Forum - Recent Posts
Irtoo vaikka heti. Mutta takaisin maksut täytyy sopia ja myös ensiksi nyt katsoa että paljonko tämän kauden hinnaksi nyt tulee.
Ja eikös tässä mahtanu olla vielä yksi torstaikin välissä ;)
Mulle näillä maksuilla pitäs lainata sen 14,000€
Ei varmaan kukaan.
Älkääs ny iha vielä makselko ainakaan noita osallistumisia. Koska tällä hetkellä näyttää että kauden pituus tippuu viiteen ja hinta puolittuu.
GT: KingPlayer10
Num: 169
Auto: VW Rabbit
Maksettu
Lainatkee miulle joku Kaksi tonnia ni piäsee jokkistelemmaan
GT: Pytzi
Num. #20
Auto: Datsun
Huomenna kouluun pelaamaan lautapelejä....
EMM
GT: Rayha300
Numero: 300
Auto: Datsun!!
Keskiviikkoisin ehkä käy mulle. On ens viikolla viimeset teoriat, jotka on määrätty keskiviikoksi.
GT : Joonas6
Numero : 989
Auto : Scirocco
Maksettu
Meneehän nää perjantait (varsinkin illat) kivasti täällä duunissakin :)
^ itellä tietenkin taas osuu kyseinen laji ke ja pe :/ ( juu mutta ehdin kyllä keskiviikkoisin kunhan ei aikaisteta)
Siksi nuo päivämäärät ovat vähän tuollaisia koska minulla itsellä ainakin ti ja to aina säbä valmennukset. Ja viikonloppu on aina hyvä yhdelle kisalle mutta ei kahdeksaa viikonloppua putkeen.
Ainiin. Ihan hirveen huonosti muuten unohdin nuo dlc hommat. Kiitos huomautuksesta. Katselen huomenna autoja uudelleen.
Ja siksi myös tuo 15k auton laina summa koska tää o jokkista kosketuksella. Aivan hulluille kolareille keksin jonkun sanktion.
Neljäs viikonloppu töitä putkeen.
EMM
Sain tänään kuvan duunikaverilta ku ol ajanu ohi... eli siellä lepäs

vähän huono auto valikoima kun vain yks on ei DLC
Rintala wrote: Hän on juuri sitä. Koska tuo 15 000€ maksu sisältää varastointi paikan laina autolle siksi aikaa kun se on sinulla, auton ja viritykset. Ja lisenssi maksut vaan ovat pakolliset. Ne tullaan jakamaan tod.näk kuuden parhaan kesksen.astia kunnossa, ei menny rikki Ja tämä hyvä, voitaisiin ajaa toinen keskiviikkona ja toinen perjantaina/torstaina
KingPlayer10 wrote: Lisenssimaksu on 5 000€/kausi. Jotenka maksettavaa yhdelle kaudelle tulisi siis 20 000€ Mitä on hän?Hän on juuri sitä. Koska tuo 15 000€ maksu sisältää varastointi paikan laina autolle siksi aikaa kun se on sinulla, auton ja viritykset. Ja lisenssi maksut vaan ovat pakolliset. Ne tullaan jakamaan tod.näk kuuden parhaan kesksen.
Lisenssimaksu on 5 000€/kausi. Jotenka maksettavaa yhdelle kaudelle tulisi siis 20 000€
Mitä on hän?