Forum - Games and Gaming

ARMA 2 - DayZ

Astro 247

Astro 247 14.05.2012

  • 0
AMD Phenom X6 1100T 4.5GHz 2x Asus EAH6950DC2 Asus M5A48L/USB3 8gigaa kingstonia jne.. pyörii varmaankin noilla? :D
DarkWarjo

DarkWarjo 14.05.2012 (edit 14.05.2012)

  • 0
Astro 247 wrote: AMD Phenom X6 1100T 4.5GHz 2x Asus EAH6950DC2 Asus M5A48L/USB3 8gigaa kingstonia jne.. pyörii varmaankin noilla? :D
leuhake laitoinpa latautuun..
Pottae

Pottae 14.05.2012

  • 4
Miä voin kokeilla striimailua kun pääsen meininkeihin mukaan.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 14.05.2012

  • 1
Astro 247 wrote: AMD Phenom X6 1100T 4.5GHz 2x Asus EAH6950DC2 Asus M5A48L/USB3 8gigaa kingstonia jne.. pyörii varmaankin noilla? :D
Kyseessä on sitten Arma että älä odota välttämättä edes mitään tasasta 40 fps netissä.
Eeegac

Eeegac 14.05.2012

  • 0
Ostan pelin sitten kun on joskus uusi näyttis. Very low-asetuksillakaan ei saannut pelattavaa. Tökkii tökkii.
zapekk

zapekk 15.05.2012 (edit 15.05.2012)

  • 1
Semmoisen jutun huomasin, että jos konessanne on enemmän kuin 2 ydintä niin launc optioneihin kannattaa kirjoittaa -cpucount=X X=ydinten määrä. Ja myös -maxmem=XXXX Mikä määrää RAMIN määrän jos teill' on hieman enemmän. Itse laitoi käyttämään 4 ydintä ja 6GB ramia niin kyllä FPS nousi. "Tämä":http://www.youtube.com/watch?v=wjWFv1CUa6Y on parempi asennusohje mutta jos teillä ei ole ARMAa steamin kautta niin käyttäkää edellistä. Mutta ladatkaa tiedostot "täältä":http://www.dayzmod.com/ niin tulee varmasti uusimmat. Itse juuri löysin jo kopterin osia mutta eipä ollut tilaa bagissa sille. Nähtävästi tässä voi rakentaa jonkin näköisiä barrikaadeja kun löysin piikkilankaa...
zapekk

zapekk 15.05.2012 (edit 15.05.2012)

  • 1
Voehan VITJA! Jos teillä on matalat FPS ARMAssa tai missä pelissä vain niin ladatkaa "Gamebooster 3":http://www.iobit.com/gamebooster.html . Itsellä taitaa olla hieamn vanhempi versio mutta kokeilin niin, auttaa aivan helvetin paljon. Ennen kun mei kaupunkiin niin putosivat FPS helposti alle 20 ja nyt se on keposeen yli 30 kaupungeissa. Parin kuukauden päästä täytyy ladata tämä piratebaystä kun tulee maksulliseksi. Mutta Eegacinkin kannattaa kokeilla. Ohjelma sammuttaa turhia tausta ohjelmia ja minulla antoi taulukon mukaan 40% paremman suorituskyvyn ja se näkyy. Eikä ohjelma kellota mitään, että olisi mitään hajoamisen vaaraa. Ohjelma autaa siis ihan mihin peliin vain.
DarkWarjo

DarkWarjo 15.05.2012 (edit 15.05.2012)

  • 0
zapekk wrote: Voehan VITJA! Jos teillä on matalat FPS ARMAssa tai missä pelissä vain niin ladatkaa "Gamebooster 3":http://www.iobit.com/gamebooster.html . Itsellä taitaa olla hieamn vanhempi versio mutta kokeilin niin, auttaa aivan helvetin paljon. Ennen kun mei kaupunkiin niin putosivat FPS helposti alle 20 ja nyt se on keposeen yli 30 kaupungeissa. Parin kuukauden päästä täytyy ladata tämä piratebaystä kun tulee maksulliseksi. Mutta Eegacinkin kannattaa kokeilla. Ohjelma sammuttaa turhia tausta ohjelmia ja minulla antoi taulukon mukaan 40% paremman suorituskyvyn ja se näkyy. Eikä ohjelma kellota mitään, että olisi mitään hajoamisen vaaraa.
pitääpäs kokeilla tota. btw. kohta ois DayZ koneel, vidun kätevä ohjelma toi "six updater" jos vaan jaksaa vähä opetella käyttään, voi ladata esim. jonku servun vaatimat modit suoraa sen avulla. // jos kiinnostaa teamspeak 3:n kautta paskan jauhaminen niin meidän klaanin tessuservuu saa käytellä iha ilmatteeksi ja voin tehä sinne pysyvän kanavan tätä peliä varten.
Eeegac

Eeegac 15.05.2012

  • 0
Dodi, pitääpi tänää kokeilla! Latasin tuon ARMA 2:sen demon ja sit tässä vääntelen.
zapekk

zapekk 15.05.2012 (edit 15.05.2012)

  • 1
Ite pelaan tässä kokoajan. Hieaman rupesi potuttaan matalat FPS mutta gamebooster yllätti enemmän, kuin katon läpi tippuva lambo. Pakko sanoa, että hauskaa meininkiä on tuo. Noin 5 muuta pelaajaa olen nähnyt ja kahden kanssa liittoutunut, tai olin. Kerran kuolin ku kudit loppu ja olin jossain zombien tätteisessä kylässä. Menin kauppaan sisään jä sitten en ehtinyt sulkea ovea niin zombeliini juoksi takaata. Viimeisellä kudilla ammuin sen maihin ja menin sulkemaan oven. Kun menin takahuoneeseen nii siellähän oli ovet auki ja zombeja lappas sisään ja ei kuteja... Se oli siinä. Nyt toisella ukolla uskomaton tuuri. Spawnipaikalla melkein heti. Lisää syötävää juotavaa ja panoksia ja vielä isompi reppu. Ja ei aikaakaan kun löysin crossbowin eräästä ladosta. Sinänsä hyvä ase, että ei pidä ääntä mutta nuolet on melko vähässä. Jos pelailemaan haluatte niin pyyntöä steamissä. Zapekk_FIN/Zapekk
DarkWarjo

