Forum - Recent Posts

I tKn I

I tKn I 28.01.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

adsl
Mudinski

Mudinski 28.01.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Minkä "Hökötyksen" ?
I tKn I

tuleeks tota onkelmaa jos ostaa sen ihme hökötyksen
Mudinski

Emme voi auttaa enempää...
I tKn I

en tiiä missä se on
I tKn I

no vittu oisit heti sanonu
Mudinski

Modeemin...
I tKn I

pitääks mun otta modeemin vai xbox in ohje kirja
Mudinski

Eli merkistä tiedän sen verran että on laadukas ja pitäisi olla hyvät ohjekirjat ja helppo käyttönen...
I tKn I

zyxel
TeroKortelainen

TeroKortelainen 28.01.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Minkä merkkinen se modeemi on? Tuolla linkissä, minkä heitin, oli neuvoja tiettyjen laitteiden asetusten säätämiseen.
Mudinski

Katso sieltä NAT-asetukset Tai Suojausten poisto, Palomuuri yms... Sitten on pahempi homma jollei ole
I tKn I

vittu ei tääl niistä vitun nat asetkusta mitään
TeroKortelainen

Juuri näin eli ilmeisesti Nakedin modeemista pitäisi saada NAT vaihdettua siltaavaksi tjsp. Niin, minä en näistä juuri ymmärrä, toivottavasti homma tulee kuntoon...
I tKn I

mul on se täs
Mudinski

No siitä selviää miten voi vaihtaa asetuksia...
I tKn I

pitääks mun niinkun etsii ohje kitja
Mudinski

Sama homma eli itsellä on myös Xbox suoraan laajakaista boxissa kiinni ilman palomuuria yms... Mutta kyllä se on siinä laajakaista boksissa vika tai paremminkin sen asetuksissa etsi sen koneen ohjekirja ja katso miten pääset muuttamaan NAT-asetuksia...
TeroKortelainen

Onkos teillä muilla Xboxin nettipiuha tietokoneessa kiinni vai suoraan ADSL-purkissa? Mulla on suoraan ADSL:ssä eli välissä ei ole mitään palomuuria eikä muita porttiasetuksia. Tosiaan mulla ja Nakedilla ei ole ollut ongelmia ja välillä on oltu ajamassa yhtä aikaa ulkomaalaisten kanssa. Jostain foorumeilta olen lukenut, että juuri nuo purkin NAT-asetusten erot saattaa aiheuttaa konflikteja nettipelaamisessa ylipäätään (niin PC- kuin Live-puolella). Nyt vain pitäisi löytää jostain ohjeet tilanteen yleispätevään tarkasteluun. Nimittäin mun edellinen Elisan laajakaistan mukana tullut ADSL-purkki oli niin alkeellinen, ettei sille pystynyt tekemään mitään asetuksia. Täytyy yrittää tutkia tilannetta... Edit: Tuossa on jotain asiaan liittyvää luettavaa: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2/272719 Lisää edittiä: Ja nykyään mulla on toi "A-Link RoadRunner 44" eli karvalakkipurkki ilman ongelmia aiheuttavaa rautapalomuuria.
I tKn I

onks sul ideoitra miten ne sais kuntoon