Forum - Recent Posts
Diablo on lähellä sydänta ja sitten kuuntelen myös slayerii, metallicaa, acdc ja zz-top :)
Lisäystä vielä! Himassa on sen verran punttisvälineitä, että niitä tulee talvisin käytettyä ja sitten kesällä tulee juostua/lenkkeiltyä/pyöräiltyä aina välillä.
Nyrkkeilysäkinkin omistan.
rokkii, metallii, ja muuta renkutusta...
Niin ja kuntosali on myös tullut harrastuksiini talviaikaan :)
Kaikkee muut mut ei "homopoppii" ja räppii.. hmm mitäs jää jäljelle? eli siis kuuntelen rankempaa musaan pääasiallasesti sellast emo-shittii =) Lempibändi on disco ensemble ja alexisonfire.
Itse harrastan tietokoneella oleilua, airsoftia (varusteeni on p90tr+kolme lipasta ja kiikaritähtäin ja automag3 vemppu pisla), mopolla ajelua, paikallisen kebabpizzerian tukemista, muoviset pienoismallit, balsalennokit/liidokit, rc-autoilu ja tietenkin boxilla pelailua :) ja aijon ostaa kesään mennessä sähköbasson.
Itsellä on musiikin teko ( Dance Remix ) ja soitan rumpuja, kitaraa, bassoa ja suuta... Mitä nyt tänä talvena ei ole pystynyt tekemään on jäällä ajo. Itsellä on jääautona Opel Ascona B 2.0l '79... Tietokoneilla on kans vähän räpelletty esim. Ohjelmointia ja kuvien muokkausta yms...
No en viitsi vakiokuosissa olevasta autosta kuvaa laittaa, vasta sitten laitan kunhan lumet sulaa ja saan kesävanteet + madalluksen alle.
Kaikenlainen konebiitti soi minun kajareista niin kotona kuin autossakin.
Metalli, rokki, trance, dance, drum 'n bass ja hiphop ne genret mitä tulee kuunneltua.
Suosikki artisteja/bändejä ovat CoB, Disturbed, Dj Splash, Tune up!, Pendulum ja DMX.
revengeant kirjoitti 27.01.2008 15:10: Niin no tuleehan tuota autoakin räplättyä :) Unohtui. Ja autona 300CE 24V... ;)Kyllä noin hienosta autosta saa kuvaakin laittaa. Mulla harrastuksiin voisi lukea dirt/street pyöräilyn, v-tuunauksen, jossain määrin pienoismallien tekemisen (kaksi edellä mainittua jäänyt kyllä hieman) ja ylipäätänsä hyvin paljon tulee pyörittyä autoympyröissä.
Niin no tuleehan tuota autoakin räplättyä :) Unohtui.
Ja autona 300CE 24V... ;)
Pienoismalleja ja radio-ohjattavia on tullut rakenneltua. Paljon on aikaa mennyt pappamopon korjaamiseen ja oman enskan laittamiseen. Seuraava askel onkin sitten auto.
Suomi-Rokkia Apulanta, Peer Günt, Melrose etc joskus vähän kevyempää esim. Yö. Oudommistä suosikeista vois mainita Magyar Posse.
Ja sitten Amerikan ränttätänttä rokkia lähinnä George Thorogood ;D
noita pienois malleja ja radio aliohjattavia autoja on tullu räpläiltyy
Pienoismalleja tulee rakenneltua sekä fillarilla ajeltua ympäri vuoden pitkin metsiä. Myös moottoriurheilun seuraaminen ja kuvaaminen on lähellä sydäntä. Eniten tulee kierrettyä rallisprinttejä ja jokkiskisoja. Myös rallit, rallicross-, rata- ja drag race-kisat kuuluvat valikoimaan. Näiden lisäksi tulee harrastettua lintujen bongaamista.
Autoja tulee räplättyä muutenkin ku vain peleissä :D Toivottavasti vielä työkseni pääsisin niitä räpläämään.
Joo itse harrastan kitaransoittoa ihan omaksi huvikseni tosin jäänyt vähemmälle viime aikoina ja skeittausta on tullut 6vuotta harrasteltua, ja sitten kaikkea muuta kivaa, jääkiekkoa talvella ulkojäillä kavereitten kanssa ;)
itsehän räplään autoja muunmuassa ja pienoismalleja :) tässä just laittelin 1:1 autoa viimeviikolla :)
Mitäs muuta ihmiset harrastaa ku xbox pelailua?
Itse olen jonkin sortin muusikko, rumpuja & bassoa soittelen parissa orkesterissa.
Talvisin moottorikelkkailen ja pelaan boxia soittelun ohella.
Kesäisin sitten on motocross ja DH/Freeride-pyöräily.