Forum - Recent Posts
Sama ongelma mulla ja miqqellä. aina tulee vaan ajettua onlinessä :)
Noi AI-kuskit on kyllä turhia, nykyään tuppaa olemaan ainoana ongelmana niiden kierroksella varvaaminen, jos ajaa vähänkään yli 5 kierroksen kisoja. Noh, kyllä noi R-luokkien kisat sentään on suht tasaisia Hard-tasolla, mutta muuten ei paljon kannata panostaa autovalintaan, jos edes jotain mielekkyyttä haluaa yksinajelusta.
Mun pitäis varmaa purra ethernet kaapeli poikki että tuon careerin sais joskus vedettyy läpi. Ei vaan meinaa jaksaa ajella niiden bottien kanssa =)
TeroKortelainen kirjoitti 14.01.2008 07:23: Niin, mukaan vaan kisoihin. Eilen olikin vähän poikkeavia kisoja, kun päristeltiin U-luokan nelivedoilla. Itse tykkään eniten alemman luokan autoista (A-D), mutta välillä on näköjään hyvä päästää vähän höyryjä pihalle, kun ei lopu voima kesken. Ranteet kylläkin...Mulla nopein auto oli S-luokassa, joku Mine'sin räähkä. Tekis nytkin mieli pelailla mutta pakko tehdä töitä. Työt haittaa aina tärkeämpiä asioita. ;)
TeroKortelainen kirjoitti 14.01.2008 07:20: Tämä volyymiongelma oli pääasiallinen syy, että joku aika sitten siirryin käyttämään mikkisettiä kisoissa. Kyllähän se jossain määrin välillä häiritsee keskittymistä, kun sorrun turhan usein höpöttämään turhuuksia, mutta pysyypähän paremmin tilanteen tasalla ohitustilanteissa yms. Eli en siis tiedä muuta ratkaisua tilanteeseen.Itse pelailen usein niihin aikoihin, etten voi höpistä luuriin, kun muut ovat nukkumassa ja pelimesta on hieman pahassa paikassa. Saahan sen mikin tosin mutelle, mutta sitten on kuulokkeet päässä härnäämässä... No, täytyy kikkailla volyymien kanssa.
Niin, mukaan vaan kisoihin. Eilen olikin vähän poikkeavia kisoja, kun päristeltiin U-luokan nelivedoilla. Itse tykkään eniten alemman luokan autoista (A-D), mutta välillä on näköjään hyvä päästää vähän höyryjä pihalle, kun ei lopu voima kesken. Ranteet kylläkin...
Onneksi ei ole tapahtunut korruptoitumista, kun Single Career tuli pelattua läpi joskus elokuussa. Sen jälkeen on saanut keskittyä krediittien keräilyyn niin yksin- kuin moninpelinkin puolella. Vihdoin tuossa joulun aikoihin sain kasaan täydet 1000 achievement-pojoa ja pääsin karsimaan autotallista "turhia" autoja pois.
Tämä volyymiongelma oli pääasiallinen syy, että joku aika sitten siirryin käyttämään mikkisettiä kisoissa. Kyllähän se jossain määrin välillä häiritsee keskittymistä, kun sorrun turhan usein höpöttämään turhuuksia, mutta pysyypähän paremmin tilanteen tasalla ohitustilanteissa yms. Eli en siis tiedä muuta ratkaisua tilanteeseen.
Onko kellään muulla Live-peleissä ongelmaa muiden pelaajien puheiden volyymin kanssa?
Jos äänenvoimakkuudet audio-asetuksista on normaalisti säädetty, puheet ei kuulu ollenkaan. En siis käytä mikkihärpäkettä. Xboxin omista Voice-asetuksista volume on kympillä ja puheet ohjataan vain kaiuttimiin. Jos kaikki pelin äänet heittää melkein minimiin, kuuluu puheet jotenkin, mutta useimmiten todella huonosti...
Missä vaiheessa herrojen career on menossa?
Sain eilen kutsun Live-peliin ja kävinkin kisan verran pitkästä aikaa kokeilemassa. Jouduin jättämään lyhyeen, kun minulla ei ole vielä ainuttakaan kunnollista kisa-autoa enkä viitsinyt jäädä tien tukkeeksi. Oma careerinihan korruptoitui tuossa jokin aikaa sitten ja nyt olen ajanut uudelleen vasta n. 20%. Pikkuhiljaa ajelen kisakalustoa takaisin, joten täältä tullaan!
...
Eikö sutimisen- ja luistonesto ole vähän niinkuin sama asia? :)
Mugello on hiukan tylsähkö noin tehottomille autoille. Jokin haastavampi esim. Motegi, Suzuka west tms olis parempi i.m.o.
Eli ajattelin järjestää 30min kilpailun ja voittaja saisi ( Minulta ) yhden auton. Se auto on... No kumminkin rata olisi Mugello tai joku muu jos jollakin on hyvä ehdotus ( Tsukubaan kyllästynyt ) Autot olisivat alle 200hv niin ajotaidot ratkaisevat kilpailun eikä tule 300kw jenkki hirmuja. Simulaatio törmäykset päällä, Sutimisen ja luistonesto pois päältä.
Onko kiinostusta olisi seuraavan viikon perjantaina ?
Onko kukaan kiinostunut tästä http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/1026/
Tai
http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/1025/
Joo eli aluksi Driftaus autot...
BMW M3 ( Sama missä on M3 maalaus )
Mitsu lancer ( Sama kun kuvassa )
Ja sitten muita
2kpl Nissan R390 ( Vakio )
2kpl Top Secret Nissan Silvia ( Vakio )
Tommykaira Subaru ( Vakio )
Tommykaira Skyline ( Vakio
Mines Skyline ( Vakio )
Mines Lancer ( Vakio )
2kpl Sparco Lancer ( Vakio )
Yms...
Paljon voitettuja autoja ( Lähes kaikki tallella )
Kysy myös jotain autoa tallissa yli 130 autoa !
Rata-autot lähtevät halvalla 30 000-->
Vaihtokauppa käy myös !
Tarjotkaa jostakin jotakin !
Mä ajlelin arvokkaasti Bentleyllä ^^
Miqqe kirjoitti 28.12.2007 13:26: Ei helvetti! Makau on järjestäny kaikki mun kisat mis oon ollu mukana :DSama täällä!
Ei helvetti!
Makau on järjestäny kaikki mun kisat mis oon ollu mukana :D
Mä ajelin nää just sill Ferrarilla :D
Katoin noita kisoja mihin oon osallistunu ja se näytti et miqqe olis järjestäny ne kaikki. :D