- 0
Forum - Off-topic
Millä etäisyydellä pelaatte ja kuinka isolla TV:llä?
Ajattelin pistää pystyyn tällaisen "gallupin". Olen nimittäin muuttamassa kahden viikon päästä ja tuleva pelaamisetäisyys tulisi mulla olemaan 1,4-2,2 metriä riippuen asennosta. Aion ostaa pieneen huoneeseeni TV:n, joka tulisi olemaan joko 26" tai 22". Lähinnä epäilyttää, että onkohan tuo etäisyys liian pieni 26-tuumaisella pelaamiseen :S
- 0
Metrin etäisyydellä ja töllö on 28":n laajakuva kuvaputki. Vie niin älyttömästi tilaa ettei tässä alle 10:n neliön huoneessa saa sitä yhtään ton kauemmaksi.
Millasees kämppään nipsu on muuttamassa? ja onko ihan opiskelu kämppä eli ensimmäinen oma? Ite nääs oon asunu muutaman kuukauden omassa kämpässä ja kivaa on ollu. Näin vähän kokeneempana voisin kertoa mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Aluksi kannattaa tehdä mitä päähän tulee, ja sitten myöhemmin ehkä hiukan hidastaa tahtia. Ite oon vielä tossa ekassa vaiheessa ;)
- 0
Optimietäisyys telkkarin katselemiseen on 2.5 kertaa sen koko. Pelaamiseen vaikuttaa varmaan enemmän oma tuntuma.
Mulla on 40" töllötin eli pitäisi olla sen 2.5m päässä.
- 0
2 metriä ja 40 tuumainen lcd :D
- 0
Itellä 32 tuumainen Sony KDL-32V4730 (sama kuin 32V4500). Uhkaa vielä olevansa PS3 Compatible...
Pelejä pelaan 1.2 m:n etäisyydeltä ja leffoja katson 2.2 metrin etäisyydeltä nojatuolistani, jonka juurella perheen pienin koira käy aina välillä kusella. 40 tuumaa on hieman iso tuohon, mutta 37 vois olla myös ihan käypä.
- 0
Taisi olla 28" laaja putkitöllö ja katseluetäisyys n. 3m. Hyvin oon pärjännyt. Tosin SM-kisasuorituksiin ei suoranaista verrattavuutta :p
- 0
32" lcd ja etäisyys pelaamisessa n. metri... Aikanaan tossa maailmassa olin töissä ja väittivät et optimaalinen katseluetäisyys on metri/10". Leffat katon kyllä sängystä jolloin matkaa on sitten se kolmisen metriä..
- 0
Finski fani kirjoitti 22.11.2008 18:44: Millasees kämppään nipsu on muuttamassa? ja onko ihan opiskelu kämppä eli ensimmäinen oma?Muutan mutsin mukana 67 neliön 3h+k+sauna+parveke -asuntoon Helsingin Rastilassa. Tuo Rastilan uudempi osa on mukavan viihtysää ja rauhallista aluetta ja talokin on melko uusi :). Omaa kämppää luultavasti katselen sitten kun on koulutus ja työtä eli ehkä 4-6 vuoden päästä vasta. Ei oikein viisi muuttaa opiskellessa minnekään kun joutuisi elämään niin niukasti. Kiva huomata, että 26" vaikuttaisi hyvältä tuolle etäisyydelle :). Olen jo tottunut pelaamaan yli 3 metrin etäisyydellä, joten tuo etäisyys tuntuu pieneltä.
- 0
Jep ei kannata lähteä kyllä turhaan opiskelemaan, jollei ole riittäävä motivaatiota. Itsellä kostautuu toisena vuotena ja kohta monen tonnin velat niskassa.
e. 32" Sony LCD ja ratilla ajaessa etäisyyttä 1m ja sohvalta 2m.
- 0
46" DLP töllö löytyy ja pelaan n.2,2m päästä. Aika sopiva etäisyys kaikkeen muuhun paitsi suomen hienoon tv-kuvaan (Siksi tohon en ole digiboxsia hommannutkaan).
- 0
"24" BenQ":http://www.trevo4.jp/uploaded/rad6097Dbenq2Dg2400w2Dlcd2Dmonitor.jpg ja puolen metrin päästä pelailen :P
- 0
32" ja noin 2 metriä
- 0
13" matka-TV:llä... n.1m etäisyydeltä...
ps. Eikä TV:n koko ole vitsi :D
- 0
Mudinski kirjoitti 22.11.2008 22:17: 13" matka-TV:llä... n.1m etäisyydeltä... ps. Eikä TV:n koko ole vitsi :Dkuin sää näet?? ei tolla koolla erota ees omaa auto toisen autosta...
- 0
Tuon takia mulla on lasit nokalla.
- 0
etäisyys noin 2,5m ja kuvan koko semmoset 65" ... ei tarvi laseja.
- 0
Sokee homokin näkee :D
- 0
Mudinski kirjoitti 22.11.2008 22:17: 13" matka-TV:llä... n.1m etäisyydeltä... ps. Eikä TV:n koko ole vitsi :DRespect.
- 0
23"kuvaputki ja 1.5m päässä sängyllä :P