Forum - Recent Posts
Kyllä vaan määki sitä mieltä oon että jokasessa GTA:ssa III:n jälkeen on ollu hyvin tehdyt kartat ja yksityiskohtaset.
San Andreaksessa oli suuresti vaihtelua ja paljon erilaisia alueita, ja lähestulkoon joka ikisessä paikassa oon ollu. IV:ssa oli tietysti vaan sitä "tylsää" betoniviidakkoa, mutta se oli todella yksityiskohtasesti ja hienosti tehty, ja tekemistä riitti sielläki. Ja sama IV:n kanssa, lähes mahdotonta enää löytää paikkaa missä en olis käyny.
Rockstar on aina osannut tehdä kartat hyvin.Ei mitään turhaa ole niissä ollut.
Pitkästä aikaa taas täällä huutelemassa.
Kipiänä kerkiää välillä myös tuonne juutubeen sukeltelemaan ja positiivsena yllätyksenä löytyi "KillrBuckeye - The Rising":http://www.youtube.com/watch?v=mKRUagaWcpQ&feature=relmfu raskaamman rockin/metallin ystäville. Jos kolahtaa niin chekatkaa ihmeessä herran kanava.
Äänensä antoi yhteensä 6 tiimiä, joissa kaikenkaikkiaan 15 kuskia.
Äänet jakautuivat seuraavasti:
a) 9
b) 6
-->
25.11 ajamme kisan formuloiden jälkeen, noin klo20 alkaen.
*KILPAILUKALENTERI*
4.11 Tsukuba Full
11.11 Suzuka East
18.11 Laguna Seca
25.11 Road Atlanta Short
2.12 Silverstone National
9.12 Hockenheim Short
16.12 Bernese Alps Club Reverse
Kyl minusta ainaki GTA IV:ssä on ihan hieno kartta. Kaikkia alueita pitää osata vaan käyttää. Itelle siinä ainoa alue mikä tuntuu turhalta on 2. maan eteläinen osa. Mut kai seki jollekki kelpaa :D
pytzi
TTJK107
Rayha300 wrote: Nyt on siis kolmikko kasassa. lisäilen sut jumpier kaveriks boxilla heti kun pääsen sinne. Maalit tulevat mun kautta (Maybe?)Hyvä tietää niin pittää mennä hyväksymään pyyntö, kunhan tässä itsekin pääsen paikalle.
Terror80 wrote: Vähän pelottaa kyllä tuo "5 kertaa niin iso alue kuin GTAIV:ssä", koska sielläkin 90% alueesta oli täysin turhaa jossa ei ollut mitään tekemistä. Mielummin sais olla pienempi alue missä olisi enemmän kaikkea. Pääsis vaikka jokaiseen taloon sisään... pistäis naapurissa ns. ranttaliksi :))Size matters.
Terror80 wrote: Vähän pelottaa kyllä tuo "5 kertaa niin iso alue kuin GTAIV:ssä", koska sielläkin 90% alueesta oli täysin turhaa jossa ei ollut mitään tekemistä. Mielummin sais olla pienempi alue missä olisi enemmän kaikkea. Pääsis vaikka jokaiseen taloon sisään... pistäis naapurissa ns. ranttaliksi :))Rockstar on osannu tehdä hyvin mielestäni kartat. Eikä IVssä nyt mitään turhaa ollut. Teollisuus-alue on aika tylsä.
Vähän pelottaa kyllä tuo "5 kertaa niin iso alue kuin GTAIV:ssä", koska sielläkin 90% alueesta oli täysin turhaa jossa ei ollut mitään tekemistä. Mielummin sais olla pienempi alue missä olisi enemmän kaikkea. Pääsis vaikka jokaiseen taloon sisään... pistäis naapurissa ns. ranttaliksi :))
Terror80
Häh?
Piemonte JS luotu. Tutustun myöhemmin Hattrickiin.
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/kf/0fg/hr53/101284/normal_1079311822.jpg!
^emm^
Syö aamupuuros paremmin.
JumpierMeat wrote: No ni sieeltä se vihree valo tuli, huomanu itse ollenkaan.. :DNyt on siis kolmikko kasassa. lisäilen sut jumpier kaveriks boxilla heti kun pääsen sinne. Maalit tulevat mun kautta (Maybe?)
Samapa tuo, ensimmäisen kisan jälkeen saadaan se yksi 16 hengen lobby.
Luetaanko se ensimmäinen viesti: *Viimeinen ilmoittautumispäivä on siis keskiviikko 31.10.*
Tosin, eiköhän me voida ottaa mukaan. Pistäkää peukkua ylös, jos samaa mieltä olette.
E/ mukaan pääsee vielä, mutta äänestys oli ja meni jo. Tulokset ja kisakalenteri ilmoitetaan myöhemmin tänään.
Meikän tiimiin ois kaks paikkaa tarjolla.
_*Team Gulf Racing*_
_Drivers:_
_- Driver181 *#181*_
_- SettlingAphid60 *#?*_
^Jos joku halajaa tallipaikkaa niin yksityisviestiä mulle^