Forum - Recent Posts

Latetzki

Latetzki 09.10.2012 in Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

kirves wrote: En itse asiassa tiedä saako kytkynä muilta kuin Soneralta, mutta siltä ainakin. iP5 16GB maksaa 25e/kk ja SGS3 23e/kk (sopimuskausi 24kk) = ei mitään väliä hintaerolla. Soneran kuluttajaliittymät menivät kokonaan uusiksi elokuussa, joten on mahdollista, että Sonera voi olla sinulle yhtä edullinen kuin Saunalahti. Käytöstä se tietysti riippuu ja siitä millainen kampanja sinulla nykyisin mahdollisesti on.
En haluaisi Saunalahdesta luopua. Kai tämä pitää ilman sopimusta ostaa sitten joskus.
Finski fani

Finski fani 09.10.2012 in Hattrick

Huimat 83 katsojaa tän päivän pelissä... =S
TehBigBunny

TehBigBunny 09.10.2012 in F1-kausi 2012

!http://i.minus.com/iwS523gGdPETT.jpg!
RaabForRehab

RaabForRehab 09.10.2012 in Trials Evolution

Kyllä tämä DLC on neljän markan arvonen.
RaabForRehab

RaabForRehab 09.10.2012 in Forza Horizon

Hyllyyn jää tämä kivasti..
Jonzki94

Jonzki94 09.10.2012 in Forza Horizon

Macela94 wrote: Tohon täytyy sen verran huudella että kyllä mun 23" Acerin Full HD -näytöltä (HDMI:lla) saa EVO:n mittareista selvää. Ja tohon toiseen nii tuli yllätyksen kans vastaan mm. Volvo XC70 :D
no siis kyllähän niistä selvää saa.. mut jos fm4 vertaa niin kyllähän ne epätarkemmat oli. (Mut siis toi o mun mielipide) ja kuten porukka sanonu ni demo o demo :D))
Mace

Mace 09.10.2012 in Forza Horizon

Jonzki94 wrote: Auton (mitsu evon) grafiikat ulkoa paremmat, kuin sisältä: Mittarit aivan huuruiset (full hd tv:stä)... Ainoa +puoli oli, että muun liikenteen autot olivat kerrankin oikeiden autovalmistajien merkkejä ja mallisia, eikä pikselimössöisiä laatikoita :D
Tohon täytyy sen verran huudella että kyllä mun 23" Acerin Full HD -näytöltä (HDMI:lla) saa EVO:n mittareista selvää. Ja tohon toiseen nii tuli yllätyksen kans vastaan mm. Volvo XC70 :D
Rintala

Rintala 09.10.2012 in Forza Horizon

Positiivisesti kyllä yllättysin tästä. Kunhan vain saa enklantiksi.. Ja eihän tuota voi ottaa yhtään FM tasoiseksi. Kivaa ajan kulutusta.. ^mulle se vihreä levy...^
Latetzki

Latetzki 09.10.2012 in Nyt soi?

Macela94 wrote: "Russ Ballard - Voices":http://www.youtube.com/watch?v=imiFk2J4Dkk " Russ Ballard - In the Night":http://www.youtube.com/watch?v=KLViSJW-aF4 Näitä tuli taas kuunneltua. Mahtavia. Aina.
"No Guarantees":http://www.youtube.com/watch?v=QUQLIrEe7Gc
Jonzki94

Jonzki94 09.10.2012 in Forza Horizon

Ei sytyttänyt kyllä minuakaan. Jokaisesta sudituksesta ja ohituksesta näyttöön pamahtaa jonkinlaiset kertoimet... Ja efektit, ei hyvää päivää; Demossa "mustang vs mustang" kilpailussa driftatessa ei tullut savua renkaista ja driftaaminen muutenkin naurettavan lällyä tuossa. Auton (mitsu evon) grafiikat ulkoa paremmat, kuin sisältä: Mittarit aivan huuruiset (full hd tv:stä)... No jos tykkää nfs, midnightclubin tai test driven tyylisistä "värikkäistä" ajopeleistä ni mikäs siinä. Ainoa +puoli oli, että muun liikenteen autot olivat kerrankin oikeiden autovalmistajien merkkejä ja mallisia, eikä pikselimössöisiä laatikoita :D
Mace

Mace 09.10.2012 in Nyt soi?

