Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 31.01.2008 in Forza Racing Club - League

Aha-a nyt mä ymmärsin mitä tarkoitit !
Ac3Way

Ac3Way 30.01.2008 in Forza Racing Club - League

Mudinski kirjoitti 30.01.2008 20:59: Mutta toi "Samat asetukset joka kisaan" Mistä tietää onko vaihtanut ? No, sillon se onnistuisi jos olisi vakio autot sitä varmaan tarkoitit... Mutta mä ainakin pitäisin samana jo säänöt niin sanoo...
Niin meinasin noita, Damage, Fuel & Tyres ja Assist asetuksia. Jos olisi enmmän eri autoilla ja eri luokissa niin voisi tullat vähän vaihtelua sijoituksiin.
Mudinski

Mudinski 30.01.2008 in Forza Racing Club - League

Mutta toi "Samat asetukset joka kisaan" Mistä tietää onko vaihtanut ? No, sillon se onnistuisi jos olisi vakio autot sitä varmaan tarkoitit... Mutta mä ainakin pitäisin samana jo säänöt niin sanoo...
Mudinski

Mudinski 30.01.2008 in Forza Racing Club - League

Aika hyvä vois olla vaikka Audi-Cup tai VW-cup... Eli ajetaan alle A850 autoilla... ja sitten olisi vaikka 6 osakilpailua aina 10 kierosta... varikkokäynti pakollinen yms...
Ac3Way

Omia ajatuksia: - Joka kisaan oma hostaaja - Hostaaja päättää autoluokan ja radan - 10 kierrosta - viritykset? - Samat asetukset joka kisaan - Pakollinen varikkokäynti - Joku laskee pisteet yhteen - Palkintoja? - Kisa tahti 1 per. vko
Ac3Way

Olisiko kiinostusta pieneen sarjaan noin 10 kierroksen kisoilla? - Joka kisaan oma hostaaja - Hostaaja päättää autoluokan ja radan? - Koko sarjan ajan sama auto ja luokka? - Sama auto ja eri luokka aina? - Kisojen määrä riippuu hostaajista (useampia kisoja per. host mahd.) - Kierrosmäärä? - Stokki vai viritykset? - Samat asetukset joka kisaan? - Pakollinen varikkokäynti? - Joku laskee pisteet yhteen - Palkintoja? - Kisa tahti 1 per. vko? Harvempi, tiheämpi? Mitäs mieltä, ehdotuksia?
TeroKortelainen

TeroKortelainen 30.01.2008 in Noutaja tuli

Asiaa!!! Ja heti skaboihin mukaan, eikös niin? ;-)
Myyris

Myyris 30.01.2008 in Noutaja tuli

GOOD GAME!!!
Miqqe

Miqqe 30.01.2008 in Noutaja tuli

Hienoa!
TehBigBunny

TehBigBunny 30.01.2008 in Noutaja tuli

Concoli hajoci. Uuci concoli, ei enää bännissä :) Bunny Iz Back ! Kani on selkä.
Jupe San

Jupe San 29.01.2008 in Mitä Musaa kuuntelette?

tänään klo 21-24 tulee ylex:ltä Tiistain Tanssi-ilta, kaiken sorttista konemusaa kannattaa kuunnella jos tykkää konemusasta ;) niitä voi sitten kuunnella vielä viikon ajan yle areenasta.
Ac3Way

Ac3Way 29.01.2008 in Muita harrastuksia kuin xbox?

PES, elokuvat, salibandy, punttis ja logistiikan opinnot :) Ja tietenkin tärkeimpänä jalkapallon jatkuva seuraaminen tv:stä ja paikanpäältä 24/7. Viime vuonna tuli vähän heikosti käytyä paikan päällä, mutta tulevalla kaudella varmasti. Niin ja siihen päälle sitten vielä futisforum2.
Ac3Way

Ac3Way 29.01.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Pojat on vähän "chätänny", melkoista tekstiä teiltä. On se hienoa jos runosuoli sykkii :D
Myyris

Myyris 28.01.2008 in Muita harrastuksia kuin xbox?

revengeant laita vaan kuvaa ;) itellä on nyt vain cordoba 1.9tdi :D tosin tosta ois tarkotus ottaa vähän voimaa :P
Miqqe

Miqqe 28.01.2008 in Mitä Musaa kuuntelette?

Aah, sais se kesä tulla jo... ZZ Top ja Stadin American cruisingit, siinä vähän fiilistä ;>
Splat Number1

Splat Number1 28.01.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Ei sillä ohjekirjalla mitään tee. Menee vaan: suorita-->cmd--->auenneeseen ikkunaan kirjottaa ipconfig---->ENTER----->kopio IP:n---> liittää sen osoiteriviin----> seuraavaksi se kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa, jotka ovat "admin" ja "admin" yleensä, ellei niitä ole erikseen määrätty. Näin pääset modeemin asetuksiin. Sieltä koitat kattella ja säädellä. Koittakaa nyt siitä ottaa selvää!
Makau

Makau 28.01.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Mudinski kirjoitti 28.01.2008 17:27:
Mudinski kirjoitti 28.01.2008 15:02: Olin muuten vitun tyhmä xD...
Tossa oli minun ainoa kirosanani... Kyllä ihmistä joskus saa v....... kunnolla mutta pitää se silti hallita. Itsekkin kannatan V-sanan vähentämistä...
En ees huomannu tota sun V*ttua tuolla =P lähinna tarkoitin nakedia.. :D
Mudinski

Mudinski 28.01.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Mudinski kirjoitti 28.01.2008 15:02: Olin muuten vitun tyhmä xD...
Tossa oli minun ainoa kirosanani... Kyllä ihmistä joskus saa v....... kunnolla mutta pitää se silti hallita. Itsekkin kannatan V-sanan vähentämistä...
Makau

Makau 28.01.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Ehkä tota kiroilemista vois vähentää. Ei se mua haittaa, mut olis siistimmät sivut =)
Mudinski

Mudinski 28.01.2008 in Tietääkö moni mistä saa 48h ilmaista Gold Live aikaa ?

Joo ajattelin tässä kysellä tollasta asiaa kun itse löysin pari osoitetta josta saa 48h... sitten on yksi sellainen 150h eli lähes viikon kestävä jakso jota ei saa kuin yhden kerran kuukaudessa... Eli onko muilla tiedossa tälläisiä osotteita ?