Forum - Recent Posts

Pottae

Pottae 03.10.2012 in Hattrick

Mulla ei oo vielä edes junnutiimiä :c //Jotenkin alko tekee mieli pelata Football Manageria
TehBigBunny

TehBigBunny 03.10.2012 in Hattrick

Mulla on junnut pelaamassa "Yleinen liiga (139994)" siälä on 16 jengiä.
DiddFIN

DiddFIN 03.10.2012 in Hattrick

Pottae wrote: Jos en nyt ihan väärin muista niin eikö Junnutiimeille saanu tehtyä oman turnauksen? tms?
Mie ainakin pistin miun FC Pikkupertit Uudenmaan junnuliigaan.
Pottae

Jos en nyt ihan väärin muista niin eikö Junnutiimeille saanu tehtyä oman turnauksen? tms?
TehBigBunny

Kaksi speliä viikko kunhan muistaa varata sen harkkamatsin. Suosittelen sellaasta pikkuapuria kuin Hattrick Organizer _*Nudge nudge wink wink*_
DiddFIN

Tuo on silleen mukava kun ei tarvi paljo käyttää aikaa managerointiin. Pari peliä viikossa keskiabouttiarallaa. Tosin näin alkuun toivois, että olis enemmänkin pelejä, mutta hyvä näin. Harmi kun ei voi valita missä sarjoissa pelailee, jotta sais jonku FRC-sarjan pystyyn.
TehBigBunny

TehBigBunny 03.10.2012 in Pyöräilytopic

Lauantaina polkemaan, mikäli ei tule takapakkia olon suhteen. Tässä kuussa pitäisi jaksaa 700 km niin 'kesän' saldoksi tulisi komia 5000km. Olisi männä skeveesti mutta tuli melkein kuukauden tauko :(
hulluseon

hulluseon 03.10.2012 in Oma kulkineesi

Nikde wrote: VAGinoiden maailmaan :)
Tästähän voisi taas joku erityisen kieroutunut ja hieman perverssi ihminen repiä huumoria, mutta onneksi minä en ole sellainen. Yhtään.
Exami

Exami 03.10.2012 in Oma kulkineesi

RaabForRehab wrote: Ei tuohon mitään viriä laiteta. Tolla mennään taas vuoden verran, joten alustaa, vannetta ja laminäxää tulossa. Tällä kertaa tilasin ihan basic coiloverit, ettei käy samanlaista erhettä kuin edellisen kanssa. Examin kiusaksi taaskaan en ota mitään merkkivanteita ;)
Mulla löytyy jo hyllystä bemariin BBS:t :) mut taitaa tuo pysyä vakio 17":silla kun niitäkin on 2sarjaa :D
Finski fani

Finski fani 03.10.2012 in Hattrick

Noh pistin itekki sitten joukkueen pystyyn. Ikuna pelaillu tätä, niin saa nähä mitä tästä tulee... "Miun tiimi on se tämä":http://www.hattrick.org/Club/?TeamID=255062
Tuomo33

Tuomo33 03.10.2012 in Ei mulla muuta

Peukut ristiin, ja matukka herra katsastajalle. Toivottavasti tulee leima. EMM Edit: Ei mennyt ei.. Hitsattavaa, ja pallonivelen vaihto..
Pottae

"Taas mennään..":http://www.hattrick.org/Club/?TeamID=1222447
RaabForRehab

RaabForRehab 03.10.2012 in Oma kulkineesi

IL3 wrote: Raabin autotalli on kunnossa! Possu ja Quattro, NAM! Milloinkas APR:n namia Diudiin!? :D
Ei tuohon mitään viriä laiteta. Tolla mennään taas vuoden verran, joten alustaa, vannetta ja laminäxää tulossa. Tällä kertaa tilasin ihan basic coiloverit, ettei käy samanlaista erhettä kuin edellisen kanssa. Examin kiusaksi taaskaan en ota mitään merkkivanteita ;)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.10.2012 in Yleinen happines topic

Tulehdusarvo 163♥
TehBigBunny

Cup on vähän hankala, pitäisi pärjätä koska niistä peliestä saa extra kokemusta mutta mulla on aika ohut jengi ja olen about yhtä tasoa liian ylhäällä . Pakko keskityä sarjapeleihin.
Pottae

Tätäkin tullut pelattua joskus paljonkin. Ja aina kun joku muu aloittaa tän uudestaan, niin tekee mieli itekkin aloittaa. :P
DiddFIN

Ensimmäinen kausi, ensimmäinen cup-peli. _90:00 FC Pertit - Yrjölän JK 0 - 6_ Vähemmän takkiin kuin uumoilin.
Exami

Exami 03.10.2012 in Oma kulkineesi

Nikde wrote: Hyvä Exami että et siirtyny sinne VAGinoiden harmaaseen maailmaan :)
Ei tämä pois sulje sitä.. tää on vaa tämmönen halpa käyttispeli joka varmaanki tulee vaimokkeen käyttöön, ite tupruttelen menee mersulla :)
Nikde

Nikde 03.10.2012 in Oma kulkineesi

Hyvä Exami että et siirtyny sinne VAGinoiden harmaaseen maailmaan :)
Eeegac

Eeegac 03.10.2012 in Project CARS

"Launch Trailer":http://www.gametrailers.com/videos/q9tl28/project-cars-launch-trailer