Forum - Recent Posts
Aha-a nyt mä ymmärsin mitä tarkoitit !
Mudinski kirjoitti 30.01.2008 20:59: Mutta toi "Samat asetukset joka kisaan" Mistä tietää onko vaihtanut ? No, sillon se onnistuisi jos olisi vakio autot sitä varmaan tarkoitit... Mutta mä ainakin pitäisin samana jo säänöt niin sanoo...Niin meinasin noita, Damage, Fuel & Tyres ja Assist asetuksia. Jos olisi enmmän eri autoilla ja eri luokissa niin voisi tullat vähän vaihtelua sijoituksiin.
Mutta toi "Samat asetukset joka kisaan" Mistä tietää onko vaihtanut ?
No, sillon se onnistuisi jos olisi vakio autot sitä varmaan tarkoitit...
Mutta mä ainakin pitäisin samana jo säänöt niin sanoo...
Aika hyvä vois olla vaikka Audi-Cup tai VW-cup... Eli ajetaan alle A850 autoilla... ja sitten olisi vaikka 6 osakilpailua aina 10 kierosta... varikkokäynti pakollinen yms...
Omia ajatuksia:
- Joka kisaan oma hostaaja
- Hostaaja päättää autoluokan ja radan
- 10 kierrosta
- viritykset?
- Samat asetukset joka kisaan
- Pakollinen varikkokäynti
- Joku laskee pisteet yhteen
- Palkintoja?
- Kisa tahti 1 per. vko
Olisiko kiinostusta pieneen sarjaan noin 10 kierroksen kisoilla?
- Joka kisaan oma hostaaja
- Hostaaja päättää autoluokan ja radan?
- Koko sarjan ajan sama auto ja luokka?
- Sama auto ja eri luokka aina?
- Kisojen määrä riippuu hostaajista (useampia kisoja per. host mahd.)
- Kierrosmäärä?
- Stokki vai viritykset?
- Samat asetukset joka kisaan?
- Pakollinen varikkokäynti?
- Joku laskee pisteet yhteen
- Palkintoja?
- Kisa tahti 1 per. vko? Harvempi, tiheämpi?
Mitäs mieltä, ehdotuksia?
Asiaa!!! Ja heti skaboihin mukaan, eikös niin? ;-)
GOOD GAME!!!
Hienoa!
Concoli hajoci.
Uuci concoli, ei enää bännissä :)
Bunny Iz Back !
Kani on selkä.
tänään klo 21-24 tulee ylex:ltä Tiistain Tanssi-ilta, kaiken sorttista konemusaa kannattaa kuunnella jos tykkää konemusasta ;)
niitä voi sitten kuunnella vielä viikon ajan yle areenasta.
PES, elokuvat, salibandy, punttis ja logistiikan opinnot :)
Ja tietenkin tärkeimpänä jalkapallon jatkuva seuraaminen tv:stä ja paikanpäältä 24/7. Viime vuonna tuli vähän heikosti käytyä paikan päällä, mutta tulevalla kaudella varmasti. Niin ja siihen päälle sitten vielä futisforum2.
Pojat on vähän "chätänny", melkoista tekstiä teiltä. On se hienoa jos runosuoli sykkii :D
revengeant laita vaan kuvaa ;) itellä on nyt vain cordoba 1.9tdi :D tosin tosta ois tarkotus ottaa vähän voimaa :P
Aah, sais se kesä tulla jo...
ZZ Top ja Stadin American cruisingit, siinä vähän fiilistä ;>
Ei sillä ohjekirjalla mitään tee. Menee vaan: suorita-->cmd--->auenneeseen ikkunaan kirjottaa ipconfig---->ENTER----->kopio IP:n---> liittää sen osoiteriviin----> seuraavaksi se kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa, jotka ovat "admin" ja "admin" yleensä, ellei niitä ole erikseen määrätty.
Näin pääset modeemin asetuksiin.
Sieltä koitat kattella ja säädellä.
Koittakaa nyt siitä ottaa selvää!
Mudinski kirjoitti 28.01.2008 17:27:En ees huomannu tota sun V*ttua tuolla =P lähinna tarkoitin nakedia.. :DMudinski kirjoitti 28.01.2008 15:02: Olin muuten vitun tyhmä xD...Tossa oli minun ainoa kirosanani... Kyllä ihmistä joskus saa v....... kunnolla mutta pitää se silti hallita. Itsekkin kannatan V-sanan vähentämistä...
Mudinski kirjoitti 28.01.2008 15:02: Olin muuten vitun tyhmä xD...Tossa oli minun ainoa kirosanani... Kyllä ihmistä joskus saa v....... kunnolla mutta pitää se silti hallita. Itsekkin kannatan V-sanan vähentämistä...
Ehkä tota kiroilemista vois vähentää. Ei se mua haittaa, mut olis siistimmät sivut =)
Joo ajattelin tässä kysellä tollasta asiaa kun itse löysin pari osoitetta josta saa 48h... sitten on yksi sellainen 150h eli lähes viikon kestävä jakso jota ei saa kuin yhden kerran kuukaudessa...
Eli onko muilla tiedossa tälläisiä osotteita ?