Forum - Recent Posts
Tarkoitatko Rata-auto vai henkilö autoa ?
onko muuten audi s4 r4 tai rs6 r4
60K 2005 Maserati #15 JMB Racing MC12
80K 2002 #1 Infineon AUDI R8
onks mitään r2-r1 autoja halvalla
Ac3Way kirjoitti 07.02.2008 17:20: Edit. Jotain häikkää linkissä.Kah, tutkin vikaa.
Postalkaa tänne hienoja tai erikoisia autoja mitä löytyy netistä.
Siinä on muutama hieno auto ja pari vähän ufompaa. Alkaa kohta olla jo vanhan näköisiä tieteiselokuvissa olleet autot :)
Hummer oli komea, vaikka näytti vähän muoviselta. Mazda Furai näytti mahtavalta. Eikös niin ole, että messu-autot muuttuvat noin 30% tuotantoon tulleessaan.
"Paina":http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2008/01/17/1240736.aspx
Mulla tohon tuli näkymään error 404 :D
Mudinski kirjoitti 06.02.2008 21:23: näköjään... enkä silti tienyt :Djoo mut ei tota voinu kyl tietää :D tai en olis ite ainakaa tienny.
näköjään... enkä silti tienyt :D
unohtakaa... nimi näkyy linkistä :D
Cadillac tai Benteley ? Tarviiko oikein tarkka malli tietää...
[linkki http://www.carbodydesign.com/archive/2006/01/20-chrysler-imperial-concept/Chrysler%20Imperial%20rear%20headlight-lg.jpg]
Siitä sitten arvoittelemaan. Voin sanoa, että aika vaikea.
NAKED BALLQ kirjoitti 06.02.2008 13:32: joo ois kiva saada jotainb super autojaNoi "super" autot taitaa maksaa hieman liikaa...
Kyllä mä nyt pärjään kunhan en Saleenia tarvitse :D
Blaazin laittamista autoista 'nautin' hiukan tuossa careeria tahkotessa. U-luokan wanha vette, sutii vielä 270km/h lasissa :D
joo ois kiva saada jotainb super autoja
NAKED BALLQ kirjoitti 05.02.2008 18:10: blaazi ei sulla ois mulle mitään heittääOnko jotain tiettyjä autoja mitä tarviit? etu, taka, nelivetoja jne? Voin muutaman ostella kunhan jaksan, ilmottele mitä tarviit... (Ei kauheen kalliita :P) Tehbigbunny: Ilmottele jos tarviit lisää :D
Mudinski kirjoitti 05.02.2008 18:53: Huomenna voin lähettää Lancun jos tarvit...Kyllä mä näillä pärjään jo kiitos. Alkukisoista ei saa oikein hilloa mutta autoja tulee kyllä kovaa tahtia.
Huomenna voin lähettää Lancun jos tarvit...
Jep eivät toimineet sielä ne oli mutta peli ei löytänyt niitä :(
Kiitokset Blaazille laittoi tulemaan aika kasan bilikoita :)
Ihme muuten ettei toiminut ?