Forum - Recent Posts

Schimanski76

Schimanski76 05.02.2013 in PPPP

^Kiero sawolainen aprillipila oli tämä.
zapekk

zapekk 05.02.2013 in ARMA 2 - DayZ

DarkWarjo wrote: Tännää piti taas harjotella vähä kopulla lentoo ja sniputella zombeja, alkaa jo onnistua tuo lento ja hiljallee zerotukset ja ennakotki hallinnas :D btw. uus pätsi o ny sit ulkona ja siihen jo eka hotfixikin :D vaikutti ihan kivalta, mitä nyt changelogii lueskelin ja hätäseen normiservul testailin.
Pitäisi itsekin varmaan tulla tuolle servulle pelaileen. Itsellähän lentäminen sujuu, kuin luonnostaan ja Snipu on lempi ase. "Aivan mahtava päivitys.":http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/121605-dayz-mod-1751-update/ Tulee peli nyt kyllä paljon vaikeammaksi mutta todella hienoja uudistuksia. Ja se ,että tulee vaikeammaksi ei tarkoita, että tulisi huonommaksi. EDIT: Tässä mitä noita servuja kattelin niin Papuwarfarelle lähti whitelist hakemus.
Pottae

Pottae 05.02.2013 in ARMA 2 - DayZ

Noh servun hostaajan nick on Dirty Harry.
Latetzki

Latetzki 05.02.2013 in ARMA 2 - DayZ

Onpas siinä omaperäinen nimi sanois Clintti tähä..
RauhaMees

RauhaMees 05.02.2013 in ARMA 2 - DayZ

Onko kellää infoo siitä, että onko Magnum Force vaihtanu jo uuteen versioon.
Nikde

Nikde 05.02.2013 in Mistä äänenne tulee ?

J4RSK4 wrote: HDMI-piuha kuljettaa myös ääntä? Joten poksi hdmi-kaapelilla telkkariin/näyttöön, siitä sitten optinen/rca/hdmi-kaapeli äänentoistolaitteisiin. Homma toimii.
Juurikin näin. Toki jos telkkarissa/näytössä ei oo outputtia niin huonompi homma. Itellä Eltaxin perus kotiteatteri setti kahella lattiakaiuttimella, keski- ja takakaiuttimilla. Näiden seurana perus Jamo SUB200, ihan mukiinmenevä sarja. Äänet noille suoltaa Pioneer VSX-917V.
Nikde

Nikde 05.02.2013 in Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

Mua ei ainakaan sais mistään hinnasta kantamaan puhelimen lisäksi jotain toista, saatika kolmatta tai neljättä laitetta päivittäin mukana. En käytä käsilaukkua, vyölaukkua tms. Vaan omaisuus kulkee farkkujen taskuissa mukana. Macela tehnyt ihan oikean valinnan huippu-puhelin-kameraa etsiessä. Kuinka moni täällä on oikeesti päässyt koittamaan 808:lla kuvaamista? Voin kertoa että 200e pokkarilla ei kyllä tuu yhtään kummosempaa jälkeä. Ainoo mikä tosta puuttuu on kuvan vakaaja ja kokoa on aika reippaasti. Lumia 920 on sitten taas hämärässä parempi, mutta tarkkuudessa häviää 808:lle, enkä nyt puhu mekapikseleistä, vaan omin silmin tarkastelluista otoksista. Ja keskustelu akun säästämisestä oikeaan tarkoitukseen on aika vanhanaikaista 2010 -luvulla. Jos tuntuu että virta ei riitä niin voi hommata vaikka Nokia DC-16 ja/tai DC-20 tarvikkeet avuksi. Joka yö sitä älyluuria joutuu lataamaan kuitenkin, jos sillä jotain tekee.
Mace

Mace 05.02.2013 in Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

Juuh, kunhan kerkiän niin pistän testikuvaa yms, ja muuta pölinää luurista. Mitä täs nyt muutamia kuvia tuli eilen otettua niin puhelimen kameraksi todella hyvä. Sisällä hämärässä hehkulampun valossa ilman salamaakin tulee yllättävän siistejä kuvia, salamalla sitten vielä parempia.. mutta testailen enempi sitten myöhemmin. :) // "ja säästyis myös puhelimen akku oikeaan tarkoitukseen." No mulla se on puhelut ja viestit.. "Jos itse olisin samassa tilanteessa, ostaisin pokkarin ja mieluisan kännyn" Jeps, ittelle tämä on se mieluisa känny, ja mulla luultavasti jäis pokkari hyllyyn pölyttyyn useimmiten.
DarkWarjo

DarkWarjo 05.02.2013 in ARMA 2 - DayZ

Tännää piti taas harjotella vähä kopulla lentoo ja sniputella zombeja, alkaa jo onnistua tuo lento ja hiljallee zerotukset ja ennakotki hallinnas :D btw. uus pätsi o ny sit ulkona ja siihen jo eka hotfixikin :D vaikutti ihan kivalta, mitä nyt changelogii lueskelin ja hätäseen normiservul testailin.
Finski fani

