Forum - Recent Posts

DiddFIN

DiddFIN 25.07.2007 in Mitä muuta pelaat?

Mitä muita pelejä pelaat Forzan lisäksi? Itse testasin tuossa taas pitkästä aikaa *Need For Speed Carbonia*, jota tuli PC:llä aikoinaan pelattua aika pitkälle, mutta aika nopeasti levy vaihtui takaisin Forzaksi. Fysiikanmallinnus ei tunnu enää miltään, vaikka aikana ennen Forzaa (1:sta ja 2:sta) se tuntui ihan mukiinmenevältä. Arcadeahan se... *Oblivionkin* odottelee edelleen kiltisti hyllyssä. Näiden lisäksi on muutama muu peli, joita en jaksa edes mainita.
DiddFIN

DiddFIN 25.07.2007 in Muutoksia sivuston osoitteissa

Jotta hakukoneet löytäisivät sivuston kaikki sivut paremmin, jouduin tekemään muutoksia osoitteisiin. Nyt kielivalinta näkyy suoraan osoitteessa, esim. www.forzaracingclub.com/fi/ Profiiliisi pääsee edelleen osoitteella www.forzaracingclub.com/__pelaajatunnus__ Vanhat osoitteet toimivat edelleen.
DiddFIN

DiddFIN 25.07.2007 in Drag Racing

No, sittenhän tätä voisi kokeilla joku iloinen viikonloppu. Pistän kisat pystyyn ja katsotaan jos tulee tarpeeksi kiinnostuneita. EDIT: Täällähän se: http://www.forzaracingclub.com/events/11/
DiddFIN

DiddFIN 25.07.2007 in Jumittumista

tervisxxx kirjoitti 25.07.2007 15:44: Onko muilla forzaa pelatessa boxi jumitellut kovasti?
Minulla jumitti boksi pari kertaa yhtenä vähemmän iloisena helteisenä kesäyönä, kun olin juuri Forzan hankkinut ja itse boksi oli viikon vanha. Seuraavana päivänä boksi vilkutteli iloisesti kolmea valoa ja v-käyrä oli suhteellisen suurehko. Boksi meni takuuvaihtoon, jonka jälkeen ei (ainakaan vielä) ole ollut ongelmia. Mitä nyt Live-peleissä on muutaman kerran jämähtänyt lobbyyn, mutta se ei todennäköisesti ole laitteesta kiinni, vaan yhteyksistä tms.
tervisxxx

tervisxxx 25.07.2007 in Jumittumista

Onko muilla forzaa pelatessa boxi jumitellut kovasti? Saattaa mennä välillä 3 kertaa että saa kisan ajettua kun parin kierroksen jälkeen kuva pysähtyy. Nyt vedin kolmatta endurance kisaa 25 kierrosta ja maaliviivalla jämähti. Hermot menee.
DiddFIN

DiddFIN 25.07.2007 in Profiilit päivittyivät

Blaazi kirjoitti 25.07.2007 10:59: Ajolinja tuntuu pysyvän "Kyllä" vaikka laittaa ei, ja pysyy "Kyllä" jos laittaa kyllä...
Korjattu, kiitos ilmoituksesta.
Blaazi

Blaazi 25.07.2007 in Profiilit päivittyivät

Ajolinja tuntuu pysyvän "Kyllä" vaikka laittaa ei, ja pysyy "Kyllä" jos laittaa kyllä...
Blaazi

Blaazi 25.07.2007 in Drag Racing

Tuli sitä hieman testattua jollain random porukalla Nürin suoralla ja ihan komeesti homma toimi ku siellä päässä sattuu oleen muutama valkonen viiva maalattu päähän. Luulin aluks ku liityin että oli driftausta kun oli 75 kierrosta, joten auto ei niin kamalasti menny, mut iha mukavaa muuten...
DiddFIN

DiddFIN 25.07.2007 in Auto- ja ratapaketit

Ilmeisesti ne ovat tulossa lähiaikoina? Onko missään ollut tarkempia kaavailuja, mitä paketit sisältävät? Nähdäänköhän esim. driftaamiseen tarkoitettua rataa? Mitä autoja? Eikös nämä paketit yleensä ole maksullisia? Ja onko nämä uudet radat lukittu Liven ulkopuolelle vai miten homma toimii, jos jollakulla ei ole tiettyä rataa?
DiddFIN

