Forum - Recent Posts

TTJK107

TTJK107 15.11.2012 in Ei mulla muuta

SettlingAphid60 wrote: Atego, 8 tonninen semmonen, ja ihan hiton huonokuntonen näin ohimennen mainitakseni. oli vaan suurinpiirtein sitomaton ja suht yläpainonen kuorma, mutta ainoon vauriot oli et kontin seinä peti koko matkalta... ja ratkasu... ei korjata.
Onko ne Mersun kuorma-autot herkkiä hajoohon, niinku huhu kertois että aina jostaki hajalla. Sano ny mielipitees.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 15.11.2012 in Ei mulla muuta

Atego, 8 tonninen semmonen, ja ihan hiton huonokuntonen näin ohimennen mainitakseni. oli vaan suurinpiirtein sitomaton ja suht yläpainonen kuorma, mutta ainoon vauriot oli et kontin seinä peti koko matkalta... ja ratkasu... ei korjata.
Mace

Mace 15.11.2012 in GTA IV

Heh :D Muutama kuva.. ei modiautoja. Edit: Oon ilmeisesti poistanut ne... tai muuten vaan kadonneet.
DarkWarjo

DarkWarjo 15.11.2012 in Ei mulla muuta

kaikesta päätellen vähä isompi mese kyseessä? Ite pari kertaa FH:lla kokeillu kallistella.. ei ne helepolla kaadu ;) sisulla ei o tullu ku vasta jokunen näppärä risteyksen ohi ajo...kuorma-auto ilman abseja on iha vitun jepa! :D
HLR Juggernaut

Jos tarkotat kärriä perässä ni ei, jos tarkotat oli jalka polkimella ni alussa ei ollu, mut siin kohtaa ku lähti menee pieleen ni urku auki ja koitin saada nousee bussipysäkille joka jäi harmillisesti painkymmenen metrin päähän. siin kohtaa rupes pelottavasit tuntuu siltä että kaatuu.
IIPPONEN

IIPPONEN 15.11.2012 in Ei mulla muuta

SettlingAphid60 wrote: Kiskasimpa tänään mersun ojanpohjalle... Josko tuo pomo vihdoiin vaivautuis korjaamaan tuon simpukan, ni sais ratin ja renkaat taas kunnolliseen yhteyteen toistensa kanssa.
Kai oli veto päällä ku lipes? :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 15.11.2012 in Soon movember

Itelläkin kasvamassa maitoviikset. En tiedä miksi ryhdyin tähän, mutta en mä nyt jaksa enää lopettaakkaan.
TTJK107

TTJK107 15.11.2012 in Grippi cup asiaa

Samaa voisin toivoa, jahka riittää rahat A-luokkaan. Ja auto ehottomasti menee vaihtoon jahka tarpeeksi rahaa ja nyt cuppi ajettu.
Pytzi

Pytzi 15.11.2012 in Grippi cup asiaa

no ite toivoisin mielusti sitä A-luokkaa takasi, ei muuta
Rintala

Rintala 15.11.2012 in Grippi cup asiaa

Elikkäs elikkäs.. Nyt tarvitsi ihan oikeasti tietää että kuinka moni haluaisi vielä osallistua näihi krippi kuppeihin. Ja myös että minkälaisia toivomuksia olisi cupin sääntöihin / asetuksiin. Ja nyt ei pelkästään peukutella! Kommenttia tulemaan että onko mielenkiintoa ja että mitä haluaisi näiltä cupeilta. Ja niiden pohjalta rupean kokoamaan seuraavaa cuppia sen mukaisesti että saataisiin mahdollisimman monta osallistujaa..
TehBigBunny

TehBigBunny 15.11.2012 in Soon movember

"Päivä kolometoista.":http://mobro.co/Jumppa !http://static.movember.com/uploads/2011/posts/747/ebd/747ebda8d9c4a339e2d786c3b3d12b7e-50a268ffc02b3.jpg!
HLR Juggernaut

Kiskasimpa tänään mersun ojanpohjalle... Josko tuo pomo vihdoiin vaivautuis korjaamaan tuon simpukan, ni sais ratin ja renkaat taas kunnolliseen yhteyteen toistensa kanssa.
TehBigBunny

TehBigBunny 15.11.2012 in Ei mulla muuta

Tänään 95 vuotta sitten eduskunta julistautui Suomen korkeimman valtiovallan haltijaksi. Käytännössä Suomi irrottautui Venäjästä. EMM
Pure Black40

Pure Black40 15.11.2012 in GrassRuuts - Palkkapäivä !!!

Pure
Pytzi

Pytzi 15.11.2012 in GrassRuuts - Palkkapäivä !!!

pyde
joonas6

joonas6 15.11.2012 in GrassRuuts - Palkkapäivä !!!

joonas6
DarkWarjo

DarkWarjo 15.11.2012 in GTA V

njää.. tylsää
Mace

Mace 15.11.2012 in GTA V

DarkWarjo wrote: emmie yksin siihen pysty.. onneksi o kavereita :D "WOOT? taitaa olla jopa ihan real deal":http://www.youtube.com/watch?v=FRD4llFxOzA
3D animaatio, eip ole aito.
DarkWarjo

DarkWarjo 15.11.2012 in GTA V

MehuSukka wrote: Saitanan warjo rällää tän kyläpahasen tuhannen päreiksi ennen pitkää.
emmie yksin siihen pysty.. onneksi o kavereita :D "WOOT? taitaa olla jopa ihan real deal":http://www.youtube.com/watch?v=FRD4llFxOzA
MehuSukka

MehuSukka 15.11.2012 in GTA V

Saitanan warjo rällää tän kyläpahasen tuhannen päreiksi ennen pitkää.