Forum - Recent Posts

MehuSukka

MehuSukka 04.06.2012 in Ei mulla muuta

Pelottavan NFS-tyyliseltä näytti, ProStreet tuli melkeen mieleen tuosta ku ajovat "radalla". Kuhan eivät sörki sitä handlingiä, lapset taas kuitenki itkeneet ku eivät ossaa ja liian vaikeeta nii pakko tehä arkkaadeshittiä. Demoa odotellessa.. E/ Ei tosiaan raahaudu Rockstari näihin, ei oo ollu aikoihin jos ikinä, eikä oo nytkään.
villek00

villek00 04.06.2012 in Ei mulla muuta

Soratiet + Yöajo = Toimii!
Mace

Mace 04.06.2012 in Ei mulla muuta

Uuh, ihan hyvältähän se näytti... enään se ajettavuuus... mmm.. nannaa. :) E: Täytyy kattoa juutuubista myöhemmin tarkemmin uudestaa :) Tuleeko tuolla muuta tosta, vai oliko se siinä? Semikokone "trailer" -pätkä. *Edit2: Harmi kun Rockstar ei näihin raahaudu, eikä varmaan raahaudu nytkään?*
MehuSukka

HIII kohta tulloo Horisontti. Hyvin jännäh tuo Kinectin puhesysteemi esim. Splinterissä. / JEES soratietä = rallia vedämmä
Mudinski

Mudinski 04.06.2012 in Yleinen v*tutus topic

kirves wrote: @Mudi: Joskus selkään voi auttaa kävely ja roikkuminen. Alaselkä varmaan on kyseessä?
Keskivaiheilta ja vasenpuoli ainostaan...
Mudinski

Mudinski 04.06.2012 in Yleinen v*tutus topic

2vko ollut nyt selkäkipuja... Ei auta lepo, ei auta venyttely tms... Pari kertaa iskenyt sellaisen kivun selkään, että pisti Mudin polvilleen. Ihan kirjaimellisesti. Ja kohta viikon ollut jo räkätautikin päällä... Kuumetta odotellessa... Mutta niinhän se on, että Suomalainen mies ei mene lääkäriin ennen kuin viedään.
vaiski75

vaiski75 04.06.2012 in Ei mulla muuta

Noh noh.. Teiltä unhohtui jotain.. "Tässä linkki tuohon E3 Live näkymään.":http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html
Mace

Mace 04.06.2012 in Ei mulla muuta

Täälläki kivasti kattelen, [mielipide]Halo ei oo kans muuttunu sitte yhtää... [/mielipide]
MehuSukka

Kohta lyyän E3 tulille. Ääni jo kuuluu mut kuva ei näy, ääni sannoo notta painakaa puuta, alkaa 5 min päästä. Ihan kivasti. EMM
vaiski75

vaiski75 04.06.2012 in Yleinen happines topic

WUHUU, olutta! Käbälät kattoon!!!11..
vaiski75

vaiski75 04.06.2012 in Yleinen v*tutus topic

Mielikuvitustyttöystävä ei tulekkaan tänään kylään.. .. Taidan ottaa oluen..
TeroKortelainen

TeroKortelainen 04.06.2012 in Yleinen v*tutus topic

RIntala wrote: No kyllä sitten oli eri poran ääni.
...tai sitten se oli Schimmyn pora...
Rintala

Rintala 04.06.2012 in Yleinen v*tutus topic

FINBULLET wrote: Riihimäellä asustan.
No kyllä sitten oli eri poran ääni.
FINBULLET

FINBULLET 04.06.2012 in Yleinen v*tutus topic

Riihimäellä asustan.
Rintala

Rintala 04.06.2012 in Yleinen v*tutus topic

FINBULLET wrote: Joku rupes poraamaan.On niin löysän kuulosta poraamista,että pistää vituttaamaan.
Missähän mahtaa Bulletti asustella? Sillä noihin samoihin aikoihin myös täällä kuului poran pärinää...
FINBULLET

FINBULLET 04.06.2012 in Yleinen v*tutus topic

Joku rupes poraamaan.On niin löysän kuulosta poraamista,että pistää vituttaamaan.
villek00

villek00 04.06.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Uuniin lensi juuri Aurajuustoperunoita + Tonnikalaa + HerneMaissiPaprikaa.. Saapa nähdä mitä tulee takaisin kohta :) //Tuli *liian* hyvää, ei jääny huomiselle evääks juuri mitää ;)
joonas6

joonas6 04.06.2012 in Ärsyttävät taikka muut tavat

-lompakon pitää olla oikeassa etutaskussa, ja kaikki muut tavarat tungetaan vasempaan taskuun -Puhun ääneen välllä itsekseen -Kynsien pureskelu -Puhelimen jatkva räplääminen -Välillä tosiaan pitää jotain sanaa hakea aika kauan -nenän kaivaminen
hulluseon

hulluseon 04.06.2012 in Ei mulla muuta

Kylläpä nukutti hyvästi. EMM
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 04.06.2012 in Ärsyttävät taikka muut tavat

- Lompakkoa pidän vasemmassa etutaskussa. Pitäny näin pienestä pitäen. Monia ihmisiä tämä häirittee vaan ei mua. Avaimet ja puhelin menee sitten oikeassa etutaskussa. - Pakko adhdeilla hiirellä kun on koneella, esim. maalailla tekstiä edestakas. - Katson kelloa, mutta en oikeasti edes katsonut sitä.