Forum - Recent Posts
Joo toimii
Ootkos rekistöröitynyt tähän LG jos oot niin sano päivä niin millo sopis sulle testi päivä? ja me siten ajetaan A 804 luokan autoila se testi siten jos voitat sen reilusti (ilman tönimistä tai oikomista) niin oot terve tulut tähän claaniin :)
nii ja onks mun mahollista päästä mukaa?
kurppak kirjoitti 14.05.2008 14:47: Lisää päivittäjiä kaivattaisiin. Korostan sitä, että nettisivujen teosta jne. ei tarvitse tietää yhtään mitään.Voin mäkin niitä päivittää jos kerrot miten se tapahtuu
Ruvetaanpas tällä kertaa miettimään ajoissa ensi kautta, kerätään tähän threadiin parannus/muutosehdotuksia ensi kaudelle.
Management oli ajatellut tällaisia:
- autoksi nelioviset porrasperät (joka talli saa vapaasti valita)
- pakolliset forza puskurit ja siivet
- pakolliset turvakaaret?
- tehorajat?
- c- tai b-luokka, vapaat viritykset
- vain yksi divari, kun porukka vähenee kuitenkin kauden aikana
- dtm-mallinen tasoitussysteemi, jossa esim. voittaneeseen autoon laitetaan "lisäpainoja" (eli tiputetaan PI:tä seuraaviin kisoihin) ja vähennetään painoja kun ei pääse esim. top 3:een. Tai sitten kärkikolmikolta kaikilta pi:tä alas, esim tyyliin
1. sija -10 PI
2. sija -5 PI
3. sija -2 PI
Kertokaa mille teistä kuulostaa, ja heittäkää omia ehdotuksia myös!
Lisää päivittäjiä kaivattaisiin. Korostan sitä, että nettisivujen teosta jne. ei tarvitse tietää yhtään mitään.
toimiiks tää sama klaani kaikis nois peleis (Forza, Call of duty, GTA IV jne..)
XT:llä (125) tai DT:llä (50)
[b]Joo BB perustuu reiluihin ajoihin ja driftaamiseen ja tietenkin hauskan pitoon minä: Teemu92 olen tämän claanin pomo joten minä päätän kuka tulee ketkä lähtee lisää tietoa claanista on tällä sivulla http://www.livegamers.info/clans/show.php?clid=2438
mä varmaan tuun jos sinne ei ole hirveen pitkä matka täältä ja olis hyvä keli ;D
niin ja saattaa olla että tuon naiskauneutta mukanani ;P
Jees, eli meikäläinen on tällä tietoa tulossa myös tuonne Nurmijärvelle, kuten myös lauantaina Ahvenistolle rata-SM-kisoihin. Näihin sisältyy pieni kelivaraus. Rallicrossin SM-skabaan Ahvenistolle lauantaina 24.5. menen vaikka tulisi metri lunta...
Juuh, tämähän näyttää hyvältä! Iso lössi sinne kattelemaan! Milläs tulisit kurppak?
osoite: Otsotie 29, 01900 Nurmijärvi
Katotaan jos on hyvä keli. Jos tullaan niin sitten tullaan ehkä markin kaa. Jos jonku osoitteen sais, niin se voisi helpottaa navigointia.
Harjoittelua kisaan alla huimat 2 kierrosta. Myyriksen teknisten ongelmien vuoksi pääsin kisaan starttaamaan ykköspaikalta. Kisassa tuli tehtyä kohtuuttoman paljon ajovirheitä ja yksi ylsi peräti rengasvalliin asti. Toiseksi silti pääsin kisassa.
Joka viikko ja joka päivä! ;) Tai sit ei..
vaikka joka viikko, mulle kävis esim sunnuntaisin joskus klo:17-22 aikaan ^^ ja arkipäivinä tietysti myös
Olisko kisat joka viikko vai joka toinen? Ja pidettäiskö kisat arkipäivinä?
Joo elikkäs kisa lähti ihan odotetusti liikkeelle. K&M- Racingilla on menossa jonkin sortin syöksykierre menossa. Meidän ei ehkä kannattaisi testailla niitä osia liikaa. Kun autosta tulee niin epävarmoja. Viimosimmat testit uusien iskareiden kanssa eivät toimineet ja siitä on todisteet.
No kumminkin kisa alkoi aika-ajoilla kuten osasin odottaa. Lähes viimeinen sija, mutta onneksi Kurppakki ajoi vielä hiukan epävarmemmin ja olin seitsemäs tai no lähdin kuudennesta, mutta herrasmies säännöin annoin Miqqen mennä ohi.
Kisan ensimmäiset kierrokset meni ihan mukavasti varsinkin pikku suman jälkeen jolloin nousin jopa viidenneksi. Mutta tasaisesti kierros kierrokselta sijoitus putosi omien virheiden vuoksi. Ensin meni Clion ohjattavuus toisessa mutkassa takasiiven irrottua, kun auto halusi kokeilla driftingin saloja. Toinen moka tuli varikko pysähduksen jälkeen. Kylmät renkaat vain sutivat ja ajoin seinään. Pari kierrosta tuli ajettua vaappuvalla autolla ja jäin loppuen lopuksi kärki kolmikolle kierroksen ja olin seitsemäs kisassa.
Noh toivottavasti seuraavaasta kisasata tulisi jo jotain?
Olis aika megee sarja varmaan.. Kaikille myös näyttävät autot!
Aika-ajossa sain toisen lähtöruudun vaikka harjoittelut olivat jääneet alle 4 kierrokseen.
Kisaan lähdettäessä oli aika hatara tuntuma autoon, eikä jarrutukset menneet kohdilleen juuri missään mutkassa. Kun 10 kierrosta oli kisaa ajettu alkoi tulla parempia kierrosaikoja ja niitä tuli varikkostopille asti.
Maaliin tulin kolmantena ja tästä on hyvä lähteä Maple Valleylle!!!