Forum - Recent Posts

Myyris

Myyris 22.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

jaajaa.. mulla isompi pi ja silti häviin 4sekkaa
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 22.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

Parantelin autoo vähän. PI 618 1.36.713 LB
Schimanski76

Schimanski76 22.09.2012 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Hmm, jos muistan oikein niin vajaa satku lisää ja saa ihan merkki koneen jos tabloidia kerran mieli tekee. Tai no kun noista mitään älyä, niin minen semmosta hanki. Jos joskus vaikka sen älyttömän telefoonin ostaa ja sillä yrittää näpytellä jotain. Joskus kokeilin semmosta puhe-elintä, mutta en saanut edes näppäin lukkoa pois päältä... EMM
Ostin Nokia 8110 (kirvekseltä käytetyn) aikoja sitten.Täs on kaikki ohjelmat. /E ja tämäkään ei ole totta.
hulluseon

hulluseon 21.09.2012 in Ei mulla muuta

Hmm, jos muistan oikein niin vajaa satku lisää ja saa ihan merkki koneen jos tabloidia kerran mieli tekee. Tai no kun noista mitään älyä, niin minen semmosta hanki. Jos joskus vaikka sen älyttömän telefoonin ostaa ja sillä yrittää näpytellä jotain. Joskus kokeilin semmosta puhe-elintä, mutta en saanut edes näppäin lukkoa pois päältä... EMM
villek00

villek00 21.09.2012 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Et kai vaan ollut niin hölömö, että menit vielä suosittelemaan sitä jollekkin kaverille? Meinaan se kapistus on korkeintaan jonkun 80 egen arvonen. Toisaalta jos et ole vielä mitään maksanut, niin peruuta tilaus ja sillä selvä.
Enpä ole mitään tilannut, testiin vain otan.. Palautan heti testin jälkeen :) EM M M
hulluseon

hulluseon 21.09.2012 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: Saattaapi tuo olla, tai saattaapi tuolla olemati.. Mutta joo, uskoisin että on :/ Eikai tässä taas muuta.. ^vilttu^
Et kai vaan ollut niin hölömö, että menit vielä suosittelemaan sitä jollekkin kaverille? Meinaan se kapistus on korkeintaan jonkun 80 egen arvonen. Toisaalta jos et ole vielä mitään maksanut, niin peruuta tilaus ja sillä selvä.
Petuk wrote Hyviä ovat nämä kaverit, kun pitävät hunsvotin liikkeessä! THIHIH
Ihan olen samaa mieltä tästä. Ja täysillä.
Rintala

Rintala 21.09.2012 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: Jos joku haluaa uuden tabletti läppärin testaajakdi, laitakoon mulle yv:nä nimensä ja puhelinnumeronsa. Aikaa vähän yli 3 asti. // edit. Paikat meni jo. EMM
Peepele... *EMM*
PetuK

PetuK 21.09.2012 in Ei mulla muuta

Schimanski76 wrote: Neljäs muutto kolmen viikon sisään.Näistä 3 sellaista,joissa eronneet palaavat takaisin yhteen.Miksei sitä vilttu osata päättää,notta asuuko kimpassa vai erillään.Pitää kimpoilla eestaas isot immeiset.Varmaan vilttuillessaan päättävät erota ja sopia,notta voivat Schimmyä juoksuttaa ympäri kyliä pimeässä syysyössä. Emm.
Hyviä ovat nämä kaverit, kun pitävät hunsvotin liikkeessä! ^THIHIH^
villek00

villek00 21.09.2012 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Älä vaan sano että kyseessä on iZen? Tarjosivat mulle ja pienen googlettelun jälkeen selvisi, että kyseessä on kiinalainen keksintö, joka ei todellakaan ole sen 250 € arvoinen mitä väittävät. EMM
Saattaapi tuo olla, tai saattaapi tuolla olemati.. Mutta joo, uskoisin että on :/ Eikai tässä taas muuta.. ^vilttu^
Schimanski76

Schimanski76 21.09.2012 in F1 2012 peli

Onko tyypätty jo isommin?Haiskahtaako hyvältä? Mie sunnuntaina kerkeen vasta startata.
Schimanski76

Schimanski76 21.09.2012 in Ei mulla muuta

Schimanski76 wrote: Kivasti menee vapaapäivä kaverin muutossa.Kivasti on 7. kerros ja järjettömän pieni hissi,mihin ei mahdu juuri mitään. :( Emm.
Vilttu mitkä talkoot!Ei varmaan yhtään alle 850kg huonekalua. Antiikkia,antiikkia,mutisin ahtaissa rappukäytävissä hikipäissäni suonet pullistuen kuivin suin. Ihan parhautta on se,että huomenna pitää aamulla mennä muuttamaan toista kaveria. :) Neljäs muutto kolmen viikon sisään.Näistä 3 sellaista,joissa eronneet palaavat takaisin yhteen.Miksei sitä vilttu osata päättää,notta asuuko kimpassa vai erillään.Pitää kimpoilla eestaas isot immeiset.Varmaan vilttuillessaan päättävät erota ja sopia,notta voivat Schimmyä juoksuttaa ympäri kyliä pimeässä syysyössä. Uusi vormulapelikin odottaa muoveissa,sitäkään uskalla enää kokeilla.Siel joutuu varmaan muuttamaan Mikan & Erjan tavarat takaisin Monaköön. Hissitön kämppä,18.kerros. :( Emm.
vaiski75

vaiski75 21.09.2012 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Olutta ja on tosi NOMNOMNOM..
Rintala

Rintala 21.09.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

Ostan.
Mace

Mace 21.09.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

Ei oo tepolta tämä yksilö, 1500€, kaupat? Edit: Ekalle joka tänne huutaan nii tämän saa tonni viiteen sataan. Edit2: Myyty rintalalle :)
Rintala

Rintala 21.09.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

Makela, onko se ostettu tepolta joskus? ;) Jos ei ole niin voin ostaa.
velliperse

velliperse 21.09.2012 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Vettä ja tällä mennään koko viikonloppu.
velliperse

velliperse 21.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

Myyris wrote: heij jätkät prkl en saa ilman toblee ja toblen kanssaki vain 1:40 kiekkoja :( mikä et nyt mätsää :(
Aja kovempoo nii se aikaki paranoo. Mulla mäni 1:37.071 ja vois kai vieläki mennä lujempaa.
Mace

Mace 21.09.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

Noniin, jos nyt ei tuu ostajia niin paalaan ton auton. Elikkäs nyt lähtis OZ:n vanteet 1500€ ja Alfa kaupan päälle. "Lisää":http://forzaracingclub.com/forum/16/1027/?page=2&postupdated=1#post-88380
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.09.2012 in Forza 4

!http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/18897748.jpg!
djrunkkari

djrunkkari 21.09.2012 in Forza 4

Huomaa että on perjantai.