DarkWarjo 15.05.2012

  • 0
zapekk wrote: Ite pelaan tässä kokoajan. Hieaman rupesi potuttaan matalat FPS mutta gamebooster yllätti enemmän, kuin katon läpi tippuva lambo. Pakko sanoa, että hauskaa meininkiä on tuo. Noin 5 muuta pelaajaa olen nähnyt ja kahden kanssa liittoutunut, tai olin. Kerran kuolin ku kudit loppu ja olin jossain zombien tätteisessä kylässä. Menin kauppaan sisään jä sitten en ehtinyt sulkea ovea niin zombeliini juoksi takaata. Viimeisellä kudilla ammuin sen maihin ja menin sulkemaan oven. Kun menin takahuoneeseen nii siellähän oli ovet auki ja zombeja lappas sisään ja ei kuteja... Se oli siinä. Nyt toisella ukolla uskomaton tuuri. Spawnipaikalla melkein heti. Lisää syötävää juotavaa ja panoksia ja vielä isompi reppu. Ja ei aikaakaan kun löysin crossbowin eräästä ladosta. Sinänsä hyvä ase, että ei pidä ääntä mutta nuolet on melko vähässä. Jos pelailemaan haluatte niin pyyntöä steamissä. Zapekk_FIN/Zapekk
Mulla ei btw. peli oo steamin kautta mut requestin laitoin.
zapekk

zapekk 15.05.2012 (edit 15.05.2012)

  • 0
Juu. Homasin. Mutta steamin kautta voi keskustella mutta jos tosissaa pelaamaan lähdetään niin pelin sisäinen keskustelu tai skype voisi olla hyvä. On pelissä ihan kirjoittamis chattikin mutta siihen on paha ruveta mitään kirjoittaan jos zombit jahtaa. Ja eegac, jos sinulla on kone missä on ramia käytettävissä enemmän kuin 512MB kun taisi olla mitä peli normaalisti käyttää niin kirjoita launcheriin -maxmem=2046 esimerkiksi niin käyttää enemmän.
DarkWarjo

DarkWarjo 15.05.2012

  • 0
TS3 ku haette kaikki ja tuutte tonne meidän tessuu ;)
Pottae

Pottae 15.05.2012

  • 0
Minähän en mihinkään pimeiden tessuun tule! Hahaa!
DarkWarjo

DarkWarjo 15.05.2012

  • 0
ei se pakko ole. helvetin helppoa olisi vain kivasti ;)
zapekk

zapekk 15.05.2012 (edit 15.05.2012)

  • 0
Nooh tässä Teamspeakkia latailen. Semmonen kymsys, että mikäs on teamspeak servun nimi?
DarkWarjo

DarkWarjo 15.05.2012

  • 0
zapekk wrote: Nooh tässä Teamspeakkia latailen. Semmonen kymsys, että mikäs on teamspeak servun nimi?
ts.addut.com
Eeegac

Eeegac 15.05.2012 (edit 15.05.2012)

  • 0
zapekk wrote: Juu. Homasin. Mutta steamin kautta voi keskustella mutta jos tosissaa pelaamaan lähdetään niin pelin sisäinen keskustelu tai skype voisi olla hyvä. On pelissä ihan kirjoittamis chattikin mutta siihen on paha ruveta mitään kirjoittaan jos zombit jahtaa. Ja eegac, jos sinulla on kone missä on ramia käytettävissä enemmän kuin 512MB kun taisi olla mitä peli normaalisti käyttää niin kirjoita launcheriin -maxmem=2046 esimerkiksi niin käyttää enemmän.
Mihin launcheriin? Steamin kautta latailin ja ARMA 2:sen kohdalla on vain steamin url-osoitetta enkä oikein nyt sit tajua mihin pittäis tunkea ja joka palkist sanoo, että EI EI EIE I APUIA ATA. Shit. Täällä mä myös päivittelen hikistä GeeForseeni jos se auttais jottai myöös.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 15.05.2012 (edit 15.05.2012)

  • 0
Jos ei tykkää noitten launch parametrien kanssa kikkailla niin lataa vaan jonkin launcherin. Yksi mitä olen käyttänyt ja todenut hyväksi on "Alpinestarsin launcheri":http://www.armaholic.com/page.php?id=6649 Erittäin helppokäyttöinen ja yksinkertainen. Toinen mitä porukka taitaa käyttää on "Spiritin launcher":http://www.armaholic.com/page.php?id=8241 Itsellä ei kokemusta, mutta tuota taidettiin jossain videossakin suositella. //En tosin tiedä miten nämä toimivat Steamista ostetussa. Ja mutkin voi lisäillä Steamissa jos haluaa. Nikki on jimbothezamber
Eeegac

Eeegac 15.05.2012

  • 1
Mihinköhän Steam asentelee tämä pelit? Koko fakin PC:n haulla ei löydy mitään mikä viittaisi ARMA 2:seen, jonka Steamin kautta asentelin. Vittu, että vihaan PC-pelaamista. :D Ei voi olla näin vaikeeta aina, vittu ainaaaaaaaaaaaaa.

Write a post

Sign in to post a post.