DiddFIN 25.07.2007 in Drag Racing

Onko kukaan järjestänyt aiemmin kiihdytyskilpailuja? Sehän voisi jotenkin onnistua niillä radoilla, joissa on pitkä suora heti alussa, esim. Nürburgringilla. Pisteitä tai rahaahan tästä ei pysty jakamaan, tuloksien valvontakin olisi täysin pelaajien itsensä vastuulla ja pelaaminen olisi aikamoisen hidasta, mutta olisiko tässä mitään pointtia?
djj07

djj07 24.07.2007 in Teho vs. pito

Pito. Ajelen pääsääntösesti takavetosilla autoilla ja yritän hyödyntää niiden nopeutta mutkissa mahdollisimman tehokkaasti. Jotta auto pysyisi hanskassa, on tulille laitettava pehmeempää ja leveämpää rengasta. Yritän kumminkin saada jokaiseen käyttöautoon jonkinlaisen venttiilipäivityksen (siis tämä mikä nostaa käytettävää kierroslukualuetta). Useimmiten siis jään nelivedoille tai tehokkaammille takavedoille suorilla, mutta mutkissa kuitataan myöhemmin. Näissä autoissa on ajo kaikkein nautinnollisinta juuri silloin kun tuntee, että nyt ajetaan aivan pidon äärirajoilla, jolloin nelivedot jää kylmästi perää pitämään :)
TehBigBunny

TehBigBunny 24.07.2007 in Teho vs. pito

Tulee panostettua liikaa pitoon.
DiddFIN

DiddFIN 24.07.2007 in Teho vs. pito

Itse pyrin aina maksimoimaan (hieman liikaakin) pitoa, jolloin teho jää auttamattomasti paitsioon. Tehon puute näkyy kyllä Live-peleissäkin selvästi, varsinkin pitkäsuoraisilla radoilla, mutta mutkaisilla radoilla pääsen jonkin verran lujempaa kuin suurin osa muista pelaajista. Oletteko painottuneet joko tehoon tai pitoon, vai pyrittekö aina tekemään mahdollisimman tasapainoisen auton?
DiddFIN

DiddFIN 24.07.2007 in Profiilit päivittyivät

Nyt voit lisätä profiiliisi pelaamiseen liittyviä tietoja, kuten TrueSkill-tasosi ja käyttämäsi ajoavut. Lisäksi voit valita pelaatko peliohjaimella vai ratilla, sekä käytätkö mikrofonia pelatessasi. Pääset profiilin muokkaukseen omasta profiilistasi. Kaikki tämä vain sen takia, että tiedät ketä vastaan pelaat.
Blaazi

Blaazi 24.07.2007 in Muutama auto myynnissä

Livessä oli hieman häikkää mut eipä enää. Tossa yks jätkä jo ostikin #2 Silvian 500,000cr...
JuhoMika

JuhoMika 24.07.2007 in Muutama auto myynnissä

Perskeles ostasin Silvian mutta Lives on jotai häikkää...
Blaazi

Blaazi 24.07.2007 in Auton säätäminen

Perjaattessa voin driftailla ihan normiasetuksillakin, mutta jarruja ja vaihteita tulee ainakin säädettyä. Supraan millä driftaan, on asetukset haettu Forza 2 foorumilta ja niitä oon sitte muokkaillu ittelleni sopivaksi...
Blaazi

Blaazi 24.07.2007 in Muutama auto myynnissä

Noi autot löytyykin jo Forza 2 omilta foorumeilta myynnistä mut pistin ne nyt tännekkin. Elikkäs 1-10kpl olis tarkotus molempia myydä, lisää autoja myyntiin tulee luultavasti myöhemmin... S14 http://img523.imageshack.us/img523/8434/silviaver2ts8.jpg #2 wakkorichie #3 #4 #5 TEHO Civic http://img265.imageshack.us/img265/5976/tehocivicxz0.jpg #2 #3 #4 #5 Edit. Ei taida saada kuvia pistettyä ainakaan viellä..?
DiddFIN

DiddFIN 24.07.2007 in Suosikki / paras luokka

Ensin ajoin pitkään B- ja C-luokkaa, mutta kyllästyin autoihin, mitkä tallista löytyi. Sitten siirryin A- ja S-luokkiin, mutta nyt suunta on taas alaspäin. S:ää korkeampiin luokkiin en ole vaivautunut, alemmilla luokilla kisaaminen on todellakin tasaväkisempää ja sitä kautta kiinnostavampaa. En kyllä karsasta D-luokkaakaan, jos hosti päättää sen kesken kisan siksi muuttaa.
smuu

smuu 24.07.2007 in Suosikki / paras luokka

TehBigBunny kirjoitti 24.07.2007 06:19: Mikäs on teidän suosikki kilpaluokka ? Mulla on tullu ajettua Livessä selkeesti eniten C-luokan wehkeillä. Tällä hetkellä mä olen C-luokan Hotlap taulukossa sijalla 150. Eikä siinä ole mukana yhtään Elanilla ajettua kierrosta :) //typot
Eniten tullut ajettua A-luokkaa. Nyt olen siirtynyt B- ja C-sarjan autoihin, koska niillä ajettaessa on mukavan tiukkoja kisoja jne... Myös autojen hallittavuus on parempaa kuin a-luokan autoilla esimerkiksi. Täten ajolinjat pysyvät hiukan paremmin oikeassa kuosissa.