Forum - Recent Posts
TAHTOO !
BUNNY WANNA -CRACKER- COOKIE !
Omatekemiä kaurakeksejä... mmm parempia kuin mitkään kauppojen valmiista.
Pienitylsä 50sek time lapse -kikkailu TDU:sta..
Olisin tehny saaren ympäri ajon, sitte siittä time lapse, muttaku ei kerran tukenu rattia niin ei sitte.
"Tässä":http://www.youtube.com/watch?v=TxFqBkG6nAk&feature=youtu.be tämä sutasu sitte jossa en aja.
Cosmetic damage, eli vain näet damaget, muttei vaikuta ajamiseen.
Mulle toisaalta ihan sama mikkä damaget, tavote on pysyä törmäilemättä. Tietysti GRIDin ja Dirtin tyyliset damaget on tietysti aina plussaa. Forzan damaget mulle on se ja sama.. lähinnä viltuttaa jos törmää johki, ku se ei edes näytä miltää.
Cosmetic damage... eli auto ei kuitenkaan ota vaurioita. Tylsää jollei voi ajaa kalliolta kiesiään ihan rusinaksi :)
ZOLVIN PAJA
!http://i1135.photobucket.com/albums/m631/Zolvi/s15silva.jpg!
*Tekniset tiedot*
Auto: Nissan Silvia S15 Spec-R Teho: 229 kW Vääntö: 307.3 Nm Paino: 1203 kg Luokka: A 509 Auton hinta: 16000€ Auton osiin menneet rahat: 15900€ ------------------------------------------------------------------------*Osat*
*Engine & Power* Airfilter: Sport (1600€) Fuel System: Stock Ignition: Stock Exhaust: Stock Camshaft: Sport (4900€) Valves: Stock Displacement: Stock Pistons and Compression: Stock Turbo: Stock Intercooler: Stock Oil and Cooling: Stock Flywheel: Sport (2200€) *Platform & Handling* Brakes: Stock Springs & Dampers: Sport (Free) Front Anti-roll Bars: Stock Rear Anti-roll Bars: Stock Chassis Reinforcement and Roll Cage: Race (2500€) Weight Reduction: Sport (Free) *Drivetrain* Clutch: Stock Transmission: Stock Driveline: Stock Differential: Race (Free) *Tires & Rims* Tire Compound: Street (1000€) Front Tire Width: 225/40 Rear Tire Width: 245/35 Rim Style: Rota P45R - väri turkoosi (1500€) Rim Sizes: 18" *Aero & Appearance* Front Bumber: Top Secret (600€) Rear Bumber: Nismo (600€) Sideskirts: Top Secret (500€) Rear Wing: Poistettu Hood: C-West (500€) ------------------------------------------------------------------------*Pankkitiedot Subarun tiedoissa*
Gamertag: Zolvi
Auto: Nissan Silvia S15
"Uus bounty Oh What a Celicassa":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5482034.aspx , unicornia tarjolla, HKS Evo on voitolla.
Näin unta, että olin ostanut vähän käytetyn Ford Mustangin. Auton moottori oli unessa yhtä pirteän ja tehokkaan oloinen kuin tuossa mun 59kW-tehoisessa Fiestassa. :3
DarkWarjo wrote: mä vaan toivon et vaik tos puhuttii et autot o sellasia "joilla itse näyttäytyisi tollasissa bileissä" mukaan pääsee myös vähä klassikkoo, esim. 510 jne. vituttaa jos o miljoona uutta autoo ja pari muskelia.Videoissahan näky jo FD3S RX-7 keltaisena joten se riittää mulle :D Ja tais siellä Audi Quattrokin mutruttaa soraa.
Ite oot paskana Forzan-tyyliin !
^Tirsk^
!http://game.watch.impress.co.jp/img/gmw/docs/537/886/xb_04.jpg!
Jonkinlaista Damage systeemiä tulossa hyvä näin.
Aerot paskana forzan tyyliin.
"Pizzastack time lapse":http://www.youtube.com/watch?v=NvwyG3Fo6uc&feature=youtu.be
13.5. otin tuon pätkän (oli pilalle mennyt periaatteessa), eilen kuitenki sitteski edittasin nopeeseen että saa poistettua turhat filut.
^ Nimenomaan
Olis vaikka kaikki Forzan Motorsportin autot, ilman R-luokkia :D
Siinä olis jo todella kova lista.
RaabForRehab wrote: Done.Arvasin että ois pitäny pistää joku "Raab ja Zapekk" pykälä tähän, mutta lupaus on lupaus..Soittele Raab kun oot maisemissa ;)
Oikeestaa mulle riittää tasan se, et jos peli on edes lähellä tdu:ta muilta osin ja ajettavuudeltaan edes lähellä forzaa...
mä vaan toivon et vaik tos puhuttii et autot o sellasia "joilla itse näyttäytyisi tollasissa bileissä" mukaan pääsee myös vähä klassikkoo, esim. 510 jne.
vituttaa jos o miljoona uutta autoo ja pari muskelia.
Tosin, melkovarmasti ostan silti :D
Shemmonen juttuhan tuossa on että oleellinen osa sitä "forza-tuntumaa" on se että peli pyörii 60fps. Muistanette että koko ajopelin "tuntuma" syntyy siitä, minkälainen yhteys peliohjaimen ja ruudulla näkemienne tapahtumien välillä on. Mitään muuta informaatiotahan aivoilla ei ole kuin se mitä peli näyttää, poislukien force feedback ja padin tärinät.
Tuo Forza Horizon ei noilla efekteillä ja maailmalla mitenkään pyöri 60fps vaan max 30fps, joten tuntuma ei ole täysin sama. Toivossa on kuitenkin hyvä elää, videot näyttää lupaavilta. TDU1 oli aikoinaan niin kova, joten semi-simu-openworldi maistuu kyllä. Kun vaan olis vielä ne prätkät...
Se olis sitte viikko riparilla.
Ei mulla muuta.
Niin, onhan se niin. Aluks meinasin kirjottaa että olispa nyt se huippukone, mutta kyllä jo normipeeceet melkein 2008 -GTA:ta pyörittelee, vaikkakin on eräs raskaimmista ja huonoiten optimoiduista peleistä koneelle? Tietysti se on suhteelista että mikä on se "normaali" :D
Mutta ihan moninpeliski toi modi pelittelee?
Opc Sami wrote: ^^Mistä ostit? Löytyyköhän A Omppuun myös :)Uskoisin. US-Partsiin kannattaa laittaa viestiä jos Ebaysta löytyy A Omppuun. Edit: Ebayn tietojen mukaan samat etutukivarren puslat sopivat A sekä B Omegoihin. Helpot vaihtaa. Tukivarsi irti, kuminen keskiö lämmittämällä irti. Sitten vain metallinen ulkokehä rautasahalla poikki ja Powerflex mömmön kanssa paikalleen !