Forum - Recent Posts
Heh, olin juuri menossa ilmoittamaan autoa ja sitten näen tämän viestin :D
Nyt tuli alotettua Hättrikin rinnalle uusi kausi Football Managerissa.
Nostellaan Norrköping Allsvenskaniin!
Hullipa mänöö huomenna kahtomaan yhtä Toyotaa. Ihan vain oman maakuntarajan sisäpuolella pysytään, en mene sinne Jyskälään kun kerkesivät myydän sen Avensiksen. Loppujen lopuksi en minä mitään farkkua edes tarvitse.
Tuninggg
SeOnErmuu
"Päätettiin djrunkkarin kanssa, että siirretään kisaa viikolla ja jos viikon päästä ei ole vähintään 12 osallistujaa, koko sarja laitetaan jäihin."
Ny pojjaaat osallistumaan :) Ja nipsu kanssa
vaiski75
"DarkWarjo":http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eWtYvvp9u98#t=60s
Jupe
Joonas6
Hehe peli julkaistaan "kun se on valmis" ovat puhuneet jopa 2013 joulusta :)
Tekis hyvää Heikille päästä parempaan talliin.Caterham on niin umpi surkea talli.Saattais tulla pisteitäkin.
TehBigBunny wrote: Skuumakkeri lopettaa tänä kauren jäläkeen.Nyt ois korkea aika saada se Heikki sinne Sauberille. Perkule vie...
Kanootti
GameTrailersin sivuilta otin suoraan tämän tekstin Launch Trailer. Nyt tosin muutettu eri nimiseksi.
Kingis
Räyhis
Macela94 wrote: Kova jätkä 1 "Ei kannata mennä hämeenkyröön soittaan tota, vittu tulee palloon!"TÄMÄ ON TOTTA ! TÄMÄ ON TOTTA ! ^mistähän on mahto olla kyse?^ EMM
pynde
Heh, oon venaas bussia yhdessä luokassa ja neljä kaveria tuli tänne luokkaan, meni tonne perälle huuteleen..
Kova jätkä 1 "...meijän hallille, ei mee ku jotai neljä minuuttia teiltä"
Kova jätkä 2 "..ei vitus mee noi kauaa! Mopoautolla ei mee ku pari minsaa."
Kova jätkä 1 "..no vittu kuitenki... "
...
Kova jätkä 3 "Vittu avk:lta derpi... vitun halpa... "
...
Kova jätkä 1 "Ei kannata mennä hämeenkyröön soittaan tota, vittu tulee palloon!"
Kova jätkä 2 "K*lli huurus vedät sillä... *balbalbalab*"
En saanu selvää enempää... kovempiaki jätkiä