Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 09.06.2012 in Ei mulla muuta

Suosittelen kaikille sriracha chili maustekastiketta. EMM
savulohi

savulohi 09.06.2012 in Ei mulla muuta

Lol joku milffi. Tshihihh Mieron tiellä on tämä lohes. EMM
Pytzi

Pytzi 09.06.2012 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

"ekat ralli kuvat":http://pytzi.minus.com/mc4dY39dl/
Schimanski76

Schimanski76 09.06.2012 in Ei mulla muuta

Yksi video vielä etusivulle lisää,niin lähtee tuo pari päivää silmiä jumittanut herkkuperse poijjes. emm. :)
Mace

Mace 09.06.2012 in Kuvat / Screenshotit muista ajopeleistä

"Hyvä intro oli":http://www.youtube.com/watch?v=Ei2oeTlFhoQ Vois huviks vähä pelaillakki boxilla.. Vähä nyrreä talvella.
FINBULLET

FINBULLET 09.06.2012 in F1-kausi 2012

Räikkösen tasauspyörästön lukko oli jumiutunut 50 baariin ja näin ollen vaikutti ajoon.
Schimanski76

Schimanski76 09.06.2012 in Fudiksen EM-2012

Nummelin&Litmanen voittais nää kaikki jengit kahestaan.
joonas6

joonas6 09.06.2012 in Ei mulla muuta

Kävin kylillä lohella ajelemassa EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 09.06.2012 in Fudiksen EM-2012

Twitter-hauskaa. "‏@_ppusa Olen aina toivonut Hollannin luovuttavan Suomelle ylijäämähyökkääjänsä, mutta tätä peliä johdettaisiin suomalaishyökkääjillä #emfutis"
TehBigBunny

TehBigBunny 09.06.2012 in Fudiksen EM-2012

GØØL !
vaiski75

vaiski75 09.06.2012 in Ei mulla muuta

Ei saitama.. Mä oon jo soittanut parikymmentä tyyppiä läpi ja kukaan niistä ei ole maisemissa.. Mulla on yksi tupakki jäljellä ja enhän mä itse pääse edes kauppaa lähelle.. .. Ei, ei ole Banin syy.. .. Eikun.. Elämä on kaunis asia ja sillä mennään eteenpäin.. Eikun, mä haluun tupakkiaskin.. EMM..
TehBigBunny

TehBigBunny 09.06.2012 in Ei mulla muuta

Jouvvun tassottelemaan konjamiinilla. Koska Schimmy. EiMullaMuuta
Schimanski76

Schimanski76 09.06.2012 in Fudiksen EM-2012

Kovasti toivon,notta iloiset tanskalaiset pystyy laittamaan puukenkä-staroille kampoihin.
Schimanski76

Schimanski76 09.06.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Tulista uuniseitä kermakastikkeessa,kuskusia,fetasalaatti.Nam.
Schimanski76

Schimanski76 09.06.2012 in Ei mulla muuta

Huomasin ettei Sfäiskillä ole edelleenkään sukkia jalassa. Voin siis ottaa ihan rauhassa 2 kossuvissyä,mikä on muuten juomista parhain! EMM
hulluseon

hulluseon 09.06.2012 in Ei mulla muuta

vaiski75 wrote: . Skimmy ja Bani on mun idoleita!
Ihan on läpi mädät nämä idolit. EMM
vaiski75

Capo26RS wrote: Pahoja kaasuja, sanonko mä mistä niitä tulee, hä! Kyl lihat menee ritilälle vasta hiilosvaiheessa. Mitä pahoja kaasuja? Mä en oo kuulutkaan tommosesta.
Kävyssähän on pihkaa ihan viltusti, ei näy ulospäin joo.. Mutta on on ja on, sillä ne sitoo ne "terälehdet" kiinni.. Pihka on sama kuin hartsi, niinkuin teoriassa.. .. Pascaa tavaraa ihmisruumiille kaikissa muodoissa.. .. Ihan piccuhetken tarvitsee Sfäde, niin muistan kemiallisen kaavan koko pascalle.. EMM.. // Ei nyt sittenkään jaksa rasittaa päätä, koska kalja..
Capo26RS

Capo26RS 09.06.2012 in Ei mulla muuta

RaabForRehab wrote: Huomasin, että mä en oo ottanut vielä ölppää. Lähden siis keskustaan metsästämään Coronaa, Carlsbergiä ja Stellaa. EMM
Hienosti huomattu. Ja ennenkaikkee hienosti reagoitu!
Capo26RS

Capo26RS 09.06.2012 in Ei mulla muuta

vaiski75 wrote: Jumalauste, mulla loppuu kohta tupakit!? Ei auta Pantera tähän vaikka hyvältä kuullostaa.. .. Ihan kohta iskee Baniikki.. .. Eikä laiteta niitä käpyjä grilliin, ainakaan lihan paisto vaiheessa.. Pahoja kaasuja tulee sieltä kun se käpy alkaa palamaan.. EMM..
Pahoja kaasuja, sanonko mä mistä niitä tulee, hä! Kyl lihat menee ritilälle vasta hiilosvaiheessa. Mitä pahoja kaasuja? Mä en oo kuulutkaan tommosesta. E// olinhan mä kuullutkin käpykaasuista . Vaimoehdokas tiesi ja oli luullut että mäkin tiedän asian ja nyt tiiänkii.
vaiski75

Jumalauste, mulla loppuu kohta tupakit!? Ei auta Pantera tähän vaikka hyvältä kuullostaa.. .. Ihan kohta iskee Baniikki.. .. Eikä laiteta niitä käpyjä grilliin, ainakaan lihan paisto vaiheessa.. Pahoja kaasuja tulee sieltä kun se käpy alkaa palamaan.. EMM..