Forum - Recent Posts

PetuK

PetuK 31.10.2012 in Tallia vailla

hulluseon wrote: Jos ei välttämättä pysty ajamaan kaikkia kisoja. Ja eipä tuolla aja kuin kolme tallia siitä pokaalista.
No ei silläkään niin väliä..kyllä kolmella kuskilla nyt usein saadaan se pari viivalle. Tai edes joku :) Onkos täällä nyt paljon vielä sellaisia yksinäisiä, jotka etsivät seuraa?
RauhaMees

RauhaMees 31.10.2012 in Tallia vailla

Etsii tallia. Mielellään sillanen talli joka hyväksyy jos ei ole ajamassa kaikissa kisoissa. // Rattibugit mahdollisia.
RauhaMees

RauhaMees 31.10.2012 in FM4 FRC pisteet, rahat, sponsorit

Pitäskö mun lähtee. Ei oo tullu pitkään aikaan ajettuu sm-sarjaa. Tälläki kertaa kun on nuo hitaat autot nii on varmaa mukavaa ajaaki.
hulluseon

hulluseon 31.10.2012 in Tallia vailla

Nikde wrote: Mixi kaikki perustaa oman tiimin? Lyökää hynttyyt yhtee ni saaraa paljo mielenkiintosempi sarja siellä tallimestaruus osastolla myös :)
Jos ei välttämättä pysty ajamaan kaikkia kisoja. Ja eipä tuolla aja kuin kolme tallia siitä pokaalista.
Mace

Mace 31.10.2012 in GTA V

Heh, samainen merkki joka löyty jo GTA IV:stä !http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20090208021641/gtawiki/images/thumb/7/7e/Fruitcomputers.jpg/1000px-Fruitcomputers.jpg! :DD "Think overpriced" Vähä joutuu vielä tota odottaan kyllä... mutta hyvää tulossa.
Nikde

Nikde 31.10.2012 in FM4 FRC pisteet, rahat, sponsorit

Joo samaa mieltä Petun kanssa. Ei sillä tasolla ja nopeudella niin väliä, kunhan osaa olla hereillä jos joutuu kierroksella ohitetuksi, mikä ei oo ollu kisoissa mitenkään poikkeuksellista häntäpäälle. Kaikille löytyy varmasti sopivan tasosta kilpakumppania sarjasta.
Nikde

Nikde 31.10.2012 in Tallia vailla

Mixi kaikki perustaa oman tiimin? Lyökää hynttyyt yhtee ni saaraa paljo mielenkiintosempi sarja siellä tallimestaruus osastolla myös :)
Nikde

Nikde 31.10.2012 in Ei mulla muuta

Jees, mukavaa että selvis, hyvinpä tuo taas tuntu pelaavan hetken kiroilun jälkeen yhtäkkiä... Xbox SmartGlass on muuten jees. Windows Phone & Windows 8 FTW! EMM
Pottae

Pottae 31.10.2012 in Ei mulla muuta

"EMM":http://www.livegamers.fi/misc/news.php?shownum=7312
Nikde

Nikde 31.10.2012 in Ei mulla muuta

Boxi lakkas yhistämästä nettiin, WTF? Ei toimi piuhalla eikä WLAN:lla. Kuitenkin kaikki muut kapistukset pelaa ja boxi löytää samassa verkossa olevan tietokoneen ja tiedostojako pelaa, mutta ei vilttu nettiin suostu menemään! Mitäs nyt? EMM!
jiveman74

jiveman74 31.10.2012 in F4SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

villek00 wrote: Oma paras ekassa testissä: 1:08.719 IPI vetäs samassa testisessiossa 1:07.154 ^vilttu^
1:07:549 ilman kytkintä kauheissa kipulääkkeissä :-)
JumpierMeat

JumpierMeat 30.10.2012 in Tallia vailla

TehBigBunny wrote: Yx paekka vappaana FRC:n wanhimmassa tallissa.
Minkäslaiset mahikset olisi päästä tiimiin?
Koolon Descendens

Koolon Descendens 30.10.2012 in Ei mulla muuta

KÄPSLOKKI PÄÄLLÄ TAPAHTUU JÄNNIÄ ASIOITA EMM EDIT: EI TAPAHDUKAAN.
FINBULLET

FINBULLET 30.10.2012 in PPPP

!http://creeper.naurunappula.com/org/dc/0d/dc0d9b4784ef58d1/0/978411.gif!
FINBULLET

FINBULLET 30.10.2012 in Ei mulla muuta

Voihan vitun pelien verottomana myynnin loppuminen.Sitten joutuu taas ostamaan riistohinnoilla pelejä. EMM
hulluseon

hulluseon 30.10.2012 in Forza Horizon

djrunkkari wrote: khee, itsellä tuli kolmonen verkkokaupasta varmaan viikon myöhäs en muista tarkalleen, mutta silloin kyrpä kasvoi otsaan.
No, onpahan silmään kusettaminen onnistunut helpommin.
hulluseon

hulluseon 30.10.2012 in Ei mulla muuta

jiveman74 wrote: Vaikka minä hullu olenkin niin ei sitä minulle itselleni...vai kelle se piti kertoa vai millä ?
"Niin?":http://www.youtube.com/watch?v=1XlsOZnbKTg EMM
djrunkkari

djrunkkari 30.10.2012 in Forza Horizon

khee, itsellä tuli kolmonen verkkokaupasta varmaan viikon myöhäs en muista tarkalleen, mutta silloin kyrpä kasvoi otsaan.
Teknika1

Teknika1 30.10.2012 in Forza Horizon

joo ei ollu vielä tänääkää postilaatikos forssa.... nelonen oli julkasupäivänä kyl postilaatikos samaisesta paikasta...
JumpierMeat

JumpierMeat 30.10.2012 in FRC Numeroinnit

voisin ottaa numeron 868