Forum - Recent Posts
Sivusto hyvä näin ! Tää on kyllä selkeä jo nyt...
Peesaan. Ulkoasu on nykyisellään mielestäni juuri passeli kompromissi tyylikkyyttä ja käytettävyytä.
Hieman on vaikea ainakaa näin äkkiseltään keksiä kehittämisen aihetta mutta, pidetään asia mielessä.
Minä ainakin tykkään tästä ulkoasusta, toivottavasti et kauheasti muuta tätä nykyistä. Olisi tosiaan mukava saada lisää ulkomaalaisia kuskeja tänne joukkoon.
Tervehdys!
Forza Racing Club on ollut toiminnassa nyt puolisen vuotta ja testivaihe on ohitettu aikaa sitten. Kehitys ei kuitenkaan saa pysähtyä, joten aloitan piakkoin entistä ehomman Forza Racing Club -sivuston rakentamisen ja kerään parhaillaan kehitysideoita uutta sivustoa varten.
Seuraava versio tulee sisältämään ainakin:
- entistä parempi ja selkeämpi ulkoasu
- parempi sivuston navigointi
- enemmän käyttöä helpottavia toimintoja
Seuraavassa versiossa hienoisessa paitsiossa ollut englanninkielinen puoli tulee olemaan keskeisemmässä osassa, jonka toivon houkuttelevan enemmän ulkomaalaisia jäseniä.
Kaipaan teiltä vinkkejä ja ehdotuksia siitä, mitä sivustolla pitäisi olla? Mitä puuttuu? Mikä voisi olla selkeämpi?
Kaikki ehdotukset ja kommentit otetaan vastaan! Viestit joko tähän tai sähköpostitse osoitteella info@forzaracingclub.com
Kiitokset avusta etukäteen!
Pontiac GTO ei ole ollenkaan hassumpi rifteri =)
Pontikka Racing kuulostaisi lupaavalta. Kisajuomaakaan ei tarvitsisi miettiä kauaa...
Ja jos joku kyselee mistä nimi tulee, niin voi sanoa, että me kutsutaan Pontiacceja Pontikoiksi. ;)
Kiitokset myös korjaajalle !
Miqqe kirjoitti 19.01.2008 14:16: Uusimmat kommentit -osiosta kun yrittää päästä jonkin profiilin, joudut etusivulle.Löysin tämän ongelman ainakin niistä kohdista, joissa kommentti oli kirjoitettu toisen käyttäjän profiiliin. Tämä ongelma on myös korjattu. Kiitos ilmoituksesta.
Makau kirjoitti 28.12.2007 12:33: Katoin noita kisoja mihin oon osallistunu ja se näytti et miqqe olis järjestäny ne kaikki. :DTämä ongelma on korjattu. Kiitokset kaikille virheestä ilmoittaneille.
mullakin on kun katon mihin oon osllistunu viimeks niin kaikki on mudinski:n järjestämiä ja yks on mun kisa ja silti siinä lukee mudinski
En todellakaan myyn niin halvalla jos myin sen miqqelle korisarjalla
360 000... vähän väärin miqqeä kohtaan olisi jo myisin esim 80 000...
Uusimmat kommentit -osiosta kun yrittää päästä jonkin profiilin, joudut etusivulle.
zetan vinyylit kiinostais mut t varmaan myy alle 100 tonnilla
drfting club of pontikan keitto
Kerroppas oma nimi ehdotus
Ihan hyvä idea, mut mun mielest nimee voi vielä miettii : D
hyvä idea voihan sitä pontikkaa keittää samalla kun driftaa
Ei se ole kuin n.40sek pituinen...
Videota odotellessa.. :)
Pitääpäs alkaa tutkimaan iltasella....