Forum - Recent Posts
Mukana ollaan.
Mukana
Mukana ollaan vaikka II-kausi ei niin hirveästi kiinnosta.
Mää tuun ja jos Bobber vois olla tallikaveri niin hyvä :) on ollu meinaa tasasta kisailua meillä :D
Ja jos ikkunat pitää olla värittömät nii on helpompi nähä onko porukoil kevennykset, eikä niitä laseja oo oikeissakaan kisavehkeis värjätty :D
Mä oon ehdottomasti mukana. Laitatko tohon sun alotukseen ne auton rajotukset. Ja tallikaveri hakuses jos vaa löydetään auto joka molemmille kelpaa.
knoivari kirjoitti 25.05.2008 16:01:knoivari kirjoitti 25.05.2008 15:55: Eli näin. vm. 2000 tai uudempi takaveto etumoottori PI750 300kw max ja pakolliset race kevennykset ja forza siivet ja puskurit ja auton on oltava maalattavissa
Laitelkaapas nimeä tänne niin nähdään kuinka paljon meitä voisi olla 2. kaudelle. Voitte laittaa tallikaveria hakuun kanssa jos haluatte/tarviitte.
*A_l_u_s_t_a_v_a_t__s_ä_ä_n_n_ö_t*
vm. 2000 tai uudempi
takaveto
etumoottori
PI750
300kw max
ja pakolliset race kevennykset ja forza siivet ja puskurit
ja auton on oltava maalattavissa ja laseja ei saa värjätä.
Splat Number1 kirjoitti 25.05.2008 15:59: Pistetää pakolliseks ni näyttää ees hiukan kisavehkeiltäJep. Ja se vähentäisi turhaa kikkailua siipien kanssa nopeilla/hitailla radoilla. Ainakin sitten niin että ne joko on tai ei koko kauden, ei sa vaihtaa puskureita kesken kauden. / Alkaa olemaan paketti aika hyvin kasassa ensi kautta varten. // Mitenkäs tuo mun ehdotus siitä että auton pitää olla maalattava ? Ei taida poistaa kuitenkaan hirveän montaa autoa pois.
knoivari kirjoitti 25.05.2008 15:55: Eli näin. vm. 2000 tai uudempi takaveto etumoottori PI750 300kw max ja pakolliset race kevennykset ja forza siivet ja puskurit
Pistetää pakolliseks ni näyttää ees hiukan kisavehkeiltä
Mun mielestä kaikki päättäköön vapaasti vai pistetäänkö pakolliseks?
mites forza siivet ja puskurit?
Eli näin.
vm. 2000 tai uudempi
takaveto
etumoottori
PI750
300kw max
ja pakolliset race kevennykset
Juu sama täällä. Ja hommahan oli sitten kaikille OK, että PI on 750? Eikun autoa rakentamaan
Sama täällä
Mä kannatan tota bunnyn ehdotusta.
TehBigBunny kirjoitti 25.05.2008 14:48: Kävin tuossa pöyrällä kaupassa ja mulle tuli valaistuminen tämän auton valinnan suhteen. Jos nämä >1999 wuasimalli/750/
jupe kirjoitti 24.05.2008 12:02: Hookkis ja Amis ilmotelkaa autonne ollaan mukana nyt tossa ja jokaiselta vaaditaan kisan alotukseen se 500k. "Tässä":http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/1506974/ShowThread.aspx vielä linkki tohon kisaan. Ite todnäkösesti lähen savanalla tai viperilla :) Supria ja vipereita nyt eniten tuolla näköjään.. Jännä juttu ku kuvittelin että mahutaankohan me mukaan :D 6 paikalla.mulle voit näillänäkymin ilmottaa supran ^^
Kävin tuossa pöyrällä kaupassa ja mulle tuli valaistuminen tämän auton valinnan suhteen.
Jos nämä >1999 wuasimalli/750/