Forum - Recent Posts
Suosittelen kaikille sriracha chili maustekastiketta.
EMM
Lol joku milffi. Tshihihh
Mieron tiellä on tämä lohes.
EMM
"ekat ralli kuvat":http://pytzi.minus.com/mc4dY39dl/
Yksi video vielä etusivulle lisää,niin lähtee tuo pari päivää silmiä jumittanut herkkuperse poijjes.
emm. :)
"Hyvä intro oli":http://www.youtube.com/watch?v=Ei2oeTlFhoQ
Vois huviks vähä pelaillakki boxilla..
Vähä nyrreä talvella.
Räikkösen tasauspyörästön lukko oli jumiutunut 50 baariin ja näin ollen vaikutti ajoon.
Nummelin&Litmanen voittais nää kaikki jengit kahestaan.
Kävin kylillä lohella ajelemassa
EMM
Twitter-hauskaa.
"@_ppusa
Olen aina toivonut Hollannin luovuttavan Suomelle ylijäämähyökkääjänsä, mutta tätä peliä johdettaisiin suomalaishyökkääjillä #emfutis"
GØØL !
Ei saitama..
Mä oon jo soittanut parikymmentä tyyppiä läpi ja kukaan niistä ei ole maisemissa..
Mulla on yksi tupakki jäljellä ja enhän mä itse pääse edes kauppaa lähelle..
..
Ei, ei ole Banin syy..
..
Eikun..
Elämä on kaunis asia ja sillä mennään eteenpäin..
Eikun, mä haluun tupakkiaskin..
EMM..
Jouvvun tassottelemaan konjamiinilla.
Koska Schimmy.
EiMullaMuuta
Kovasti toivon,notta iloiset tanskalaiset pystyy laittamaan puukenkä-staroille kampoihin.
Tulista uuniseitä kermakastikkeessa,kuskusia,fetasalaatti.Nam.
Huomasin ettei Sfäiskillä ole edelleenkään sukkia jalassa.
Voin siis ottaa ihan rauhassa 2 kossuvissyä,mikä on muuten juomista parhain!
EMM
vaiski75 wrote: . Skimmy ja Bani on mun idoleita!Ihan on läpi mädät nämä idolit. EMM
Capo26RS wrote: Pahoja kaasuja, sanonko mä mistä niitä tulee, hä! Kyl lihat menee ritilälle vasta hiilosvaiheessa. Mitä pahoja kaasuja? Mä en oo kuulutkaan tommosesta.Kävyssähän on pihkaa ihan viltusti, ei näy ulospäin joo.. Mutta on on ja on, sillä ne sitoo ne "terälehdet" kiinni.. Pihka on sama kuin hartsi, niinkuin teoriassa.. .. Pascaa tavaraa ihmisruumiille kaikissa muodoissa.. .. Ihan piccuhetken tarvitsee Sfäde, niin muistan kemiallisen kaavan koko pascalle.. EMM.. // Ei nyt sittenkään jaksa rasittaa päätä, koska kalja..
RaabForRehab wrote: Huomasin, että mä en oo ottanut vielä ölppää. Lähden siis keskustaan metsästämään Coronaa, Carlsbergiä ja Stellaa. EMMHienosti huomattu. Ja ennenkaikkee hienosti reagoitu!
vaiski75 wrote: Jumalauste, mulla loppuu kohta tupakit!? Ei auta Pantera tähän vaikka hyvältä kuullostaa.. .. Ihan kohta iskee Baniikki.. .. Eikä laiteta niitä käpyjä grilliin, ainakaan lihan paisto vaiheessa.. Pahoja kaasuja tulee sieltä kun se käpy alkaa palamaan.. EMM..Pahoja kaasuja, sanonko mä mistä niitä tulee, hä! Kyl lihat menee ritilälle vasta hiilosvaiheessa. Mitä pahoja kaasuja? Mä en oo kuulutkaan tommosesta. E// olinhan mä kuullutkin käpykaasuista . Vaimoehdokas tiesi ja oli luullut että mäkin tiedän asian ja nyt tiiänkii.
Jumalauste, mulla loppuu kohta tupakit!?
Ei auta Pantera tähän vaikka hyvältä kuullostaa..
..
Ihan kohta iskee Baniikki..
..
Eikä laiteta niitä käpyjä grilliin, ainakaan lihan paisto vaiheessa..
Pahoja kaasuja tulee sieltä kun se käpy alkaa palamaan..
EMM..