Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 05.02.2013 in ARMA 2 - DayZ

Tännää piti taas harjotella vähä kopulla lentoo ja sniputella zombeja, alkaa jo onnistua tuo lento ja hiljallee zerotukset ja ennakotki hallinnas :D btw. uus pätsi o ny sit ulkona ja siihen jo eka hotfixikin :D vaikutti ihan kivalta, mitä nyt changelogii lueskelin ja hätäseen normiservul testailin.
Finski fani

Finski fani 05.02.2013 in Ei mulla muuta

Tein sen jo kertaalleen, mut nyt tein sen sitte uudestaan eikä vielä ainakaan oo tuota tehny. Ihan ihme homma. Saan kyllä tämmösen vanhan koneen ihan jumiin tuommonen.
sjamy

sjamy 05.02.2013 in Ei mulla muuta

Faijalla kävi samalla tavalla, asenteli krömen uudestaan ja kaikki palas ennalleen. En sitten perehtynyt asiaan enempää, mutta mieleen tuli että vois olla häikkää plugineissä. Flash playerin pari uusinta versiota ainakin on ollu hirveitä muistisyöppöjä.
Finski fani

!http://i8.aijaa.com/b/00662/11726281.jpg! Ko käynnistän Chromen ni tua lähtee vaan hirmuseen nousuun ja pistää koko koneen ihan lukkoon. Mistäköhän vois johtua? Jeesi kelpais kivasti. =) EMM
Finski fani

!http://i8.aijaa.com/b/00662/11726281.jpg! Ko käynnistän Chromen ni tua lähtee vaan hirmuseen nousuun ja pistää koko koneen ihan lukkoon. Mistäköhän vois johtua? Jeesi kelpais kivasti. =) EMM
sjamy

sjamy 05.02.2013 in Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

Mutta miksi sen kameran pitäis olla järkkäri? Parin sadan pokkarilla saa varmasti teknisesti laadukkaampia kuvia kuin yhdelläkään nykyajan puhelimella, tai halvalla järkkärillä. Etenkin jos ei varsinaisesti mitään kuvaa, vaan kamera olis kiva. Pokkari kulkee nätisti aina mukana, ja säästyis myös puhelimen akku oikeaan tarkoitukseen. Jos itse olisin samassa tilanteessa, ostaisin pokkarin ja mieluisan kännyn, ja tuolla neljällä huntilla ne sais mainiosti. Mut kannattaa mietiskellä ihan itekseen mikä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta omaan tilanteeseen, sinähän niitä laitteita käytät, ei me. Itse koskettelen Nokian N97:aa. Kaikki hoituu mitä tarviin, ja kamerakin on riittävä silloin kun tällä täytyy jostain ottaa kuva. Ennen kamerapuhelinta pokkari oli lähes aina mukana, nyt jos jotain kuvaan teen sen oikealla kameralla ja tilanteeseen sopivilla varusteilla. Ihmisten mielestä pokkareista ei ole mihinkään, vain järkkäri hoitaa homman. Jos aikoo sijoittaa valokuvaukseen vain muutaman satasen, pokkari on paras vaihtoehto, se tulee otettua mukaankin. Tästäkin aiheesta voisi kirjoitella tunteja, mutta jätetään nyt tähän, toivottavasti mun pointti tuli selväksi. //Ai päätös olikin tehty, olis mukava kuulla vähän mielipidettä kyseisestä luurista kunhan oot ehtiny testaileen kunnolla.
Latetzki

Latetzki 04.02.2013 in Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

kirves wrote: Ainakin sinulla on puhelin jota ei joka päivä näe metrossa ja voit käyttää navigointia kivasti myös ulkomailla.
Miten se navigointi nyt eroaa muista?
hulluseon

hulluseon 04.02.2013 in Ei mulla muuta

Joo, voihan se työpäivän viettää vaikka tippumalla puskukoneen telan päältä. Tuo semmosta kivaa vaihtelua elämään. ^Ai^ EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 04.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

hulluseon wrote: Minä kanssa testasin sen verran että kysyin Warjomeeheltä voinks mie leikkiä sen kanssa.
Tuo on aika uskaliasta testailua kyllä.
hulluseon

hulluseon 04.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

Minä kanssa testasin sen verran että kysyin Warjomeeheltä voinks mie leikkiä sen kanssa. Mugellossa hätäseen eilen pari kierrosta ja ei se nyt sittenkään niin pahalta näyttänyt. Kunhan saa sen viimesen kurvin lähtemään niin suoralle saa loppujen lopuksi aika kyydit.
Mace

Mace 04.02.2013 in Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

"Tämä":http://www.youtube.com/watch?v=jT2tAqcWP4o tuli juuri postista pari tuntia sitten hajettua.. olen tyytyväisempi kuin osasin odottaakkaan :)
serkku

serkku 04.02.2013 in Upee kuten Super Bowl

Itse jaksoin katsoa vain ekan puoliajan sen jälkeen oon sammunu. eikä ees nähny beyoncen hyvännäköistä persettä! prkl :)
velliperse

velliperse 04.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

Ilman mitään säätöja testasin nää 5-8 kierrosta per kottero 2:07 bemarilla 2:07.7 korvetella 2:08 kyllikillä 2:08.5 stealtilla ja supralla Tolla bemarilla pääsis paljon kovempaa jos jaksas vähä reenata ku on sen verta hervoton ajettava. Noi nelikot ja korvette on kyllä tajuttoman helppoja ajettavia. Mun ajotaidoilla noi autojen erot on aika suuret ja en tiiä sit saako niistä säätämällä tasaväkisempiä ja jokuhan sano että oishan niitä saanu testata ennen kauden alkua... mutku tojota :)
Jupe San

Jupe San 04.02.2013 in GrassRuuts The kuvakisa - äänestys

2.
Tuomo33

Tuomo33 04.02.2013 in GrassRuuts The kuvakisa - äänestys

3.
Olenko

Olenko 04.02.2013 in GrassRuuts The kuvakisa - äänestys

2
savulohi

savulohi 04.02.2013 in PPPP

Oli melkein lähellä että katoin ekan Super Bowlini. Uni tuli vaan 2h ennen lähetyksen *alkua*. :/
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 04.02.2013 in PPPP

Jumantsuikkeli lakkasin vähäksi aikaa katsomasta ja yhtäkkiä tilanne alkaa näyttämään tasasemmalta.
Koolon Descendens

Koolon Descendens 04.02.2013 in PPPP

sais 49ers nyt skarpata ni saatais ees jotain jännäystä kerpeles...
TehBigBunny

TehBigBunny 04.02.2013 in PPPP

Tilastojen mukaan tämä ratkesi. SB:n historiassa suurin takamatka miltä on tultu on yllättäen vain 10p.