- 3
Forum - Off-topic
Yleinen Naisystävä Topic
On se Warjo Frc:n naistenmies.
- 0
Ei ole, tyhmä on.
- 2
DarkWarjo wrote: Ei ole, tyhmä on.noh noh, hjyvin fiksu TummaVarjo on. Ei mene lempimään humalaista selvinpäin. Kauheita tunnon tuskia siitä seurannut vain olisi.
- 0
Mudinski wrote: noh noh, hjyvin fiksu TummaVarjo on. Ei mene lempimään humalaista selvinpäin. Kauheita tunnon tuskia siitä seurannut vain olisi.Mutta silti kovin tyhmä.. olisi pitänyt suosia vain tätä leffaseuralaista... :)
- 0
"se tunne kun joku saa sinut ensin itkemään surusta mutta myöhemmin ilosta" ei nyt ihan kirjaimellisesti tänää käyny tollee mutta melkein :):)
- 1
IIPPONEN wrote: "se tunne kun joku saa sinut ensin itkemään surusta mutta myöhemmin ilosta" ei nyt ihan kirjaimellisesti tänää käyny tollee mutta melkein :):)Eli naikkoses ei ostanukkaa sulle pommaccia? mut ato sit myöhemmin.. sen pommacin..
- 0
villek00 wrote: Eli naikkoses ei ostanukkaa sulle pommaccia? mut ato sit myöhemmin.. sen pommacin..Ei ihan mutta lähellä :)
- 0
Saitama!
Mie hölömö oon mennyt rakastumaan siihen naapurin tyttöön ja kovasti..
Tajusin tänään sen kivasti..
Jännä oli tämä herääminen etten sanoisi..
Istuin sen tytön sylissä sohvalla ja se hellästi silitti mun päätä, kunnes tajusin miksi olen aina kiusannut sitä ja hakenut sen huomiota..
(Joo joo, oli vähän rapelia ja hain vähän hellyyttä..)
..
Hymyilin kuin naantalin aurinko, mutta osasin vain sanoa, että jöböttää..
Tästä on kyllä järki aika kaukana hukassa ja tähdet on kaikki aivan sekasten..
Tahtoo hauvan!
// Ai niin..
Sfädeäkään ei tänään pahoinpidelty..
Eikun hetkinen, kyllä se muutaman kerran kiskaisi hiuksista..
Kiltisti..
- 0
Me voitais tää Topic poistaa täältä kokonas..
Ne on kaikki ansoja ja mä menin semmoiseen, hölömö minä..
..
Ai kui..
Mä olen yksin kotona ja mulla ei ole mitään ohjelmaa ennen huomista iltaa..
Kaikki nyt miettii, mitä Sfäde tekee kohta..
..
Mutta EI, ei se tee sitä.
Mä taulapää oon selvinpäin ja pää ei kuulemma aio ottaa edes yhtä olutta, eikä muitakaan lumienkeli juomia..
Kuula on ihan sekasten sanon minä..
Pthyi..
Ansa se oli!
- 0
ihkua!
Määpäs pääsin taas eroon kaikista tyttösistä kivasti!
Lähen tännää hakkeen patiolta (patio=terassi näin teille suomea puhuville) uuven! varppina haen! Ihan selevinpäin!
- 1
"jos tällä ei saa niin millä sitten":http://www.liveleak.com/view?i=615_1342101800
- 1
djrunkkari wrote: "jos tällä ei saa niin millä sitten":http://www.liveleak.com/view?i=615_1342101800Kaveri linkkas ton puoltoista tuntia sitten. True amis ja tolla pitäis jo irrota :D
- 4
Tunnustin kumppanilleni rakkauden, en sanomalla "rakastan sinua" koska se ei tuntunut oikealta. Oikealta tuntui kertoa tuntemuksistani häntä kohtaan.
Sanat menivät jotakuinkun näin:
"Sun kanssa opin rakastamaan itseni, ja ymmärsin mitä rakkaus on, se vaan on kaikkialla. Kun rakastaa, rakastaa kaikkea, moni vaan kohdistaa sen tiettyyn asiaan tai henkilöön. Se ei oo rakkautta, se on tosiasiassa vaan riippuvuutta ja itsensä hautaamista toisten hyväksyntään.
Et ainoastaan ole mulle maailman tärkein, vaan sä olet mun maailma, ja tää maailma on täynnä rakkautta, ja se on puhdasta sekä kaunista. Sun edessä pystyn kaikkine virheineni olemaan täydellinen. Joka kerta kun kohtaamme, tunnen sua kohtaan sen ensimmäisen suudelman tuoman euforian, jonka yhdessä loimme siinä puistossa.
Siinä tilanteessa tunsin vain meidät, sielujen kohtaamisen, niiden yhdeksi sulautumisen ja jakautumisen. Rakkauden jakamisen. Se tunne ei tullut kadotakseen, jokaisena aamuna se edelleen kietoutuu sydämeni ympärille ja muistuttaa - missä vain kävelenkin, sinä olet läsnä. Niin kauan kun tässä maailmassa olen, rakkauteni sinua kohtaan vain voimistuu päivä päivältä, niin kauan olemme yhdessä. niin kauan olemme maailma.
Olet kumppanini. Olet paras ystäväni. Olet asiat ympärilläni. Sinä olet minulle rakkaus. Olet maailmani."
Niin kliseeltä kun kaiken rakastaminen kuulostaakin, voin sanoa sen kokeneeni. moni klisee asiahan piilee itseensä asian juuren. Joku voi asian sisäistää elämän vaikeuksien ylittäessä, toinen joogaamalla, joku polttelemalla hippiyrttejä, mutta onko sillä väliä miten. Itse suosittelen meditointia kaikille, teki sen sitten juoksulenkillä tai ihan vaan ennen nukahtamista. Mulla se saa sielun tasapainoon ja on auttanut vaikeassa masennuksessa.
Sana rakkaus laimenee aina sitä käyttäessä - käyttäkäämme sitä säästeliäästi ja kunnioittaen.
Tunteena älkäämme sitä säästelkö. Nauttikaa jokaisesta hetkestä, nauttikaa jokaisesta ryypystä.
*Rakkautta* ♥
- 0
akkas on aivopessyt sut!
ei vaan onnea teille :)
- 0
djrunkkari wrote: akkas on aivopessyt sut! ei vaan onnea teille :)Meillä se taitaa olla toisinpäin :D Kyllähän tuo teksti herkkää oli, ja silmät kimaltelivat molemmin puolin. FRC:n partajuobot ja mopoamikset, ulkaltakaa olla se mitä pohjimmillanne olette. Olkaa vapaita. ps. ei, en usko olevani uusi messias enkä oo uskovainen tai hippi. Oon vaan saanut kokea jotain materiaalista rikkautta suurempaa :)
- 3
sjamy wrote: FRC:n partajuobot ja mopoamikset, ulkaltakaa olla se mitä pohjimmillanne olette. Olkaa vapaita.No niinhän mie oonkii. Ja täysillä. Se juoppo meinaan.
- 0
Vapaita juoppoja. Parempi se on kotona kuppia nostaa, kuin sellissä taskumatista nappailla.
- 2
OMG, pawisuhteessa o.0
- 0
"noni":http://www.youtube.com/watch?v=n5P9KHoFA-0&feature=related#t=3m34s
- 3
--- Hmmh. Kaikki reerassa..