Forum - Recent Posts
Voi kerpele jollei saa enklantiksi kaikkea...
Räyhä kaipaa seuraa Dayz:tan ihmeelliseen maailmaan. Haluuko kukaan tulla??
Jos haluu nii koputtaa räyhää skypen kautta puhelun avulla. Nimi Erkki: rayha300
Joo ajettavuus ainakin tämmöselle lahjattomalle kuskille oli ihan plussaa. Tykkäsin tuosta paljon enemmän kun Forza 4.sta siis ajoiltaan ainakin kunnon ratillä on joo vähän (tai aika paljonkin) helpompi kun 4 mutta ei ole koskaan ollut Forza 4 nuin hauska ajaa ja musiikki on ihan viltin Jeba kanssa.
ED: huomasiki kukaan muu että speedtrapin ykkös sijan pitäjän keskinopeus lancerilla on ollut 6 290.82KM/H XD
ED2 On tällä hienolla hipasunäyttö puhelimella heleppo kirjottoo
Kovin paljon epärealistisia asioita löyty pelistä, mutta aivan kohtalainen kokonaisuus. Grafiikat toimii, äänimaailma on hyvä, ja musiikit ovat melkeinpä parasta mitä olen koskaan pelissä nähnyt. Ainakin minun makuun. Itse en tuota osta yli 30€ hintaan. Ja silloinkin vain vakavan harkinnan päätöksenä. Suomenkieli on kyllä kiva, mutta liikaa Dirtia ja varsinkin liikaa NFS tunnelmaa pelissä on, sen takia tulee hieman ankea tunne kun kaikki on aidattua...
En lämmenny, jotenkin menee pointti ohi tuosta pelistä ja ajettavuudessa/tuntumassa vaikuttaa olevan lähinnä vorssan jämät. Mie oon liian wanha festareille.
Juup, ei tuo ajotuntuma avut poiskäännettynäkään nyt ihan sama ole. Ja perhana jos kaikki tiet on tuolla tavalla aidattuja. Tuli kyllä Need for Speedin ja Dirtin yhteenmuodostuma mieleen.
Olkoot ennakkotilaus, ainakin täytettä hyllyyn jos ei muuta. Sitäpaitsi just tulee XCOM. Näkyy!
Ihan OK arcade-peli.
Huumori Suomenkielelle :peukku:
Ihan mukava kruisailla ja yllätyin että on näinkin hyvät grafiikat :) Hiukan kyllä petyin siihen että ajamista on helpotettu reilusti, radiokanavilla soi samat biisit kokoajan. Ja saako demossa vapaassa ajossa muita autoja kuin tämän Mitsubishin? Mutta tulee löytymään multa heti kun saa
Tuossa ns rivals modessa kun ajaa ghostia vastaan voi käyttää kelausta. Ei näin. Leaderboardit täynnä kelausaikoja :( Miksei voi ottaa samaa systeemiä kuin Motorsportissa?! Kierros hylätään jos käyttää kelausta jos joku nyt ei tiedä.
Suattaapi olla että kolahtaa ostoskoriin :D Mukavata ruisailua varsinki yöllä.
99 ja 100% ladattu demosta! Nomskis Nomskis!!
Demo latautuu. Vieläkö ehtii peruuttaa ennakkotilauksen jos onkin ihan... pask... kakka? :)
RaabForRehab wrote: Tuli ladattua ja pelattua. Ihan hauska lisä tuo BMW-pyörä. Uudet radat ei juurikaan lisäarvoa tuoneet, kun niitä saa tuolta ladattua muilta käyttäjiltä vaikka kuinka paljon.Juu, mutta sitten kun ne suositut radantekijät alkaa käyttää DLC-maailmaa ja DLC-objekteja niin pitäis olla DLC ostettuna että niitä pääsis pelaamaan ;) it's a trap
Jumankauta! Minä Karjaan täältä vanhainkodista. Ei ne huomaa että minä en ole täällä.
Terror80 wrote: Ajettavaa on ainakin tarjolla... WRC3, Dirt 3, F1 2012 ja Forssan Horisontti. Ok, Dirttihän on jo "vanha" mutta tämän vuoden tarjontaa kuitenkin :)[päteminen] Dirtti kolmonen on viimevuoden tarjontaa[/päteminen] Kolmelta demo latinkiin kun kotio pääsee, zup!
Sunsh1ne FI wrote: Trials Evolutionin ensimmäinen DLC on ilmestynyt: "http://redlynx.com/community/blog/227":http://redlynx.com/community/blog/227Tuli ladattua ja pelattua. Ihan hauska lisä tuo BMW-pyörä. Uudet radat ei juurikaan lisäarvoa tuoneet, kun niitä saa tuolta ladattua muilta käyttäjiltä vaikka kuinka paljon.
Ja demo latautumassa! Tästä seuraa joko täystyrmäys tai ennakkotilaus.
Trials Evolutionin ensimmäinen DLC on ilmestynyt: "http://redlynx.com/community/blog/227":http://redlynx.com/community/blog/227
jimmykojootti wrote: Liikaa pelejä taas... Arman ostin just, ens viikon perjantaina ETS 2 (IhQ sydän), niin tämä taitaa jäädä ostettavaksi sitten kun tulee vastaan alle 40€kaupan hyllyllä.. Jos ehtii tulla ennen ku tulee GTA VAjettavaa on ainakin tarjolla... WRC3, Dirt 3, F1 2012 ja Forssan Horisontti. Ok, Dirttihän on jo "vanha" mutta tämän vuoden tarjontaa kuitenkin :)