"Russ Ballard - Voices":http://www.youtube.com/watch?v=imiFk2J4Dkk " Russ Ballard - In the Night":http://www.youtube.com/watch?v=KLViSJW-aF4 Näitä tuli taas kuunneltua. Mahtavia. Aina.
velliperse

velliperse 09.10.2012 in Forza Horizon

Olipa huono demo, Oli ku ois kiskoilla ajana ja mikä vitun open world... j-käännösmestari tai jotain sellasta... WTF. Musiikki oli pop mut käänsin mutelle heti ku sain siihen mahikset. Peltipoliiseja jee. Aja vastaantulevaa päin 200 km/h no problem vauhti vain vähä kyykkää ja vastapuoli lentää jonnekki kuun taakse. Joku muija kiillotti siinä alussa autonrengasta/kumia ja se nosti fiilikset tähtitieteellisiks. Jos tää myy ja täähän myy ku häkä nii tätä saahaan sit luultavasti forssa vitoseen. Tää ny oli vaan mun kanta tähän demoon, Mielipidehän on ku persereikä ja kaikilta se löytyy
DiddFIN

DiddFIN 09.10.2012 in Forza Horizon

Forza Horizon = iso Maple Valley. Täytyy tosin muistaa, että demot on aina demoja - paitsi iha cacat demot. Toivottavasti demot on aina demoja tälläkin kertaa. Mitähän muita vanhan kansan viisauksia keksisi.
Latetzki

Latetzki 09.10.2012 in Forza Horizon

warcryFIN wrote: Kakkaa odotin, kakkaa sain.. Eipähän varmaan tarvi tuolla Green Discillä mitään tehdä sitten ku se tän viikon aikana postiluukusta kolahtaa. En pitänyt oikeastaan mistään tuossa demossa. Onhan se toki demo, mutta eiköhän siitä jonku kuvan saa kokoversiosta. Ei, kyllä mä jään suosiolla maalailemaan Forza 4:seen ja odottelemaan Forza 5. Motorsport on mun juttu, ei joku OMG LOL teinikaahaus dubstepin tahtiin...
Kannattaa suosiolla lähettää se levy sitten tänne :D
djrunkkari

djrunkkari 09.10.2012 in Forza Horizon

*9.10.2012, klo 14:06* *bizarretrip kirjoitti:* *vittu tää o paska*
KKNGS

KKNGS 09.10.2012 in Ei mulla muuta

Se tunne kun varvas murtunut EMM
KKNGS

KKNGS 09.10.2012 in ARMA 2 - DayZ

"Kop Kop"
warcryFIN

warcryFIN 09.10.2012 in Forza Horizon

Kakkaa odotin, kakkaa sain.. Eipähän varmaan tarvi tuolla Green Discillä mitään tehdä sitten ku se tän viikon aikana postiluukusta kolahtaa. En pitänyt oikeastaan mistään tuossa demossa. Onhan se toki demo, mutta eiköhän siitä jonku kuvan saa kokoversiosta. Ei, kyllä mä jään suosiolla maalailemaan Forza 4:seen ja odottelemaan Forza 5. Motorsport on mun juttu, ei joku OMG LOL teinikaahaus dubstepin tahtiin...
PetuK

PetuK 09.10.2012 in Forza Horizon

En kyllä lämmennyt tuolle tekeleelle sitten ollenkaan. Aikamoista caccaa, tai ainakin nyt siltä tuntuu. No, ehkäpä sille vielä pitää antaa mahdollisuus. Tai pari. Mut toisaalta, ehkäpä nyt sitten viitsivät/tajuavat kehittää tuota Motorsport-puolta enemmän kisaajia miellyttäväksi. ^Joo, niin varmaan...^
Mace

Mace 09.10.2012 in Forza Horizon

Tulipa kokeiltua kans.. Ite en saa NFS -fiilistä tosta mitenkään.. onneks. Mutta hieman näkyy että on myös Codemastersilta ollu tekijöitä mukana. Grafiikat on ihan yhtä jees ku FM4:ssa, äänet on joltain osin ehkä paremmatkin, ja musiikki on edelleen hyvää mun makuun (ei silti mitään pelien kärkeä... jos esim GTA:t otetaan verrattavaks) Pelialue, mappi, ympäristö, alue, Colorado, ihan miten haluaa sanoa.. niin on todella hienon näkönen ja varmasti saa hienoja kuvia ja löytyy kuvauspaikkoja jos ei muuta. Mutta tosiaan noi aidat ja rajatut alueet muutamien metrien päässä tiestä on tylsät. Mm. TDU:ssa ei näitä ole ja ihan toimiva pelialue on. Ajettavuus padilla simulationilla vaikutti ihan pätevältä ja hyvältä mun mieleen, eikä hirveesti kyllä Forzaan eroa ole, ja jos on niin positiivisellä kannalla peliin nähden. Ihan jees kokonaisuus, muttei mikään "must" toistaseksi, kaippa ton voiski ostaa jossai vaihees kun halvemmalla saa. E: Suomenkieli oli ihan hauska yllätys eikä haittaa mua yhtään, kyllähän tässä nyt suomea osataan.