Forum - Recent Posts

JuhoMika

JuhoMika 24.07.2007 in Nürburgring-kestävyysajot

Tietenki voitas laitta damaget limited asentoon ni autot ei mee ihan lunastuskuntoon...
TehBigBunny

TehBigBunny 24.07.2007 in Suosikki / paras luokka

Mikäs on teidän suosikki kilpaluokka ? Mulla on tullu ajettua Livessä selkeesti eniten C-luokan wehkeillä. Tällä hetkellä mä olen C-luokan Hotlap taulukossa sijalla 150. Eikä siinä ole mukana yhtään Elanilla ajettua kierrosta :) //typot
DiddFIN

DiddFIN 24.07.2007 in Vihdoin

Saa, saa. ;)
DiddFIN

DiddFIN 24.07.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

djj07 kirjoitti 23.07.2007 23:05: Tää keskustelufoorumi näyttäisi näyttävän tuon viimeisimmän viestin koko foorumin viesteistä, eikä siitä threadista jota käyttäjä lukee.
Korjattu.
Pienempi asia, eli kun laitoin vuoden 2006 Z06:n mun autolistaan niin sen tietoihin tuli vuosimalliksi 2002. Tuossa lienee joku pikku viba.
Kiitos ilmoituksesta. Tähän on tulossa korjaus piakkoin.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.07.2007 in Nürburgring-kestävyysajot

Mun mielestä Nürburger olisi loistava rata pitkän kilpailuun. Tarpeeksi tilaa ei mene aivan törmäilyksi. Ainut haitta on että jos laittaa auton lunariin niin varikolle voi olla piiiitkä matka.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.07.2007 in Vihdoin

EI SAA !
djj07

djj07 23.07.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Mjoo. Ominaisuudet senku lisääntyy :) Tää keskustelufoorumi näyttäisi näyttävän tuon viimeisimmän viestin koko foorumin viesteistä, eikä siitä threadista jota käyttäjä lukee. Pienempi asia, eli kun laitoin vuoden 2006 Z06:n mun autolistaan niin sen tietoihin tuli vuosimalliksi 2002. Tuossa lienee joku pikku viba.
smuu

smuu 23.07.2007 in Vihdoin

keskustelupalsta avattu niin saa avata sanallisen arkun täällä :D
DiddFIN

DiddFIN 23.07.2007 in Nürburgring-kestävyysajot

Yhdessä live-pelissä vitsailtiin, josko Nürburgringiin heittäisi 75 kierrosta. Inhimillisempi kierroslukumäärä voisi olla 10, jolloin kisa kestäisi n. 1,5 tuntia. Onko rata liian pitkä kestävyysajoille 8 pelaajalla?
DiddFIN

DiddFIN 23.07.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

"djj07":http://www.forzaracingclub.com/djj07 "toivoi":http://www.forzaracingclub.com/events/7/#comments kommentointien muokkausmahdollisuutta. Kommenttien muokkaus on ilman muuta tulossa.
DiddFIN

DiddFIN 23.07.2007 in Auton säätäminen

Pari tuntia meni, kunnes löysin hyvät säädöt driftaamiseen. Säätöteemana itselläni oli oversteering, joten jokainen säätö, joka siihen jotenkin vaikutti, tuli hyödynnettyä enemmän tai vähemmän. Lisäksi renkaina on pienimmät mahdolliset, tosin leveyttä laitoin hitusen ns. perustasoa enemmän. Kertokaapas minkälaisia asetuksia on omissa drift-autoissanne?
DiddFIN

DiddFIN 23.07.2007 in Keskusteluryhmät avattu

Forza Racing Club keskusteluryhmä on avattu nyt testikäyttöön. Ominaisuuksia on hyvin rajallisesti avaushetkellä, mutta mm. näitä on tulossa: - Allekirjoitukset - Kielivalinnat (voi valita minkä kielisiä viestejä haluaa lukea) - Sähköpostimuistutukset uusista viesteistä valituissa ketjuissa - Linkitys, boldaus jne. toiminnot kirjoittaessa Vanhaan tuttuun tapaan saa kommentoida ja ehdottaa uusia ominaisuuksia ja parannuksia keskusteluryhmiin, sekä tietenkin itse sivustoon. Kirjoittelemisiin! Testaus: *bold*, _alleviivaus_, http://www.forzaracingclub.com