosaika eroja näillä sait? Ja saitko samat renkaat sun muut?
cervelinho11

knoivari kirjoitti 26.05.2008 19:30: Kokeiltiin knoivarin kanssa päivällä autojamme (knoivarilla rx 7 ja mulla maserati) molemmat oltiin rakennettu automme tyyliin, turvakaaret, forza puskurit ja alle 300 kW tehoo... päästiin peninsulalla ja mugellolla lähes samoihin kierrosaikoihin (alle sekunti eroo molemmissa) eli anakin noilla virityksillä tulee olemaan tasasta :) eli turvakaaret ja forzasiivet eivät omasta mielestä ole turhaa sähläystä... ja noi bunnun laittamat rajat eivät ole mtenkään typerät...
Tosiaan autot oli todella tasaväkisiä (kiihtyvyys, huippunopeus, kaarreajo) vaikka molemmilla oli pikkaisen eri palikoita kiinni. Esim. mulla oli 50kw vähemmän ja Iipposella vakio kumit. Ja molemmat autot oli siis PI750. Ja tuossa rakentelin muitakin vehkeitä kokeilumielessä e46 M3, 350Z, IS300 ja kaikki sai suht helposti PI:n rajoihin. Ja näillä autoilla ajelin Laguna Secaa, Mugelloa, Suzukaa ja Sebringiä ja ajat kaikilla autoilla 10 kierroksen jälkeen olivat sekunnin sisällä. En henkilökohtaisesti ymmärrä tätä ongelmaa että autot pitäisi rajata 3-5:een ajakoon kukin millä haluaa sääntöjen puitteissa ei ainakaan olisi kenelläkään valittamista. Lisäksi (kuten mun ja Iipposen testi osoitti) musta olis hyvä että toi kevennys pakko olisi mukana ettei tulisi niin järkyttäviä teho eroja jolloin siitä on tasaväkisyys kaukana (kokeilkaapa itse rakentaa kaksi autoa noihin arvoihin toinen kevennyksillä ja toinen tehoilla) ja eikö sitä tässä kuitenkin tavoitella? Nimenomaan tehoeroja syntyy turvakaarten takia. Laita turvakaaret altezzaan ja saat sen 300kw pultattua, mutta m3:seen laitettuna tehoa ei sitten saa lähellekään samaa määrää
Makau

Makau 26.05.2008 in Kaikkia askarruttanut asia... mietteet/valitukset

Ei pakollisia turvakaaria..
IIPPONEN

IIPPONEN 26.05.2008 in Kaikkia askarruttanut asia... mietteet/valitukset

tänne mietteitä/valituksia :)
knoivari

knoivari 26.05.2008 in Kaikkia askarruttanut asia...

Kannatan.
cervelinho11

cervelinho11 26.05.2008 in Kaikkia askarruttanut asia...

Kaikki muu paitsi turvakaaret, koska niistä on hyötyä vain pienemmän PI arvon omaaville autoille
Makau

Makau 26.05.2008 in Kaikkia askarruttanut asia...

Ei.
knoivari

Kokeiltiin knoivarin kanssa päivällä autojamme (knoivarilla rx 7 ja mulla maserati) molemmat oltiin rakennettu automme tyyliin, turvakaaret, forza puskurit ja alle 300 kW tehoo... päästiin peninsulalla ja mugellolla lähes samoihin kierrosaikoihin (alle sekunti eroo molemmissa) eli anakin noilla virityksillä tulee olemaan tasasta :) eli turvakaaret ja forzasiivet eivät omasta mielestä ole turhaa sähläystä... ja noi bunnun laittamat rajat eivät ole mtenkään typerät... Tosiaan autot oli todella tasaväkisiä (kiihtyvyys, huippunopeus, kaarreajo) vaikka molemmilla oli pikkaisen eri palikoita kiinni. Esim. mulla oli 50kw vähemmän ja Iipposella vakio kumit. Ja molemmat autot oli siis PI750. Ja tuossa rakentelin muitakin vehkeitä kokeilumielessä e46 M3, 350Z, IS300 ja kaikki sai suht helposti PI:n rajoihin. Ja näillä autoilla ajelin Laguna Secaa, Mugelloa, Suzukaa ja Sebringiä ja ajat kaikilla autoilla 10 kierroksen jälkeen olivat sekunnin sisällä. En henkilökohtaisesti ymmärrä tätä ongelmaa että autot pitäisi rajata 3-5:een ajakoon kukin millä haluaa sääntöjen puitteissa ei ainakaan olisi kenelläkään valittamista. Lisäksi (kuten mun ja Iipposen testi osoitti) musta olis hyvä että toi kevennys pakko olisi mukana ettei tulisi niin järkyttäviä teho eroja jolloin siitä on tasaväkisyys kaukana (kokeilkaapa itse rakentaa kaksi autoa noihin arvoihin toinen kevennyksillä ja toinen tehoilla) ja eikö sitä tässä kuitenkin tavoitella?
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 26.05.2008 in Kaikkia askarruttanut asia...

Mulle käy loistavasti
EvoBobber

EvoBobber 26.05.2008 in Kaikkia askarruttanut asia...

ei
cervelinho11

Kyllä turvakaaret rajoittavat tiettyjen autojen rakennusta, koska jos auton pi on lähellä sitä 750:ntä niin siihen ei sitten saa muuta kuin ne kaaret
IIPPONEN

IIPPONEN 26.05.2008 in Kaikkia askarruttanut asia...

Kannatan :)
IIPPONEN

IIPPONEN 26.05.2008 in Kaikkia askarruttanut asia...

Elikkä kysäisen viimeisen kerran mitä porukka sanoo niin saadaan päätös loputtomaan kiistelyyn: - moottori edessä - RWD - 2000 Ottaisin mieluiten vastaukset joona tai einä niin on helpompi laskea äänet... jos on västä väitteitä niin tehkööt uuden keskustelun niin pysyy (ainakin tämä) keskustelun koko aisoissa :)
IIPPONEN

IIPPONEN 26.05.2008 in SM-sarja Kausi 2: PI, kW, ja muut

EvoBobber kirjoitti 26.05.2008 18:50:
TehBigBunny kirjoitti 26.05.2008 16:31: Voidaanko nämä nyt lyödä lukkoon ? [b] [i]- moottori edessä - RWD -
Hookkis

Hookkis 26.05.2008 in SM-sarja Kausi 2: Ennakkoilmoittatuminen, ei sitova :)

Amis 90 ja hookkis112 muodotavat tiimin!