Forum - Recent Posts
tulis jo lisäinfoo :D eihän täs pysty oottelemaan :/
liekö tulis klo 00:01... ainakin eilen xboxin päivitys lähti käyntiin heti kun vuorokausi vaihtui. joojoo, ei nukuttanu niin piti värkätä.
tulis jo ees lisä infoo :P ei malta perjantaihin ootella.. onko tietoa monen aikaan perjantaina tooi paketti tulee?
Radasta ei vielä tiedä, mutta ainakin tuo autopaketti vaikuttaa hyvältä kun edellisessä ei juurikaan kiinnostavia autoja ollut...
siis kuinka tehdä...
ostaako aikaisempi paketti autoja+ratoja vai tämä uusi?
uusi bimmeri autotalliin kyllä lämmittää näin bimmeri-kuskina ;)
Oukei, thx.
kyl se on e30. tai ainakin ite katoin ja 2kpl e30 omistaneena voinen sanoa aikavarmasti se on e30 m3
TeroKortelainen kirjoitti 02.12.2007 12:05: Mullakin saattaa jäädä tässä ajelut hieman vähemmälle jatkossa, kun parin kuukauden työttömyys päättyi viikko sitten. Nyt touhutaan myyntipäällikkönä varavoima-aggregaattien parissa...On se kumma ku työ ja vapaa-aika tuppaa aina menemään ajamisen edelle. Pitäis laatia varmaan joku adressi, että töistä saisi riittävästi vapaata FM:n ajelemiseen.
Onko se siis faktaa että se on e30?
Kuvasta ainakin tuli minulle mieleen e24... Ei se 635csi olisi huono myöskään :>
Mokomat pitävät hulluja jännityksessä :-)
Erityisesti kiinnostaa FM.netissä mainittu "Classic Rally Car", mitähän tuo mahtaa tarkoittaa. Tulisipa Cosworthin suunnasta.
Mullakin saattaa jäädä tässä ajelut hieman vähemmälle jatkossa, kun parin kuukauden työttömyys päättyi viikko sitten. Nyt touhutaan myyntipäällikkönä varavoima-aggregaattien parissa...
IHANAA
Toivottavasti tulisi edes jossain määrin huhujen mukainen autopaketti ja mielekäs rata. Ainakin tuo paljastettu BMW M3 E30 on todella hieno lisäys jo muutenkin mun makuun kattavaan autovalikoimaan. Tuohon vielä Audi R8 ja uusi Camaro, niin ostopäätös on jo näillä valmis...
Uutta rataa ja autopakettia pukkaa 7.12. 11 autoa 400ms pointsia ja rata 100ms pointsia. Autoja tai rataa ei kerrottu. Joku bemari kuvan perusteella yksi uusista.
Tohon hintaan jo voi varmaan radan hommata, jos se on yhtään asiallinen.
E. Rata on tuttu FM1:stä...
Nii sinne ei tyarvii ku rekistöröityä windows live id:llä tai jollein sellasella :D
Juu mä oon ajellu laguba segaa a luokalla ja aika olis nyt 1.24.559 ja sijotus on 84 :D
Ei tarvitse rekisteröityä, sillä Forzan kotisivut käyttävät windows live accountteja, mutta juurikin niin kuin Blaazi kertoi.
Joo mäkin osallistusin mielelläni mut ei u eikä d luokkaa :D et a tai s olis parhaat ja eiks joku sebring tai vastaava rata olis hyvä?
Ensi viikolla voisin järjestää kestävyys kisan, jos kalenterista löytyy aikaa.
Kun oot kuvan tallentanut, se kysyy haluatko uppia sen nettiin. Tai vaihtoehtosesti meet uppiin sen sieltä valokuvistas. Sen jälkee rekisteröidyt (muistaakseni) forzan2 sivulle ja sieltä nappaat ne.
niin siis tuon hokasin että tuolla on lisää kuva nappi... mutta milläs ne itse forzasta saa ne kuvat? siellähän on se "take photo" mutta mites sen jälkeen? ei ole tullu värkättyä vielä kertaakaan...