Forum - Recent Posts

KKNGS

KKNGS 21.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

1:39,5xx toblena, tosta saa vielä puhtaana vähän pois
Mace

Mace 21.09.2012 in Forza 4

Ajoin Laguna Secan kierroksen aikaan 16min 9 sekuntia Vaikeeta ajosta teki se että päätin ajaa koskematta rattiin, elikkä vaan kaasu, jarru, käsijarru ja vaihteet apuna. Ja ilman minkäänmoista osumaa minnekkään. Suurin nopeus oli 160 km/h :D
sjamy

sjamy 21.09.2012 in Yleinen Naisystävä Topic

Vapaita juoppoja. Parempi se on kotona kuppia nostaa, kuin sellissä taskumatista nappailla.
hulluseon

hulluseon 21.09.2012 in Yleinen Naisystävä Topic

sjamy wrote: FRC:n partajuobot ja mopoamikset, ulkaltakaa olla se mitä pohjimmillanne olette. Olkaa vapaita.
No niinhän mie oonkii. Ja täysillä. Se juoppo meinaan.
hulluseon

hulluseon 21.09.2012 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: Jos joku haluaa uuden tabletti läppärin testaajakdi, laitakoon mulle yv:nä nimensä ja puhelinnumeronsa. Aikaa vähän yli 3 asti. // edit. Paikat meni jo. EMM
Älä vaan sano että kyseessä on iZen? Tarjosivat mulle ja pienen googlettelun jälkeen selvisi, että kyseessä on kiinalainen keksintö, joka ei todellakaan ole sen 250 € arvoinen mitä väittävät. EMM
Koolon Descendens

Koolon Descendens 21.09.2012 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: Jos joku haluaa uuden tabletti läppärin testaajakdi, laitakoon mulle yv:nä nimensä ja puhelinnumeronsa. Aikaa vähän yli 3 asti. // edit. Paikat meni jo. EMM
Pääsinkö mä? emm
sjamy

djrunkkari wrote: akkas on aivopessyt sut! ei vaan onnea teille :)
Meillä se taitaa olla toisinpäin :D Kyllähän tuo teksti herkkää oli, ja silmät kimaltelivat molemmin puolin. FRC:n partajuobot ja mopoamikset, ulkaltakaa olla se mitä pohjimmillanne olette. Olkaa vapaita. ps. ei, en usko olevani uusi messias enkä oo uskovainen tai hippi. Oon vaan saanut kokea jotain materiaalista rikkautta suurempaa :)
Konnah

Konnah 21.09.2012 in Ei mulla muuta

En katoa enään koskaan :) lupaan sen :3 ps. sun kaveri listas on täynnä VATTU EMM
djrunkkari

djrunkkari 21.09.2012 in Yleinen Naisystävä Topic

akkas on aivopessyt sut! ei vaan onnea teille :)
sjamy

Tunnustin kumppanilleni rakkauden, en sanomalla "rakastan sinua" koska se ei tuntunut oikealta. Oikealta tuntui kertoa tuntemuksistani häntä kohtaan. Sanat menivät jotakuinkun näin: "Sun kanssa opin rakastamaan itseni, ja ymmärsin mitä rakkaus on, se vaan on kaikkialla. Kun rakastaa, rakastaa kaikkea, moni vaan kohdistaa sen tiettyyn asiaan tai henkilöön. Se ei oo rakkautta, se on tosiasiassa vaan riippuvuutta ja itsensä hautaamista toisten hyväksyntään. Et ainoastaan ole mulle maailman tärkein, vaan sä olet mun maailma, ja tää maailma on täynnä rakkautta, ja se on puhdasta sekä kaunista. Sun edessä pystyn kaikkine virheineni olemaan täydellinen. Joka kerta kun kohtaamme, tunnen sua kohtaan sen ensimmäisen suudelman tuoman euforian, jonka yhdessä loimme siinä puistossa. Siinä tilanteessa tunsin vain meidät, sielujen kohtaamisen, niiden yhdeksi sulautumisen ja jakautumisen. Rakkauden jakamisen. Se tunne ei tullut kadotakseen, jokaisena aamuna se edelleen kietoutuu sydämeni ympärille ja muistuttaa - missä vain kävelenkin, sinä olet läsnä. Niin kauan kun tässä maailmassa olen, rakkauteni sinua kohtaan vain voimistuu päivä päivältä, niin kauan olemme yhdessä. niin kauan olemme maailma. Olet kumppanini. Olet paras ystäväni. Olet asiat ympärilläni. Sinä olet minulle rakkaus. Olet maailmani." Niin kliseeltä kun kaiken rakastaminen kuulostaakin, voin sanoa sen kokeneeni. moni klisee asiahan piilee itseensä asian juuren. Joku voi asian sisäistää elämän vaikeuksien ylittäessä, toinen joogaamalla, joku polttelemalla hippiyrttejä, mutta onko sillä väliä miten. Itse suosittelen meditointia kaikille, teki sen sitten juoksulenkillä tai ihan vaan ennen nukahtamista. Mulla se saa sielun tasapainoon ja on auttanut vaikeassa masennuksessa. Sana rakkaus laimenee aina sitä käyttäessä - käyttäkäämme sitä säästeliäästi ja kunnioittaen. Tunteena älkäämme sitä säästelkö. Nauttikaa jokaisesta hetkestä, nauttikaa jokaisesta ryypystä. *Rakkautta* ♥
djrunkkari

djrunkkari 21.09.2012 in Ei mulla muuta

Jos teet taas katoamistempun niin *EI* EMMEM
Konnah

Konnah 21.09.2012 in Ei mulla muuta

Ei kukaan haluais kutsua mua forzassa clubiin tai hyväksyä liittymis pyyntöä ? Ei mulla muuta.
sjamy

sjamy 21.09.2012 in Ei mulla muuta

Mielenkiintoista. EMM
villek00

villek00 21.09.2012 in Ei mulla muuta

Jos joku haluaa uuden tabletti läppärin testaajakdi, laitakoon mulle yv:nä nimensä ja puhelinnumeronsa. Aikaa vähän yli 3 asti. // edit. Paikat meni jo. EMM
Pottae

Pottae 21.09.2012 in Ei mulla muuta

Arlanda. EMM.
vaiski75

vaiski75 21.09.2012 in Ei mulla muuta

kirves wrote: @Väiski, mitäs puhelinta yritit mennä sinne kauppaan "testaamaan"?
"Sony Xperia Acro S":http://www.verkkokauppa.com/fi/product/14762/dhkcc/Sony-Xperia-Acro-S-Android-alypuhelin-valkoinen Koska ostan aina Sonyn tahi Samsungin tuotteita ja jostain kumman syystä päädyin tuohon.. Nokialaiset pidän jalassa pellolle mentäessä.. EMM
Tuomo33

Tuomo33 21.09.2012 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Mon Amour Vanilla kaffeeta. Erittäin mielusan makusta, ja vanilija tulee pehmeästi esille. Taidanpa keittää toisen sumpin.
djrunkkari

djrunkkari 21.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

Auttakee joku mjyyristä!
FINBULLET

FINBULLET 21.09.2012 in Ilmoittakaa yhteytenne

!http://www.speedtest.net/result/2193201210.png!
TehBigBunny

TehBigBunny 21.09.2012 in Ei mulla muuta

^*TIRSK*^

EMM