Forum - Recent Posts
Se kun ihmiset ei osaa kallansiltojen työmaan kohdalla enää lukea nopeusrajoituksia ja kaikki ajaa toisistaan 5CM päässä tanan uunot.
Joo en oo ajamassa. Pää kipee ja selkään sattuu sen verran ettei yhtää kiinnosta.
Pitäskö tänää asentaa toi 3ds max vihdoinkin. Tuolla ulkosella se on oleskellu jo jonkin aikaa.
Exami wrote: Luin autovalinnan, huh onneksi on konsoli paskana, eikä viellä julkastu uutta xboxiaNo jaa. Vaikka tuossa ne kiihkotus pyörät on, niin minusta tämä Figutti on paljon lystimpi ajella kuin Lopus.
Schimanski76 wrote: Suomalaisten liikennekulttuuri on jostain keski-karpolta 1973 muutenkin. Pääkaupunkiseudulla on ihan OK liikenne ja siihen kasvettu,mutta esim. tämä Tamppere on ihan jostain perkeleen en ees viitsi sanoa.Voiko juntimpaa olla,ei."Mää olin ekana!"Jaa, minusta Tampesterissa oli ihan helppo ja mukava kurvailla sillon viime keväänä. Mikkeli ja Joensuu tähän mennessä olleet suurimmat inhokit sekä ennen Jyväskylää sijaitseva ramppi helvetti. Ja tietty sen vähän minkä olen pääkaupunni seuvulla liikkunut, tosin jalan, mutta siltikin. Laisinkaan ollut lystiä se maaseudulla kasvaneelle. Täällä kun tottunut väistelemään vain naapurin lehmiä, traktoreita tai rattijuoppoja. Sitten tietty tuolla isoilla teillä ottaa päähän nämä helkutin kilvan ajajat. Jalat on kuin Mäkisellä, mutta omat kädet sitten tasapainottaa. Ja tietysti nämä ääliöt, jotka eivät anna tilaa tarpeeksi raskaalle liikenteelle.
ei kyllä pysty ajaaan muuta kuin seinille vois mennnä nukkun
eli en tule kisaamaaan
Schimanski76 wrote: Suomalaisten liikennekulttuuri on jostain keski-karpolta 1973 muutenkin. Pääkaupunkiseudulla on ihan OK liikenne ja siihen kasvettu,mutta esim. tämä Tamppere on ihan jostain perkeleen en ees viitsi sanoa.Voiko juntimpaa olla,ei."Mää olin ekana!"Kyllä motariajo pks-alueella on ollut ehdottomasti urpointa touhua mihin ite olen viimeksi kuluneen puolen vuoden aikana törmännyt. Kyllä sitä kaikkialla urpoillaan ja itsekin sellaiseen aika-ajoin syyllistyn, mutta se "läheltä piti"-tilanteiden määrä ja yleinen päin lompsaa ajaminen on kyllä ko. alueella jotain aivan omaa luokkaansa mun kirjoissa. Toisaalta selvähän toi on, kun liikennemäärät ovat suurempia ku muualla Suomessa niin helposti sinne sekaan osuu sit niitä vähän omalaatuisempia yrittäjiä.
En oo yhtään mätsäävää blueprinttiä tähän päivään mennessä nähny, paljon joutuu katsomaan mallia valokuvista samalla kun tekee. Joka autossa on vaikeita kohtia mallintaa, tää on vähän kun pelais jotain puzzle-peliä :)
Heitä vaikka meiliä jos tarttet johonkin apuva, ei muista aina näitä foorumeita lueskella, aloppo(ät)gmail.com
KYÄ!
välipalana Lasse M ,Kohta vejän zorpasta
Schimanski76 wrote: NII!Kyä!
Schimanski76 wrote: Miun mielest voi ihan hyvin ottaa pari liikaa ja tullla miu roffiiliin kuuntelee tolkun rässiä.NII!
Miun mielest voi ihan hyvin ottaa pari liikaa ja tullla miu roffiiliin kuuntelee tolkun rässiä.
Suomalaisten liikennekulttuuri on jostain keski-karpolta 1973 muutenkin.
Pääkaupunkiseudulla on ihan OK liikenne ja siihen kasvettu,mutta esim. tämä Tamppere on ihan jostain perkeleen en ees viitsi sanoa.Voiko juntimpaa olla,ei."Mää olin ekana!"
Luin autovalinnan, huh onneksi on konsoli paskana, eikä viellä julkastu uutta xboxia
Liikenteessä vituttaa: Kaikki, mikäli vaatii tarkennusta: Kaikki muut.
Wuhuu. Jotenkin kummallisesti tiimini onnistui voittamaan, 3-2. Kauden tavoite tuli siis täytetyksi :)
Kauden päättävään Sebringin osakilpailuun lähdetään kaijasen johtaessa sarjaa.
Kysymyksiä ja huhuja on ilmassa. Kenties mielenkiintoisimpana näistä voidaan pitää kertomaa, jonka mukaan kaijasen voittaessa mestaruuden, aiotaan tämän ajohousut jäädyttää tulevien rattimiessukupolvien ihailtavaksi lähikentän huoltokopin seinälle.
Djrunkkari tullee kuitenkin tarjoamaan Elise Tuksunsa innoittama täyden lastillisen haastetta kaijaselle. Jättääkö kaijanen djrunkkarin nuolemaan kakkosen maustamia näppejään vai näyttääkö dj miten syöksytään kakkosesta ykköseen?
Näihin ja moniin muihin vi(i)saisiin kysymyksiin saanemme vastauksen piakkoin...
Samaa mieltä.Renkaiden kuluminen on toteutettu tosi hyvin.Semmosseen oon huomannut jos käyttää rewindia niin saa edellä ajavan nopeammin kiinni.Jonkin sortin bugi kyseessä.
Sekin on hyvä kun tulee teknisiä teknisiä murheita ja AI kuskit tekee virheitä.Dynaaminen säätila on hyvin toteutettu.Pirun hyvä peli.
FINBULLET wrote: Mikko Hirvonen on ens kauden rallin maailmanmestari. EmmEiköhä se Sranskainen ota viel yhen vaik ei oo ajamassakaan. Tottuneesti pystin vievät hälle. Mikolle pussi ranskalaisia pastilleja ja Latvalalle Korppoon kartta. "Ens vuonna päässään tosissaan haastamaan se lööp" : Vuujesta ennen Grönholmi.