Finski fani 05.02.2013 in Ei mulla muuta

Tein sen jo kertaalleen, mut nyt tein sen sitte uudestaan eikä vielä ainakaan oo tuota tehny. Ihan ihme homma. Saan kyllä tämmösen vanhan koneen ihan jumiin tuommonen.
sjamy

sjamy 05.02.2013 in Ei mulla muuta

Faijalla kävi samalla tavalla, asenteli krömen uudestaan ja kaikki palas ennalleen. En sitten perehtynyt asiaan enempää, mutta mieleen tuli että vois olla häikkää plugineissä. Flash playerin pari uusinta versiota ainakin on ollu hirveitä muistisyöppöjä.
Finski fani

Finski fani 05.02.2013 in Ei mulla muuta

!http://i8.aijaa.com/b/00662/11726281.jpg! Ko käynnistän Chromen ni tua lähtee vaan hirmuseen nousuun ja pistää koko koneen ihan lukkoon. Mistäköhän vois johtua? Jeesi kelpais kivasti. =) EMM
Finski fani

Finski fani 05.02.2013 in Ei mulla muuta

!http://i8.aijaa.com/b/00662/11726281.jpg! Ko käynnistän Chromen ni tua lähtee vaan hirmuseen nousuun ja pistää koko koneen ihan lukkoon. Mistäköhän vois johtua? Jeesi kelpais kivasti. =) EMM
sjamy

sjamy 05.02.2013 in Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

Mutta miksi sen kameran pitäis olla järkkäri? Parin sadan pokkarilla saa varmasti teknisesti laadukkaampia kuvia kuin yhdelläkään nykyajan puhelimella, tai halvalla järkkärillä. Etenkin jos ei varsinaisesti mitään kuvaa, vaan kamera olis kiva. Pokkari kulkee nätisti aina mukana, ja säästyis myös puhelimen akku oikeaan tarkoitukseen. Jos itse olisin samassa tilanteessa, ostaisin pokkarin ja mieluisan kännyn, ja tuolla neljällä huntilla ne sais mainiosti. Mut kannattaa mietiskellä ihan itekseen mikä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta omaan tilanteeseen, sinähän niitä laitteita käytät, ei me. Itse koskettelen Nokian N97:aa. Kaikki hoituu mitä tarviin, ja kamerakin on riittävä silloin kun tällä täytyy jostain ottaa kuva. Ennen kamerapuhelinta pokkari oli lähes aina mukana, nyt jos jotain kuvaan teen sen oikealla kameralla ja tilanteeseen sopivilla varusteilla. Ihmisten mielestä pokkareista ei ole mihinkään, vain järkkäri hoitaa homman. Jos aikoo sijoittaa valokuvaukseen vain muutaman satasen, pokkari on paras vaihtoehto, se tulee otettua mukaankin. Tästäkin aiheesta voisi kirjoitella tunteja, mutta jätetään nyt tähän, toivottavasti mun pointti tuli selväksi. //Ai päätös olikin tehty, olis mukava kuulla vähän mielipidettä kyseisestä luurista kunhan oot ehtiny testaileen kunnolla.
Latetzki

Latetzki 04.02.2013 in Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

kirves wrote: Ainakin sinulla on puhelin jota ei joka päivä näe metrossa ja voit käyttää navigointia kivasti myös ulkomailla.
Miten se navigointi nyt eroaa muista?
hulluseon

hulluseon 04.02.2013 in Ei mulla muuta

Joo, voihan se työpäivän viettää vaikka tippumalla puskukoneen telan päältä. Tuo semmosta kivaa vaihtelua elämään. ^Ai^ EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 04.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

hulluseon wrote: Minä kanssa testasin sen verran että kysyin Warjomeeheltä voinks mie leikkiä sen kanssa.
Tuo on aika uskaliasta testailua kyllä.
hulluseon

hulluseon 04.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

Minä kanssa testasin sen verran että kysyin Warjomeeheltä voinks mie leikkiä sen kanssa. Mugellossa hätäseen eilen pari kierrosta ja ei se nyt sittenkään niin pahalta näyttänyt. Kunhan saa sen viimesen kurvin lähtemään niin suoralle saa loppujen lopuksi aika kyydit.
Mace

Mace 04.02.2013 in Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

"Tämä":http://www.youtube.com/watch?v=jT2tAqcWP4o tuli juuri postista pari tuntia sitten hajettua.. olen tyytyväisempi kuin osasin odottaakkaan :)
serkku

serkku 04.02.2013 in Upee kuten Super Bowl

Itse jaksoin katsoa vain ekan puoliajan sen jälkeen oon sammunu. eikä ees nähny beyoncen hyvännäköistä persettä! prkl :)